۴۹۲۱۷۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

منشی هوشمند گوگل ممکن است به آیفون بیاید

تنها چند ماه بعد از عرضه‌ی انحصاری منشی هوشمند گوگل (Google Assistant) روی گوشی‌های پیکسل، این برنامه‌ی کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی هم عرضه شد. حالا سوال این جا است که آیا گوگل منشی هوشمند Google Assistant را برای سایر دستگاه‌های غیراندرویدی مثل سیستم عامل iOS هم ارائه می‌کند یا نه؟

مجله دیجی کالا - سمیرا علی نژاد: تنها چند ماه بعد از عرضه‌ی انحصاری منشی هوشمند گوگل (Google Assistant) روی گوشی‌های پیکسل، این برنامه‌ی کاربردی برای گوشی‌های اندرویدی هم عرضه شد. حالا سوال این جا است که آیا گوگل منشی هوشمند Google Assistant را برای سایر دستگاه‌های غیراندرویدی مثل سیستم عامل iOS هم ارائه می‌کند یا نه؟

منشی هوشمند گوگل ممکن است به آیفون بیاید

در پاسخ به این سوال، خبرهای خوب و بدی شنیده‌ایم. خبر بد این است شرکت گوگل هنوز چیزی اعلام نکرده و خبر خوب اینکه گوگل این موضوع را رد نکرده و در گزارش گریک استر (Geekster) اشاره‌هایی به عرضه‌ی منشی هوشمند Google Assistant روی سیستم عامل iOS کرده است.

این خبر از گومی هافستینسون، مدیر محصول گوگل، در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال (MWC ۲۰۱۷) نقل شده است: «هنوز چیزی در مورد عرضه‌ی دستیار گوگل روی سایر سیستم عامل‌ها اعلام نشده، اما از اهداف اصلی ما این است که امکان دسترسی به این برنامه را برای بیشترین تعداد ممکن افراد فراهم کنیم.»

بیشتر اپلیکیشن‌های اندرویدی گوگل در نهایت برای سیستم عامل iOS نیز همگام‌سازی شده‌اند. حدس ما این است که دستیار گوگل نیز مانند برنامه‌های دیگر چون گوگل سرچ (Google Search) به iOS هم بسط پیدا کند. با این حال برای دانستن زمان انتشار و اخبار قطعی و دقیق‌تر باید منتظر بمانیم.

در حال حاضر منشی هومشند Google Assistant در آمریکا، استرالیا، کانادا و انگلیس در دسترس است. گوگل قول داده که در طول سال جاری میلادی، زبان‌های دیگر را هم به این منشی هوشمند اضافه کند و در مطلبی که در یوتیوب منتشر کرده، دوباره به این موضوع تاکید کرده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج