۴۹۹۰۶۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

زیدان: هرگز برنامه ای برای مربیگری نداشتم

زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید فاش کرد که در طول دوران بازی خود هرگز هیچ میل و جاه طلبی برای ورود به دنیای مربیگری پس از بازنشستگی نداشته است.

وبسایت نود: زین الدین زیدان، سرمربی تیم رئال مادرید فاش کرد که در طول دوران بازی خود هرگز هیچ میل و جاه طلبی برای ورود به دنیای مربیگری پس از بازنشستگی نداشته است.

بعد از اینکه کفش های خود را در سال ۲۰۰۶ آویخت، اسطوره فرانسوی به مدت چند سال به استراحت پرداخت و سپس در سال ۲۰۱۴ هدایت تیم رئال مادرید کاستیا را به عهده گرفت و دستیار کارلو آنچلوتی شد. بعد از دو سال، او جانشین رافا بنیتز در تیم اصلی رئال مادرید شد و فصل گذشته به همراه این تیم فاتح لیگ قهرمانان اروپا شد. حالا در مصاحبه ای با وب سایت رسمی Fifa می گوید:

وقتی بازیکن بودم همیشه می گفتم که هرگز مربی نخواهم شد. بعد از بازنشستگی خود را وقف چیز های دیگری کردم اما خیلی زود متوجه شدم که دوباره می خواهم با زمین فوتبال در ارتباط باشم و از این رو ترجیح دادم که مربی شوم و حالا واقعاً از آن لذت می برم.

زیدان: هرگز برنامه ای برای مربیگری نداشتم

به عنوان یک بازیکن تنها نگران بازی خود و کار هایی که باید درون زمین انجام دهید، هستید، اما خیلی به فکر سایر اعضای تیم نیستید. هرچند باید اشاره کنم که همیشه همکاری خوبی با هم تیمی هایم داشتم چون به آنها اهمیت می دادم!

به عنوان مربی، باید مراقب ۲۴ بازیکن و همه اعضای گروه باشید. نه فقط این، شما مسئول تمام اتفاقاتی هستید که از ابتدا تا انتهای یک مسابقه رخ می دهد. علاوه بر این، ساعات بیشتری در طول روز برای تمرکز روی مسابقه صرف می کنید و روند آماده سازی خیلی سخت تر از زمانی است که بازیکن بودید.

وقتی شما در رئال مادرید هستید همیشه انتظار می رود که بهترین عملکرد خود را ارائه کنید تا به نتیجه برسید. از روزی که به اینجا آمدم، انتظارات بالا بوده است. می دانم که فتح لیگ قهرمانان اروپا در اولین فصل مربیگری یک دستاورد خارق العاده است اما حالا باید برای تکرار آن بجنگیم و قهرمان لیگ شویم. عناوین قهرمانی سریع فراموش می شوند و همیشه باید ثابت کنید که فتح این عناوین بی دلیل نبوده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج