جاباما
۵۰۰۴۴۷
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

پرداخت حقوق سرباز معلمان و حق التدریس ها

مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش از تخصیص و ابلاغ اعتبار ۷۷۰۰ میلیارد تومانی به این وزارتخانه برای پرداخت اکثر مطالبات پرسنلی و اشخاص حقوقی خبر داد.

خبرگزاری فارس: منصور مجاوری مدیرکل برنامه و بودجه وزارت آموزش و پرورش در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته در اداره کل خزانه و سازمان برنامه و بودجه و به رغم شلوغی کار روزهای پایانی سال، اعتبار ۷۷۰۰ میلیارد تومانی به آموزش و پرورش اختصاص یافت.

وی ادامه داد: با این تخصیص و ابلاع اعتبار، رکورد کمک منابع مالی در چهار دهه گذشته ثبت شد و موجب شد بخش بسیار زیادی از بدهی و مطالبات پرسنلی و اشخاص حقوقی پرداخت شود.

مجاوری تصریح کرد: علی رغم محدودیتهای درآمدی دولت، حدود ۳۰ درصد بیشتر از اعتبار مصوب به ادارات کل آموزش و پرورش استانها تخصیص اعتبار داده شد.

وی افزود: با این اعتبار، پرداخت بدهی بیمه ها، بانک ها، کلیه مطالبات کارخانجات شیر، بخشی از مرخصی ذخیره فرهنگیان سالهای ۹۰ تا ۹۴، هزینه فوت و ازدواج از ۸۸تا ۹۴، ارفاقی سنوات بازنشستگان آموزش و پرورش استثنایی، کلیه بدهی های خرید خدمات اموزشی سال ۹۴، هزینه های برون سپاری و کارورزی، حقوق سرباز معلمان، حق التدریس آزاد در سال ۹۵ و حقوق نیروهای قراردادی سال ۹۵، کلیه مطالبات اداره برق حدود ۱۰۰ میلیارد تومان وموارد دیگر صورت گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شکیبه

      زودنبود؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج