۴۹۱۵۵۰
۵۰۱۹
۵۰۱۹
پ

بزرگترین سفره هفت سین طبیعی جهان

شهردار قصرشیرین از گسترده شدن بزرگ‌ترین سفره هفت‌سین طبیعی جهان در نوروز ۹۶ خبر داد.

خبرگزاری فارس: به نقل از شهرداری قصرشیرین، صحبت پورافشار از گسترده شدن بزرگ‌ترین سفره هفت‌سین طبیعی جهان در نوروز ۹۶ خبر داد.

شهردار قصرشیرین با اشاره به به‌سازی فضای شهری برای نوروز ۹۶، افزود: این سفره در محوطه‌ای به وسعت بیش از ۲ هزار مترمربع و در مقابل بوستان بسیج شهرستان قصرشیرین گسترده می‌شود و سین‌های طبیعی نوروزی در آن نیز با مشارکت مردم تامین می‌شود.

وی اظهار کرد: در مفهوم معنایی (هویت) این سفره از ایوان عمارت خسرو به عنوان یک اثر ملی از آثار دوره ساسانی در شهرستان قصرشیرین و از جاذبه‌های طبیعی و گردشگری موجود در این منطقه بهره گرفته خواهد شد.

شهردار قصرشیرین اضافه کرد: نوروز به صورت پرونده چند ملیتی ثبت در یونسکو، یک میراث ناملموس و معنوی در سطح جهان است و از این‌رو با هم‌فکری کارشناسان قرار شد تا یک سفره هفت‌سین طبیعی با وسعت بزرگ در این شهرستان گسترده شود، با این هدف که نوروز در اذهان مردم و بازدیدکنندگان و مسافرانی که به شهرستان قصرشیرین وارد می‌شوند، ماندگار شود.

پورافشار معرفی هر چه بیشتر جاذبه‌های گردشگری، تاریخی و موقعیت آب وهوایی شهرستان قصرشیرین در ایام نوروز را از اهداف برپایی این سفره هفت‌سین اعلام کرد.

وی بیان کرد: در آستانه سال‌نو خدمات خوبی در راستای ترمیم جداول، رنگ‌آمیزی معبرها، خیابان‌های شهر، ترمیم روکش آسفالت، به‌سازی المان‌ها و مبلمان شهری، تعمیر وسایل بازی بوستان‌ها و نظافت خیابان‌های شهری نیز انجام شد تا فضایی مناسب برای گردشگران و مسافرانی که به قصرشیرین وارد می‌شوند، فراهم شود.

این مسؤول اضافه کرد: تلاش شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری قصرشیرین بر این است تا مسافرانی که به استان کرمانشاه وارد می‌شوند قصرشیرین را نیز در فهرست مکان‌های مورد بازدید خود قرار بدهند.

پورافشار از دیگر برنامه‌های در نظر گرفته شده در حاشیه گسترده شدن سفره هفت‌سین را برپایی نمایشگاهی برای فروش آثار صنایع دستی بیان کرد.

وی در پایان تصریح کرد: قصرشیرین با مجموعه فعالیت‌های صورت گرفته، با داشتن آب و هوایی مطبوع و بهار زودهنگام نسبت به سایر مناطق کشور و داشتن جاذبه‌های گردشگری، طبیعی و میراث فرهنگی آماده بازید مسافران و گردشگران است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج