adexo3
۴۹۹۰۸۱
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

توافق شفاهی رئال مادرید با جانشین په په

رئال مادرید تقریباً مطمئن است که په په سال آینده در این تیم نخواهد بود و از این رو، فلیپه مونترو، مدافع تیم پورتو را به عنوان جانشین وی شناسایی کرده است.

وبسایت نود: رئال مادرید تقریباً مطمئن است که په په سال آینده در این تیم نخواهد بود و از این رو، فلیپه مونترو، مدافع تیم پورتو را به عنوان جانشین وی شناسایی کرده است.

مدیران لوس بلانکوس با مدیر برنامه های این بازیکن، گیلیانو برتولوچی در تماس بوده اند و بر سر انتقال این مدافع ۲۷ ساله به سانتیاگو برنابئو به توافقات شفاهی دست پیدا کرده اند.

توافق شفاهی رئال مادرید با جانشین په په

حالا مادرید برای جذب بازیکنی که سال گذشته از کورینتیانس به پورتو پیوسته، باید با باشگاه پرتغالی مذاکره کند و با توجه به وجود روابط صمیمانه میان دو باشگاه، به نظر نمی رسد که مذاکرات سختی در پیش باشد.

پورتو نیز به خاطر بدهی ۱۰۰ میلیون یورویی خود، نیاز به پول دارد و می توانند با فروش فیلیپه مونترو به رئال مادرید، مقدار قابل توجهی از بدهی خود را پرداخت کنند. قرارداد این بازیکن با پورتو تا ژوئن سال ۲۰۲۱ اعتبار دارد و رقم فسخ آن ۵۰ میلیون یورو است. با اینحال، منابع نزدیک به باشگاه، به AS اطلاع داده اند که هزینه این انتقال در حدود ۲۵ الی ۳۰ میلیون یورو خواهد بود.

فیلیپه از لحاظ سرعت و قدرت فیزیکی بازیکن مناسبی به شمار می رود و با توجه به علاقه زیادی که به بستکتبال دارد، جهش های قدرتمند و مهارت های زیادی در بازی هوایی به دست آورده است. او به خاطر عملکرد درخشانی که امسال به همراه پورتو داشته، برای اولین بار توسط تیته و برای بازی های مرحله مقدماتی جام جهانی به تیم ملی برزیل دعوت شده است. گفته می شود که زیدان نیز برای جذب این بازیکن چراغ سبز نشان داده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج