اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۰۰۴۵۸
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

کسر شان است که بازیکن در رختکن شعار دهد

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: برای فوتبال کسر شان دارد که بازیکنانی بخواهند در رختکن علیه عضو هیات مدیره شعار دهند و وزیر ورزش هم حرف آنها را گوش کند!

خبرگزاری مهر: مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال گفت: برای فوتبال کسر شان دارد که بازیکنانی بخواهند در رختکن علیه عضو هیات مدیره شعار دهند و وزیر ورزش هم حرف آنها را گوش کند!

سید کاظم اولیایی در خصوص اتفاقات اخیر در استقلال و تصمیم وزیر ورزش در خصوص ابقای شهاب جهانیان اظهار داشت: بدون آن که بخواهم روی عملکرد جهانیان یا سایر اعضای هیات مدیره استقلال قضاوت کنم باید بگویم که از موضع وزیر محترم ورزش کاملا دفاع می کنم.

وی ادامه داد: این نمی‌شود که هر دفعه یک هجمه ایجاد شود و این هجمه به تغییرات مدیریتی منتهی شود. عملکرد هیات مدیره استقلال درست باشد یا غلط، در خصوص ابقا یا برکناری اعضای آن در رختکن تیم نباید تصمیم گیری کرد.

مدیرعامل سابق استقلال گفت: این کسر شان فوتبال است که بازیکن یک تیم در رختکن شعار دهد. آن هم برای برکناری عضو هیات مدیره باشگاهش. من نمی‌توانم به عملکرد هیات مدیره استقلال نمره قبولی بدهم. آنها عملکرد قوی نداشتند. اما بدتر از عملکرد ضعیف هیات مدیره، این است که بازیکن در رختکن بر علیه آنها شعار داده و خواهان برکناری شان باشد و البته بدتر از آن این بود که وزیر هم تسلیم این خواسته شده و به آن تن دهد. این کاملا اشتباه است که تصمیمات از پایین گرفته شود و در بالا عمل (اطاعت) شود. سلطانی‌فر تصمیم بسیار هوشمندانه‌ای گرفت که تسلیم این جو نشد.

عضو هیات موسس اتحادیه مدیران فوتبال کشور گفت: این ضعف مدیریت در استقلال است که هرکجا کم می‌آورند شخص وزیر را مستقیم وارد مسائل خود می‌کنند. وزیر ورزش متولی بیشتر از پنجاه شصت رشته ورزشی در کل کشور است نه این که مسئول حل مشکلات یک باشگاه باشد. مدیران استقلال هرکجا کم آوردند از وزیر خرج کردند و این اصلا درست نیست. نتیجه همین می‌شود که مردم هم وزیر را در این مسائل مقصر می‌دانند.

اولیایی گفت: چه بسا وزیر ورزش با معیارهایی که داشت قصد داشت تا به زودی در هیات مدیره استقلال تغییراتی ایجاد کند. اما این اتفاقات باعث شد تا وی تصمیم درست خود را با اقدامی هوشمندانه به تعویق بیندازد تا همگان نپندارند تصمیمی را که خودش گرفته، تحت تاثیر اقدامات داخل رختکن ایجاد شده است.

وی در خصوص مطالبات بازیکنان استقلال خاطر نشان ساخت: فوتبالیست ها هم مثل همه انسان هستند و برای گذران زندگی به پول نیاز دارند. به خصوص شب عید که این فشارها مضاعف می‌شود. آنها حق دارند مطالبات شان را طلب کنند. اما نه با این شیوه‌ای که در پیش گرفته اند. بلکه از راه درستش.

مدیرعامل سابق استقلال خاطرنشان ساخت: باید بپذیریم که مدیریت استقلال هم ضعف های زیادی دارد. آنها نباید وعده های توخالی به بازیکنان می‌دادند تا کارشان به اینجا بکشد که دیگر نتوانند پاسخگوی آنها باشند. ضمن این که آوردن هدایای تبلیغاتی به رختکن هم یکی دیگر از ضعف های مدیریت محسوب می‌شود. ما هم زمانی که مدیر استقلال بودیم از این هدایای تبلیغاتی به بازیکنان می‌دادیم. اما از راهش. نه این که شامپو و صابون و مایع ظرفشویی را به رختکن بیاوریم و آنجا توزیع کنیم. همین است که رختکن می‌شود عامل هم اتفاقات و تصمیم گیری‌ها.

پیشکسوت مدیریت فوتبال بیان داشت: هیات مدیره استقلال اگر هم ضعف داشته باشد که بهرحال دارد، نباید به آنها خرده گرفت. بلکه باید از وزیر سابق ورزش که انتخاب کننده آنها بود توضیح خواست که اعضای کنونی هیات مدیره را بر اساس چه ضوابطی انتخاب کرده است. آیا آنها مردان اقتصادی هستند یا تخصص شان در ورزش است؟ یا این که وابسته های اداری شما بودند؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقایان گر شان به جای رسیده که شامپو راصابون را شکر شان میداننچیزی که مردم برای خریدش مشکل دارن بدی بازیکنان نشر شانن از آن بدتر همراهی مطبوعات با این قضیه این طوری می‌نویسم اطلاع‌رسانی میکنن که ان گا جنایتی انجام شده این اگر همن صابون شامپو را به کارگر میدادن از خوشحالی پر در میاورد ولی خوب بازیکنی که ماشین چند صد ماه عقل میافتد آورده کسی میکند و باعث ناراحتی طرفداران عظیم نیم خود میشود مطمئن باشید آنها لنک

    • بدون نام

      کیسه کشا که اصلا شان ندارن که بخواد کسر شانی واسشون بسه

    • رضا

      اولیایی جان کسر شان اون تیم بدبخت پاس همدان بود که آستین همت بالا زدین و بردینش همدان نابودش کردین ، بازیکن که تو زمین زحمت خودشو میکشه پولشو میخواد ، شما کجای ورزش این مملکت وایسادی؟ کسر شان انتصاب های اشتباست ، کسر شان هیئت مدیره ای هست که علیه تیم شب و روز مصاحبه میکنه ، کسر شان بازیکن جوونیه که شب عید پول تو جیبش نیست شما به کارنامه خودت نگاه کن خود تو یکی از کسر شان های فوتبال ایرانی

    • عیسی حیدری

      تا زمانیکه مدیران بی کفایت و مربیان بی صلاحیتی وجود دارند که به خود اجازه میدهند هرچه دوست دارند درمورد مدیریت جدید و قدیم تیم اظهار نظر غیر اصولی انجام دهند باید به حال این فوتبال گریه کرد بازیکنی که ده تا بازی لیگ برتری ندارد و اگه آقایونی که در حد نام استقلال نیستن اونارو با خودشون به پرافتخارترین تیم ایران نمیاوردن بخدا هنوز هم در تیم قبلیشون تو لیست هیجده نفر اصلی هم نبودن باید هم همین شود که میبینیم . استقلال و پرسپولیس روزهای خیلی بدتر از اینهم داشته اند ولی هیچ بازیکنی جرات چنین کارایی را نداشت که چهارتا بچه با آبروی چند دهه ای استقلال و پرسپولیس میکنند ما هوادارا حاضریم تیم به دسته های پایینتر بره ولی جلو چنین بی احترامیهایی گرفته شود .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج