۵۲۳۷۱۴
۷ نظر
۵۰۰۵
۷ نظر
۵۰۰۵
پ

اعتراض خالق «من زنده‌ام» به توهین کنندگان قالیباف

معصومه آباد عضو شورای شهر تهران و یکی از زنان آزاده دوران دفاع مقدس که اثرش با نام من زنده‌ام پیشتر منتشر شده، نامه ای به محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، نوشت .

خبرگزاری تسنیم: معصومه آباد عضو شورای شهر تهران و یکی از زنان آزاده دوران دفاع مقدس که اثرش با نام من زنده‌ام پیشتر منتشر شده، در نامه به محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات شورای شهر تهران، نوشت که مگر این داوطلبان نمی‌دانند که در دوران دفاع مقدس آنان که یک جو غیرت داشتند لباس خاکی سرهنگ به تن کردند تا با دشمن بجنگند و امروز لباس سبز آبادانی به تن کرده‌اند.

متن نامه معصومه آباد به شرح زیر است:

آقای دکتر قالیباف

داوطلب محترم ریاست جمهوری

مناظره اخیر شما و دیگر داوطلبان را دیدیم. در بین مناظره تماس‌های پی در پی تلفنی یادگاران و یاران روزهای سخت جنگ و خون که آن روزها جوانان بیست‌ساله بیش نبودند اجازه نداد شاهد پایان مناظره باشیم. آنها گله‌مند بودند از اینکه شرم آور نیست این سیاست مداران منتظر بر کرسی ریاست، فراموش کرده‌اند که جنگ چگونه همه جوانان را به جبهه کشاند و با خون دل خوردن‌ها لباس خاکی سرهنگ پوشاند و امروز که این سرهنگ‌ها به شهر بازگشته اند و به جای عافیت طلبی، با همت تمام، همه توان خود را به اصلاح امور کشور بسته‌اند، تو را حقیرانه با لقب سرهنگ خطاب می‌کنند تا با این عتاب تو را مهجور سازند.

اگرچه در هر جایی که مدیریت کرده‌ای رویکردهای فرهنگی، اجتماعی شما بر سرهنگ بودنت غالب بوده است. مگر این داوطلبان نمی‌دانند که در دوران دفاع مقدس آنان که یک جو غیرت داشتند لباس خاکی سرهنگ به تن کردند تا با دشمن بجنگند و امروز لباس سبز آبادانی به تن کرده‌اند. چند سالی است با همین لغت و ادبیات رندانه که درشان دولتمردان نیست عملیات روانی و هیجانی ایجاد کرده و به دنبال حذف رقیب هستند.

هرچند که تاریخ مصرف این روش‌های غیراخلاقی گذشته است و یکبار بهره لازم را از این لفاظی ها برده‌اند که این از سلوک رندان است. باید بدانند این روش نه توهین به شما بلکه به تمام دوستان و یاران شهید و زنده شماست. جا دارد در همان رسانه ملی از همه سرهنگ‌های سرزمینمان عذرخواهی کنند و بدانند که هر کس به کرسی ریاست جمهوری می‌رسد صاحب شغلی است یا مهندس یا شیخ یا حقوقدان و یا سرهنگ است. سرهنگ وطن بودن و عافیت‌طلب نبودن و داوطلب رئیس‌جمهور شدن عیب نیست و مایه فخر و مباهات است. برایتان آرزوی سعادت و پیروزی داریم.

معصومه آباد
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      معصومه خانم چی میماسه بهت؟

    • sam

      حکایت اخراجی هاست
      حاجی گرینف ها طلب کار شدن

    • علی اله بیرانوند

      مگر نظامی بودن عیب است باید به این سرهنگ های رزمنده افتخار نمود

    • سیداحمد

      کسانی که به ادعای خودشان برای غیرت و وطن پرستی به جبهه رفتند حالا چرا مطالبه ی حق و حقوق میکنند ، این ردا پوسیده شده که هر بار به اسم جبهه و جنگ بخواهید برای خود مشتری جمع کنید ، کسانی که خالصانه برای مملکت جنگیدند با خدا معامله کردند نه با پست و مقام و پول و ثروت .

    • بدون نام

      ایا تنها قالی باف در لباس سرهنگی در جبهه حضور داشت یا ملیونها نفر با درجه های مختلف ار سرهنگی تا بسیجیان جان به کف مملکت تعلق به انها دارد که جان عزیزشان تقدیم کردن حالا من نوعی بیایم بگردن ملت شریف منت بگذارم شایسته نیست ما همان پدران شهیدانی هستیم در همراه سرهنگها در جبهه می جنگیدن

    • بدون نام

      زنده باد سردار قالیباف.درود بر شرفت.ای شیر شیران

    • بدون نام

      سردار قالیباف مایه افتخار و عزت و واقعا مدیر و کاردان و مدبر است سرکار خانم واقعا شایسته و به جا فرموده اید امثال سردار مایه افتخار ما و مملکت اسلامی ما هستند درود بر شما سردار بزرگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج