اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۰۹۹۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رونی راهی مونیخ می شود

قهرمان بوندس لیگا در آستانه امضای قراردادی ۳۰ میلیون پوندی با پسر طلایی «اولدترافورد» است.

رونی راهی مونیخ می شود

روزنامه تماشا: قهرمان بوندس لیگا در آستانه امضای قراردادی 30 میلیون پوندی با پسر طلایی «اولدترافورد» است. «دیلی میرر» گزارش کرده است که وین رونی به هم تیمی هایش گفته است که می خواهد این تابستان با بایرن مونیخ قرارداد امضا کند.

مهاجم یونایتد بیشتر از پیش از کم شدن نقش خود در بازی های تیم ناراضی است. روی نیمکت نشستن او را برای ترک منچستر راضی کرده است و فینالیست لیگ قهرمانان بیش از هر تیم دیگر به رونی نزدیک هستندو می توانند ملی پوش انگلیس را به ترکیب پرستاره خود بیفزایند.

آمادگی رونی در این فصل گاه به گاه مورد انتقاد فرگوسن قرار گرفته است و سر آلکس در چند دیدار مهم او را روی نیمکت نشاند. در تمام طول فصل نیمکت نشینی او شایعات جدایی اش را بیشتر کرده است. با این وجود سرمربی یونایتد همواره فروخته شدن رونی را رد کرده است اما این بار به نظر می رسد که او پذیرفته است که مهاجم انگلیسی برود.

رونی راهی مونیخ می شود

بایرن برای رونی انتخاب مناسبی است. گمان او این است که در این تیم برخلاف فصل گذشته در منچستر، مورد ستایش قرار خواهد گرفت و بخشی از تیمی خواهد بود که احتمال داده می شود در چند سال آینده بر اروپا مسلط باشد.

به گفته میرر او همچنین شیفته کار کردن با سرمربی سابق بارسلونا، پپ گواردیولا است که این تابستان به بایرن خواهد رفت. رونی یکی از اولویت های سرمربی اسپانیایی برای ساختن تیم خود در غول های باوارایی است. با قرار گرفتن رونی در سایه فان پرسی در بیشتر این فصل، باشگاه هم فکر می کند که بهترین زمان فروختن رونی همین حالا است.

گمان می شود که پاری سن ژرمن گزینه اول به خدمت گرفتن رونی درانتهای فصل باشد اما آنها حالا از بایرن در مبارزه به دام انداختن رونی عقب افتاده اند. رونی ۹ سال پیش با قراردادی ۲۴ میلیون پوندی از اورتون به منچستریونایتد پیوست و در تمام این مدت نقطه اتکای تیم فرگوسن و ستاره این تیم بوده است اما در سال جاری او جایگاه خود را در خطر دید و کمتر از همیشه بازی کرد و بیشتر از همیشه مورد انتقاد قرار گرفت.

به نظر نمی رسید که فرگوسن رونی را هم مانند بکام و رونالدو از دست بدهد اما حالا دیگر روشن است که احتمال رفتن او از انگلیس کم نیست. اولین بازیکن انگلیسی بعد از هارگریوز که قرار است در تیم بزرگ مونیخ بازی کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج