۵۱۰۵۹۲
۱۴ نظر
۵۰۰۵
۱۴ نظر
۵۰۰۵
پ

رویترز: مردم ایران دیگر اعتقادی به روحانی ندارند

رویترز در ضمن گزارشی در خصوص اعلام آمادگی سید ابراهیم رئیسی برای شرکت در انتخابات ریاست‌جمهوری آتی ایران، به عدم رضایت اقتصادی بسیاری از مردم ایران از دولت فعلی اشاره کرده است.

خبرگزاری فارس:اعلام آمادگی حجت‌الاسلام «سید ابراهیم رئیسی» برای ورود به عرصه رقابت‌های انتخاباتی ریاست‌جمهوری، در رسانه‌های بین‌المللی بازتاب داشته و خبرگزاری رویترز هم ضمن پوشش این خبر، به ارزیابی ورود وی به این رقابت پرداخته است.

رویترز در بخشی از این مقاله به زمینه‌های احتمال شکست روحانی در برابر رئیسی یا دیگر رقبای خود پرداخته و با بازخوانی شعارهای ۴ سال پیش رئیس‌جمهور فعلی ایران نوشته: «او قول داد که ایران را از انزوای بین‌المللی بیرون آورد و جامعه‌ای بهتر بسازد.»

در ادامه آمده: «ولی خیلی از مردم عادی دیگر اعتقادی به روحانی ندارند چون نتوانسته به رغم برداشته شدن تحریم‌ها، وضعیت اقتصادی را بهبود ببخشد.»

رویترز ضمن نام بردن از اصول‌گرایان تحت عنوان محافظه‌کاران، نوشته است که این جریان همچنان در تلاش برای دست‌یابی به وفاق بر روی یک کاندیدای ریاست جمهوری است اما با این حال، رئیسی از جایگاه خوبی برای تبدیل شدن به انتخاب آول آنان برخوردار است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه مگه خدایی که خبر از دل ما داری بی شرف خود فروش

    • یاران

      آقای روحانی چکار کرد دراین 4سال وضعیت اقتصادی موجود حکایت دارد، تحریم برداشت،؟ چی شد؟ فقط زجرکش وعذاب است، مردن یکباره به این زندگی شرف داره،، شعار دادن، شاه کلید کدوم در باز کرد، صحبت از اعداد میکنه وقتی مردم توان خرید ندارن اصلا 0درصد تورم باشه که چی؟مرگ خیلی شرافتمندانه است ازاین وضعیت کنونی اقتصادی، اجتماعی ذلت اور خدایا خدایا اميدمان فقط توهستی هرکاری میکنی بکن خسته شدیم به اسمت قسم

    • علی

      متاسفانه و با کمال تعجب هم بهش اعتقاد دارن هم بهش رأی میدن. با وجود کارنامه خالی و غیر قابل دفاع ، روحانی باز هم رئیس جمهور خواهد شد داداش رویترز!!!

    • بدون نام

      با اين افزايش هولناك قيمت مواد غذائي، ميوه، خدمات عمومي، لباس، وسائل منزل، محل سكونت و... ما مردم محكوم و محروم ايران به احدي اعتماد نداريم و روحاني جاي خودش

    • بدون نام

      خیلی جالبه که دلواپسان اون جایی که بنفعشون باشه به اخبار شبکه های بیگانه هم متوسل می شوند برای رسیدن به اهدافشون ، این خبر یکی از این نمونه هاست ، رویتر غلط کرده که همچین تحلیل آبکی کرده ، شما هم بیجا میکنی که به اخبار بیگانگان استناد می کنی

    • سعید

      چرا اینقدر دورغ و مطالب کذب چاپ می کنید اونقدر در این کار افراط کرده اید که ارزش و اعتبار خود را که به عنوان یک رسالت و حرفه ای که باید مقدس و امانت دار جامعه باشید را از دست داده اید چرا وقتی میتوانید راهنما و روشنگر باشید به تخریب و تحریف روی آورده اید لااقل برای آبرو و شخصیت خودتان هم شده از دائره انسانی خارج نشوید

    • بدون نام

      قطعا رییسی رای میاره وحسن فریدون شکست مفتضحانه ای میخوره

    • رسول

      برترین ها جان انگار شما هم بدت نمیاد اصولگرا ها دوباره سرکار بیان با این تیترهایی که میزنی! همون 8 سالی که از دست احمدی نژاد کشیدیم بسمونه.

    • بدون نام

      بگو تو دیگه ایران وبه فقر کشندای بست نیست کحا ررفت وعده ووحیدات

    • حامد

      اتفاقا روحانی با رای بالا رئیس جمهور خواهد شد . نه اینکه همه کاراش درست بوده . نه ، ولی یک تار مویش به صد تا دلواپس می ارزه . من به روحانی رای میدم .

    • بدون نام

      رویترز غلط کرده این حرفها را گفته قطعا برنده واقعی این انتخابات روحانی است وما مردم آگاه از کارهای ایشان بسیار راضی هستیم وبه ایشان رای میدهیم تا دلواپسان ۴سال دیگر بسوزن وبعداز آن نیز کاملا ازصحنه سیاست خارج خواهند شد.

    • منوچهر شمسی

      جریده رویترز تو برو فکری به حال خودتان بکن مردم ایران خیلی بیشتر از تو سرشان میشه

    • بدون نام

      رویترغلط کرد...خبرگذاری معلوم الحال فارس هم فکرکرده که کشوربه قبل ازبرجام برگردد...بازارسوداگری تعطیل شد.

    • بدون نام

      مردم به روحانی رای ندن به کی بدن به یه عده دلواپس عاشق تحریم
      اگه ظریف یا مطهری کاندید میشدند اونوقت روحانی رای نمیاورد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج