۴۹۹۹۸۳
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

آیا ایرپاد اپل تبدیل به گجت سلامتی می‌شود؟

هم‌نشینی کلمه‌های «هدفون» و «ورزش» چند سالی است که حسابی جا افتاده و علتش هم مشخص است. هرکسی موقع ورزش کردن در باشگاه یا دویدن و نرمش در پارک ترجیح می‌دهد فضای شخصی‌ای هم برای خود داشته باشد.

مجله دیجی کالا - فرشته سلیمانی: هم‌نشینی کلمه‌های «هدفون» و «ورزش» چند سالی است که حسابی جا افتاده و علتش هم مشخص است. هرکسی موقع ورزش کردن در باشگاه یا دویدن و نرمش در پارک ترجیح می‌دهد فضای شخصی‌ای هم برای خود داشته باشد که کتاب‌های صوتی، پادکست و موزیک‌های مورد علاقه می‌توانند این فضا را ایجاد کنند. از این‌ها گذشته هرچه به زمان حال نزدیک‌تر می‌شویم، هدفون‌ها هم کاربرد خود را بیش‌تر گسترش می‌دهند و حالا دیگر در بسیاری محصولات از ابزاری صرفا برای گوش دادن به صدا و موسیقی و نهایتا مکالمه تلفنی، به یک گجت سلامتی هم تبدیل شده‌اند.

آیا ایرپاد اپل تبدیل به گجت سلامتی می‌شود؟
ظاهرا اپل هم برنامه‌های مشابهی برای هدفون‌هایش دارد و این را از پتنتی فهمیدیم که در آن اپل از هدفون‌های بی‌سیم توگوشی جدید حرف می‌زند. آن‌طور که از پتنت مذکور برمی‌آید، در طراحی این هدفون‌ها سنسورهایی کار گذاشته می‌شوند که ثبت اطلاعات سلامتی کاربر را امکان‌پذیر می‌کند.

اهمیت این پتنت آن‌جاست که همه می‌دانیم اپل بعد از حذف جک هدفون از آیفون برای هدفون‌های توگوشی‌اش یعنی AirPods فکرهای زیادی در سر دارد و این یعنی احتمالا نسل بعدی AirPods مجهز به سنسورهای سلامتی خواهند بود. سنسورهایی که طبق این پتنت شامل سنسور الکترو کاردیوگرافی ضربان قلب، سنسور تست تناسب اندام VO2 و تست‌های تخصصی دیگری مثل ICG و GSR و به عبارت دیگر تغییرات سیستم سمپاتیک خواهد بود.

آیا ایرپاد اپل تبدیل به گجت سلامتی می‌شود؟

به غیر از هدفون‌های تو گوشی درمورد اپل پیش از این هم شنیده بودیم که برنامه دارد ساعت‌های هوشمندش یا همان اپل‌واچ‌ها را مبدل به گجت‌های سلامتی دقیق و کاملی کند. حالا با مشاهده‌ی این پتنت شاید می‌توانیم بگوییم این احتمال هم وجود دارد که برنامه‌ی اپل برای تولید یک گجت سلامتی کامل و دقیق بیشتر به سمت AirPods برود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج