۵۲۴۴۸۴
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

Surface Laptop؛ لپ‌تاپ ۹۹۹ دلاری مایکروسافت

از یک کیبورد پارچه‌ای مانند مثل کیبورد Surface Pro ۴ استفاده می‌کند. کاملا واضح است که این لپ‌تاپ یک دستگاه لوکس برای نمایش Windows ۱۰ S شرکت مایکروسافت است.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: طبق خبری که مایکروسافت در مراسم خود اعلام کرد، محصول جدیدی قرار است به خانواده‌ی Surface اضافه شود. «پانوس پانای»، بهترین شخصی که برای اجرای یک کنفرانس می‌شناسیم و مدیر بخش سخت‌افزار مایکروسافت، روی صحنه‌ی مراسم دیشب آمد تا از Surface Laptop رونمایی کند. لپ‌تاپ جدید مایکروسافت ۱۳٫۵ اینچی است و به همراه سیستم عامل Windows ۱۰ S عرضه می‌شود.

Surface Laptop؛ لپ‌تاپ 999 دلاری مایکروسافت

پانای گفت که لپ‌تاپ جدیدشان را برای دانش‌آموزانی ساخته‌اند که تازه از دبیرستان خارج شده‌اند و می‌خواهند پا به دانشگاه بگذارند: "با افراد زیادی از آن‌ها صحبت کرده‌ایم. آن‌ها لپ‌تاپ می‌خواهند؛ آن‌ها یک لپ‌تاپ Surface می‌خواهند. برای همین هم یک لپ‌تاپ ساخته‌ایم؛ چیزی که زیباست."

Surface Laptop از یک کیبورد پارچه‌ای مانند مثل کیبورد Surface Pro ۴ استفاده می‌کند. کاملا واضح است که این لپ‌تاپ یک دستگاه لوکس برای نمایش Windows ۱۰ S شرکت مایکروسافت است. نرم‌افزارهایی که روی این لپ‌تاپ اجرا می‌شوند را باید فقط از فروشگاه ویندوز خریداری کنید، ولی می‌توان این لپ‌تاپ را به ویندوز ۱۰ پرو هم ارتقا داد تا همه چیز مثل دیگر کامپیوترهای ویندوزی کار کند.

برخلاف Surface Book که یک لپ‌تاپ هیبریدی ۲ در ۱ است، Surface Laptop واقعا یک لپ‌تاپ است. این لپ‌تاپ در چهار رنگ پلاتین، برگاندی (کبود)، آبی لاجوردی و طلایی عرضه می‌شود. این لپ‌تاپ وزنی کمتر از یک کیلوگرم دارد.
Surface Laptop؛ لپ‌تاپ 999 دلاری مایکروسافت
Surface Laptop؛ لپ‌تاپ 999 دلاری مایکروسافت
Surface Laptop؛ لپ‌تاپ 999 دلاری مایکروسافت
Surface Laptop؛ لپ‌تاپ 999 دلاری مایکروسافت

صفحه‌ی نمایش Surface Laptop اندازه‌ی ۱۳٫۵ اینچی دارد و نسبت تصویر آن هم ۳ به ۲ است. پانای می‌گوید: "این صفحه نمایش، باریک‌ترین صفحه‌ی لمسی است که تا به حال در یک لپ‌تاپ قرار داده شده." این صفحه نمایش و Surface Laptop کاملا از لوازم جانبی Surface مایکروسافت مثل Surface Pen یا Surface Dial پشتیبانی می‌کنند.

مایکروسافت این لپ‌تاپ را با دو پردازنده‌ی Core i۵ و Core i۷ عرضه می‌کند. باتری این لپ‌تاپ هم طبق ادعای مایکروسافت تا ۱۴٫۵ ساعت جواب می‌دهد.

مدل Core i۵ قرار است با قیمت ۹۹۹ دلار از روز پانزدهم ژوئن وارد بازار شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج