۵۲۱۸۴۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

Beast Alpha ۲۰۱۸ رضوانی، رقیبی برای پورشه

شرکت رضوانی موتورز در نمایشگاه لس آنجلس ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ از خودرو سوپراسپرت Beast Alpha ۲۰۱۷ رونمایی کرد که قیمتی ۲۰۰ هزار دلاری را شامل می‌شد. اخیرا قیمت این مدل در وب سایت رضوانی ۱۴۹ هزار دلاری ذکر شده است.

وب سایت کلیک: شرکت رضوانی موتورز در نمایشگاه لس آنجلس ماه نوامبر سال ۲۰۱۶ از خودرو سوپراسپرت Beast Alpha ۲۰۱۷ رونمایی کرد که قیمتی ۲۰۰ هزار دلاری را شامل می‌شد. اخیرا قیمت این مدل در وب سایت رضوانی ۱۴۹ هزار دلاری ذکر شده است.
Beast Alpha 2018 رضوانی، رقیبی برای پورشه

براساس گزارش ها، گفته می‌شود مدل ۲۰۱۸ این سوپراسپرت قیمتی کمتر از ۱۰۰ هزار دلاری خواهد داشت. اگرچه مدل کاملا جدید بوده، مدیرعامل کمپانی فردیس رضوانی معتقد بوده این خودرو می‌تواند قاتلی برای محصولات پورشه بوده و حتی محبوب‌تر از این برند محسوب شود. رضوانی موتورز سال ۲۰۱۴ در کالیفرنیا تاسیس شد و برای سال‌های آینده می‌خواهد ویژگی‌های منحصربفردی را به خودرو سوپراسپرت و خاص خود بیافزاید. خودرویی که نسبت به دیگر سوپراسپرت‌ها طراحی متفاوتی داشته و همین موضوع آن را خاص کرده است.
Beast Alpha 2018 رضوانی، رقیبی برای پورشه
مشخصات فنی نسخه ۲۰۱۸ نامشخص باقی مانده و شرکت رضوانی نیز تا زمان رونمایی اشاره ای به آن نخواهد کرد. اما مدل ۲۰۱۷ دارای وزنی ۸۸۵ کیلوگرمی بوده و از بدنه ترکیبی فیبرکربن و بدنه آلومینیومی شرکت لوتوس بهره می‌برد. پیشرانه آن از نوع ۲٫۴ لیتری چهار سیلندر توربوشارژ ۵۰۰ اسب بخاری بوده که در کنار گیربکس اتوماتیک می‌تواند در کمتر از ۳٫۲ ثانیه به ۹۶ کیلومتر برساعت برسد و توانمند جلوه کند. این پیشرانه در کنار گیربکس شش سرعته اتوماتیک می‌تواند در کمتر از ۳٫۶ ثانیه به ۹۶ کیلومتر برساعت دست پیدا کند. به گفته رضوانی موتورز، سقف سرعت Beast Alpha 2017 بیش از ۲۸۲ کیلومتر برساعت اعلام شده است. رضوانی در حال حاضر پیش خرید Beast Alpha 2018 را انجام می‌دهد و انتظار می‌رود با کاهش قیمت نسخه ۲۰۱۸ با استقبال بیشتری در مقایسه با مدل ۲۰۱۷ رو به رو شود.

رضوانی موتورز برای هر پیش خرید مبلغ ۱۰۰۰ دلار را به عنوان پیش پرداخت دریافت می‌کند و سپس به مرور زمان مبالغی را از مشتریان دریافت خواهد کرد تا در روز تحویل تمامی مبلغ‌ها پرداخت شده باشند. برای کسب جزئیات بیشتر باید تا ماه‌های آینده منتظر ماند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج