جاباما
۵۲۱۵۷۱
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

منصور مظفری:

کاندیداها در مناظره اخلاق را رعایت کنند

«مناظره‌های زنده تلویزیونی، تاثیر زیادی دارند اما به شرط اینکه در چارچوب قانون باشند و کاندیداها و طرفداران آن‌ها، اصول قانونی را رعایت کنند.»

خبرگزاری ایسنا: «مناظره‌های زنده تلویزیونی، تاثیر زیادی دارند اما به شرط اینکه در چارچوب قانون باشند و کاندیداها و طرفداران آن‌ها، اصول قانونی را رعایت کنند.»

منصور مظفری، مدیر مسوول روزنامه «آفتاب یزد» در گفت‌وگو با ایسنا درباره برنامه‌های مناظره گفت: اصل برنامه مناظره این است که به صورت زنده پخش شود و طرفین مناظره به صورت رودررو موضوعی را مورد بحث قرار دهند که یا مخالف یا موافق آن هستند.

او با اشاره به روند مناظره‌ها در این سال‌ها، اضافه کرد: مناظره‌ها تقریبا از انتخابات سال ۷۶ به صورت صحیح و در چارچوب انجام می‌شد، بدون اینکه بین کاندیداها و در جامعه تنشی ایجاد شود. متاسفانه در سال ۸۴ و به ویژه سال ۸۸ برخی از کاندیداها اخلاق در مناظره‌ را نداشتند و باعث برخی تنش‌ها بین کاندیداها و طرفداران آن‌ها شدند.

مدیر مسوول روزنامه «آفتاب یزد» افزود: در این مناظره‌ها گاهی اخلاق زیر پا گذاشته شد و برخی کاندیداها به جای اینکه خود را معرفی کنند و درباره عملکردشان صحبت کنند، به دلیل اینکه ریشه و عملکرد مناسبی نداشتند، سعی کردند به تخریب طرف مقابل بپردازند و فضا را دوقطبی کنند که به ضرر جامعه و نظام هم تمام شد.

او با بیان اینکه کاندیداها باید اخلاق و چارچوب را رعایت کنند، ادامه داد: مردم ما بافرهنگ، باتمدن و باشعور هستند. اگر کاندیداها و افرادی که از سوی کاندیداها در مناظره‌ها معرفی می‌شوند، اخلاق و چار چوب را رعایت کنند و به تخریب و سیاه‌نمایی نپردازند، مناظره‌ها بسیار خوب پیش می‌رود که این امر به نفع نظام و مردم است.

مظفری افزود: پرشور شدن انتخابات می‌تواند ما را در برابر حملات کسانی که دشمن هستند، مقاوم کند اما بیشتر مشکلات به بداخلاقی کاندیداها و افراد مورد نظرشان که در مناظره‌ها معرفی می‌کنند، برمی‌گردد.

او با بیان اینکه مناظره‌های زنده تلویزیونی تاثیر زیادی دارند، اظهار کرد: مناظره‌ها تاثیر زیادی دارند اما به شرط اینکه در چارچوب قانون باشند و کاندیداها و طرفداران کاندیداها اصول قانونی را رعایت کنند.

منصور مظفری با اعتقاد بر اینکه در مناظره‌ها بحث‌های خوبی صورت می‌گیرد، گفت: در مناظره‌ها بحث‌های خوبی صورت می‌گیرد، سوءتفاهم‌ها برطرف و عملکرد کاندیداها در گذشته رونمایی می‌شود. این امر می‌تواند به شناخت اصلح کاندیداها توسط مردم کمک کند.

مدیر مسوول روزنامه «آفتاب یزد» در پایان گفت: صداوسیما باید فضای مناسبی را برای کاندیداها ایجاد کند تا عدالت رعایت شود. حتی از مجریان باتجربه، آگاه و با شخصیت مناسب هم دعوت کند تا این مناظره‌ها را اجرا کنند به دلیل اینکه مجری هم می‌تواند تاثیرگذاری مثبتی در اجرای مناظره‌ها داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ابتدا آقای قالیباف شروع کرد, حتی از اولین سخنرانیش شب قبلش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج