۵۰۹۲۵۷
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

می‌توانید همین حالا ویندوز ۱۰ را آپدیت کنید

اگر نمی‌خواهید تا دوشنبه‌ صبر کنید تا آپدیت ویندوز ۱۰ را روی دستگاهتان داشته باشید، می‌توانید به‌صورت دستی نسخه‌ی جدید را از وب‌سایت مایکروسافت دریافت کنید.

مجله دیجی کالا - سمیرا علی نژاد: اگر نمی‌خواهید تا دوشنبه‌ صبر کنید تا آپدیت ویندوز ۱۰ را روی دستگاهتان داشته باشید، می‌توانید به‌صورت دستی نسخه‌ی جدید را از وب‌سایت مایکروسافت دریافت کنید.
می‌توانید همین حالا ویندوز 10 را آپدیت کنید

مایکروسافت هفته‌ی گذشته در وبلاگش در پستی منتشر کرد که آپدیت ویندوز ۱۰ را یک هفته قبل از انتشار رسمی روی سایت قرار می‌دهد تا کاربران بتوانند آن را دانلود کنند. مایکروسافت خوش‌قولی خود را با قرار دادن به‌موقع این نسخه نشان داد. اگر هنوز دستیار آپدیت ویندوز ۱۰ را ندارید برای دانلود آن به سایت مایکروسافت مراجعه کنید و با دنبال کردن دستورالعمل آن به ورژن ۱۷۰۳ آپدیت کنید.

این آپدیت بیشتر از یک هفته است که برای کاربران برنامه‌ی اینسایدر (Insider Program) در دسترس است؛ اما این اولین بار است که آپدیت ویندوز به‌صورت رسمی برای کاربرانی که نسخه‌ی بتا را ندارند در دسترس قرار گرفته است. اگر دیگر علاقه‌مند نیستید آپدیت‌های تست اتوماتیک ویندوز ۱۰ را بگیرید می‌توانید این آپدیت‌ها را غیرفعال کنید.

این آپدیت جدید یک آپگرید کلی نیست، اما نسخه‌ی متمرکز بر ۳D برنامه‌ی قدیمی نقاشی، حالت بازی با تنظیمات بهینه برای کامپیوتر و چند ویژگی اضافه در خصوص بازی که فاصله‌ی بین ویندوز ۱۰ و پلتفرم X box را کمتر می‌کند، دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج