۵۰۱۳۳۵
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پیام تبریک افشارزاده به مناسبت سال جدید

مدیر عامل سابق باشگاه استقلال با انتشار پیامی سال جدید را به ورزشکاران و مردم ایران تبریک گفت.

باشگاه خبرنگاران جوان: متن پیام افشارزاده مدیر عامل سابق باشگاه استقلال به مناسبت بهار طبیعت به شرح زیر است:

یامقلب القلوب و الابصار

یامدبراللیل والنهار

یامحول الحول والاحوال

حول حالنا الی احسن الحال

فضای نوروز و بهار سال ۱۳۹۶ به نام کوثر هستی "فاطمه اطهر س" معطر است. این تقارن مبارک، شادی و نشاط مضاعفی را برای ایرانیان عزیز که دوستدار واقعی اهل بیت (ع) و به ویژه دخت بزرگوار نبی اکرم (ص) هستند فراهم آورده است.

امیدوارم که با عنایات ایزد منان بهترین احوال و زیباترین لحظات را در سال ۱۳۹۶ همراه با موفقیت های روزافزون برای ملت بزرگ ایران و به ویژه ورزش کاران و جوانان عزیز کشور شاهد باشیم.

سال ۹۶ سالی مهم برای جامعه ورزش و جوانان کشور است، حضور نمایندگان ورزش ایران در دو رویداد مهم بین المللی بازی های همبستگی کشورهای اسلامی و بازیهای آسیایی داخل سالن و هنرهای رزمی که ان شاءالله با درخشش قهرمانان عزیزمان و کسب افتخار برای ایران سرفراز همراه خواهد بود.

همچنین انتخابات مهم و سرنوشت ساز ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه که ان شاءالله با حضور فعال و تاثیرگذار مردم و به ویژه جوانان عزیز، آینده درخشانی را برای ایران عزیز رقم خواهد زد.

سال جدید با تمام امید و آرزوهایش از راه می رسد در حالیکه امنیت و آرامشی را که با تمام وجود لمس می کنیم مرهون خون شهدا و جانبازان و خانواده های ایثارگر آن ها هستیم که با فداکاری از خود برای این مرز و بوم گذشتند. بی تردید در این دنیای پر آشوب در سایه این حماسه ها و درایت مقام معظم رهبری است که می توانیم چنین روز های زیبایی را در کنار یکدیگر داشته باشیم و به رشد و پیشرفت و بالندگی بیشتر در تمام عرصه ها بیندیشیم.

در این لحظات آرزو می کنم سال جدید سال موفقیت های روز افزون برای کشور عزیزمان ایران، صلح و دوستی و عدالت برای همه مردم جهان و قهرمانی و افتخار برای ورزشکاران باشد.

درپایان با گرامیداشت یاد و نام همه بزرگان و عزیزانی که در سال ۹۵ به دیار باقی شتافتند، و به ویژه یار دیرین امام و رهبری حضرات آیات هاشمی رفسنجانی و موسوی اردبیلی و با آرزوی شادکامی برای ملت بزرگ ایران ، امیدوارم در سال جدید شاهد روزها و اوقاتی خوش و سرشار از پیروزی و بهروزی برای هموطنان، و همه ایرانیانی که دل در گرو اعتلای نام ایران عزیز در جهان دارند، باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج