۴۹۶۹۳۳
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

مهماندوست: خوشحالم دوباره قهرمان شدیم

سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی آذربایجان گفت:‌ خوشحالم از اینکه یک بار دیگر با تکواندوی آذربایجان عنوان قهرمانی را کسب کرده‌ایم و جای تکواندوی ایران در این رقابت‌ها خالی بود.

خبرگزاری فارس: سرمربی ایرانی تیم ملی تکواندوی آذربایجان گفت:‌ خوشحالم از اینکه یک بار دیگر با تکواندوی آذربایجان عنوان قهرمانی را کسب کرده‌ایم و جای تکواندوی ایران در این رقابت‌ها خالی بود.

رضا مهماندوست پس از کسب عنوان قهرمانی تیم ملی تکواندوی کشور جمهوری آذربایجان در مسابقات اوپن هلند گفت: مسابقات اوپن هلند هر ساله در این کشور برگزار می‌شود که این رقابت‌ها یکی از بزرگترین رویدادهای اوپن دنیا است که حتی ایران چندین دوره در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده است. کیفیت این مسابقات از لحاظ فنی واقعاً در سطح بسیار بالایی است دورانی که بنده سرمربی تیم ملی ایران بودم نیز تیم ملی مردان کشورمان در این مسابقات حضور پیدا کردند البته دورانی که ذوالقدر و مقانلو سرمربی تیم ملی بودند نیز تکواندوی کشورمان در این مسابقات حضور پیدا کرد.

وی در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: خوشحالم از اینکه یک بار دیگر با تکواندوی آذربایجان توانستیم در یک رویداد مهم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم فقط تیم ملی ایران در این رقابت‌ها غایب بود و آن هم به این دلیل است که فدراسیون تکواندو اخیراً سرمربی تیم ملی را انتخاب کرده و بازیکنان تازه در اوزان مختلف فیکس شده‌اند.

مهماندوست: خوشحالم دوباره قهرمان شدیم

مهماندوست در ادامه گفت: بیش از 40 کشور دنیا در این رقابت‌ها حضور پیدا کرده بودند با توجه به اینکه هر کشوری می‌توانست با تعداد 2 الی 3 تیم در این مسابقات شرکت کند به همین دلیل 70 تا 80 تیم در این رویدادها به مصاف یکدیگر رفتند مسابقات در رده‌های نوجوانان بزرگسالان و در بخش مردان و بانوان برگزار شد که تیم ملی آذربایجان نیز در این مسابقات در هر دو بخش حضور داشت.

وی در پاسخ به این سؤال که گویا میلاد بیگی و سعید قلی‌اف قهرمان دو دوره مسابقات جام جهانی در این رقابت‌ها مبارزه نکردند، گفت: بله. من به این دو تکواندوکار اجازه ندادم در این مسابقات شرکت کنند تا آنها برای حضور در مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی استراحت کنند و با آمادگی لازم در این مسابقات حضور پیدا کنند ما در بخش مردان یک طلا و یک برنز کسب کردیم و در بخش بانوان نیز یک طلا و نقره به دست آوردیم.

وی در پایان صحبت‌های خود عنوان کرد: به دلیل حضور کشورهای مختلف در این مسابقات واقعاً رقابت‌های سنگینی برگزار شد اکثر کشورهای تایلند، ژاپن، انگلیس، آلمان، امریکا، فرانسه و... حضور داشتند و فقط کره جنوبی و ایران در این مسابقات حضور نداشتند همه تکواندوکاران دنیا می‌دانند که مسابقات اوپن هلند بسیار سنگین است خیلی از تکواندوکاران برای رسیدن به مدال 5 تا 6 مسابقه را پشت‌سر گذاشتند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج