اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۱۵۳۰۸
۱۱ نظر
۵۰۰۳
۱۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تقوی: در دوره احمدی نژاد فقیرتر شدیم

روزنامه جهان اقتصاد نوشت: مهدی تقوی اقتصاددان و عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: خرابکاری‌های دولت‌های نهم و دهم در حوزه اقتصاد که به افزایش تورم و کاهش رشد اقتصادی منتهی‌شد را باید در تاریخ ثبت کرد و به نظر می‌رسد یکی از دلایل توصیه مقام معظم رهبری برای حضور نیافتن رئیس دولت آن دوران در انتخابات همین موضوع باشد.

روزنامه جهان اقتصاد نوشت: مهدی تقوی اقتصاددان و عضو هیأت علمی دانشگاه علامه طباطبایی گفت: خرابکاری‌های دولت‌های نهم و دهم در حوزه اقتصاد که به افزایش تورم و کاهش رشد اقتصادی منتهی‌شد را باید در تاریخ ثبت کرد و به نظر می‌رسد یکی از دلایل توصیه مقام معظم رهبری برای حضور نیافتن رئیس دولت آن دوران در انتخابات همین موضوع باشد.

وی افزود: شورای نگهبان باید محمود احمدی‌نژاد را رد صلاحیت کند زیرا نرخ رشد منفی و تورم ۴۰ درصدی بازمانده دوران ریاست جمهوری ایشان است.

تقوی با اشاره به اینکه مردم در آن دوران روزبه روز فقیرتر شدند، ‌اظهارداشت: آسیب‌های اجتماعی زیادی در دوران ریاست احمدی‌نژاد بر دولت در کشور رواج یافت و اگر دوباره ایشان برمسند قدرت بنشیند مردم باید به دیگر کشورها مهاجرت کنند.

وی ادامه‌داد: کارنامه دولت نهم و دهم مؤید این است که ایشان اصلا صلاحیت قرارگرفتن دوباره در رأس دولت را ندارد و رسانه‌ها باید اطلاع رسانی کنند که در آن دوران چه اتفاقات ناخوشایندی برای کشور رقم خورد.

استاد داشنگاه علامه طباطبائی با بیان اینکه انتقاداتش به امروز برنمی‌گردد و در دوران ریاست جمهوری احمدی نژاد هم اقدامات او را نقد ‌کرده‌است، توضیح‌داد: براین باور هستم که هر کسی می‌داند با افزایش قیمت حامل‌های انرژی تورم و رکود ایجاد می‌شود ولی احمد‌ی‌نژاد، وزراء و مشاورانش این را نمی‌دانستند.

وی گفت: امروز وظیفه ما به عنوان معلم اقتصاد و خبرنگاران به عنوان نمایندگان اذهان عمومی این است که تورم ۴۰ درصدی، نرخ رشد منفی اقتصاد و افزایش بیکاری در آن دوران را به مردم یادآوری کنیم.

تقوی با ابراز ناخشنودی خود از بی‌توجهی محمود احمدی‌نژاد به توصیه مقام معظم رهبری و ابراز امیدواری از اینکه شورای نگهبان صلاحیت ایشان را تأیید نکند، تأکیدکرد: اگر ایشان یا هرکدام از دوستانشان به عنوان رئیس جمهور انتخاب شوند مردم فقیر و فقیرتر می‌شوند و بسیاری چاره‌ای جزء مهاجرت نخواهند داشت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • سعید

      الان یعنی ثروتمند شدیم

    • بدون نام

      نمی دانم اینها چرا همه چیز را برعکس می گویند! گور خوابی و بدبختی و نکبت و خودکشی و حقوق های نجومی وپاداش های نجومی و وعده های نجومی دروغین در پروژه برجام و...هزاران معضل دیگه رو ما به وضوح در دوران جدید مشاهده کردیم !

    • رضاف

      شما بیخود کردی خیلی دروغ گویی تو چی حالیته بعدم شما که فقیر نیستید

    • مجید بهروزی از جهرم

      دوران احمدی نژاد وضع مالی مردم خوب و کارگران .کارمندان.کشاورزان.مشاغل آزاد و کلا اکثر مردم خوب زندگی میکردند.

    • سلی

      ولی شما پولدار تر شدید

    • بدون نام

      دوران احمدی نژاد اکثریت صاحب خونه شدند بله پولدار فقیر تر شدند

    • چ س

      بیخودگفتی

    • بدون نام

      چرا اینقدر دروغ میگوید وضعیت مردم خیلی خوب بود از خدا بترسید آیا از مردم نطنز خواهی کردید ممکن است حقوق نجومی شما زیاد شده است

    • بدون نام

      شما چطور آدمهایی هستند خداوند چشم داده که همه چی می بینیم گوش دادن همه چیز را مشنوی خداوکیلی چه قدر می خواهند دروغ به مردم بگوید تو روز روشن به مردم ایران دروغ می گویند این همه مسکن مهر در چه دولتی درست شده فقط یک نمونه کوچک گفتم بقیه بماند بعد شما شروع کردند احمدی نژاد چه کرده چه خورد بس کنید یک خدای بزرگ بالای سر داریم این مملکت هیچ وقت به این حرفها گوش نمی کنند

    • بی نام

      امیدورام ازخواب بیدارشید واحمد نزاددوباره ریس جمهورشود وانقد بگنداند که دیگرنشود اسمش اورد تا این عوام هستن. مملکت درست نمیشدو به جلو برویدنه عقب حقوقهای نجومی هم مال امروز نیست ازاول بوده فقطگندش کردن یعنی الان دیگه نمیگرین

    • بدون نام

      چقدر بدبختیم ،دیگه چی باید گفت آخه..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج