۵۰۹۶۱۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

کوروشی: هنوز نمی‌توانیم نفس راحت بکشیم

سیامک کوروشی مدافع سابق نفت تهران که روز گذشته در مقابل تیم سابق خود قرار گرفته بود به شدت نسبت به بی تفاوتی مسئولان فوتبال ایران در قبال پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان تحت قرارداد این باشگاه گلایه دارد.

ورزش سه: سیامک کوروشی مدافع تیم سایپا در مورد پیروزی روز گذشته برابر نفت تهران گفت: با بچه ها هم قسم شده بودیم که این بازی را ببریم. کل بازی تنها یک موقعیت به تیم نفت دادیم و ما خیلی بیشتر موقعیت برای گلزنی داشتیم. این را هم باید بگویم که بعد از گلی که زدیم فشار نفت بیشتر شد ولی همبستگی بچه ها و کار تیمی که داشتیم باعث شد این بازی را ببریم.

کوروشی در مورد اینکه با این پیروزی شرایط برای ماندن آنها هموارتر شده، عنوان کرد: هنوز چیزی تمام نشده و ما زمانی می توانیم نفس راحت بکشیم که کار تمام شده باشد. ۶ امتیاز می تواند جای ما را با تیم های دیگر در جدول جابجا کند و هر چند دوست ندارم از این واژه استفاده کنم ولی در بازی های آینده همچنان می جنگیم تا بمانیم.

وی در مورد شرایط خاص تیم سایپا در این فصل و اینکه مدیران سایپا در نهایت تصمیم به ادامه همکاری با فرکی گرفتند، بیان کرد: بعضی وقت ها شرایط طوری پیش می رود که یک تیم مریض می شود و نمی دانید مشکل کار کجا است اما همیشه تجربه نشان داده وقتی پای یک مربی می مانید آن تیم نتیجه می گیرد. شما تیم های قطری و عربی را ببینید که مدام مربی های خود را تعویض می کنند و به نتیجه ای که می خواهند هم نمی رسند. حسین فرکی هم مربی شناخته شده ای در فوتبال ایران است و ماندن او در تیم به تیم کمک کرد تا شرایط خوبی پیدا کند؛ این می تواند تجربه ای باشد برای بقیه مدیران و تیم ها تا روی انتخابی که داشته اند بمانند. جدا از این مسائل تعویض زودهنگام مربی نه کار حرفه ای است و نه قشنگ.

مدافع سابق نفت تهران که روز گذشته برابر این تیم قرار گرفته بود با ناراحتی شدید از بی تفاوتی مسئولان فوتبال در مورد شرایط عجیب نفت ادامه داد: هیچ کس پیگیر شرایط مطالبات ما نیست و کسانی روی کار آمدند که تنها برای بزرگ شدن اسمشان این کار را کرده اند؛ در حالی که با این کار ضربه ای جبران نشدنی به فوتبال ایران می زنند. خیلی خنده دار است که رای کمیته انضباطی داریم ولی هیچ اتفاقی نمی افتد و همین موضوعات است که باعث می شود سطح لیگ ما پایین بیاید. کلا فکر می کنم فوتبال ما دورهمی است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج