۵۲۴۹۸۹
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

اولویت امدادرسانی به حبس شدگان در معدن

معاون امداد جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای امدادرسانی به کارگران محبوس شده معدن زمستان یورت آزادشهر، گفت: در حال حاضر نخستین اولویت ما در خارج کردن گاز منواکسید کربن از محل حادثه است.

خبرگزاری ایسنا: معاون امداد جمعیت هلال احمر استان گلستان با اشاره به تدابیر اندیشیده شده برای امدادرسانی به کارگران محبوس شده معدن زمستان یورت آزادشهر، گفت: در حال حاضر نخستین اولویت ما در خارج کردن گاز منواکسید کربن از محل حادثه است.

به گزارش ایسنا-منطقه گلستان، علیرضا صیاد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر زمان که گاز منواکسید کربن از داخل تونل خارج شود نیروهای امدادی برای رهاسازی و نجات افرادی که بر اثر سقوط و تخریب تونل در داخل معدن به دام افتادند، اقدام خواهند کرد.

وی تصریح کرد: متاسفانه در این راستا مسیر ناشناخته بوده و معدن داری دو دهنه با عمق ۱۸۰۰ متر است.

صیاد با بیان اینکه در مقدمات کار بیش از ۲۶ نفر از مصدومین را نجات دادیم، گفت: تعداد ۱۵ نفراز این مصدومین کسانی بودندکه برای نجات جان جادثه دیدگان وارد تونل شدند.

اسامی برخی از مصدومان این حادثه که به مراکز درمانی منتقل شدند به شرح زیر است:

عباس عادلی، روح‎الله سوسرایی، حسن علیخانی، علی‎محمد کمال‎وطن، حسین میردار، حسن علیخانی، حسین محمودی، شهمرادی، تقی طاهردوست، خادم میردار، علی گنجی‎وطن، مهدی اونق، عزت نکویی و سیدمحمد میرعرب، عقیل سوسرایی، علی مسعودی، حسن رجبلو، محمد نصرتی، محسن زمانی، حسن سوسرایی، حبیب کمالی، قدرت نکویی، علی قانچی، عبدالله محمدی، جهانگیر سارانی، علی‎اصغر علیخانی، حسن مسعودی و موسی بهشتی اسامی برخی از مصدومین این حادثه هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      با‌سلام‌من‌همین‌الان‌ازمعدن‌اومدم‌خونه‌تا‌چنددقیقه‌تجدیدقواکنم‌وبرگردم‌معدن‌جهت‌کمک‌ماتونستیم‌تاعمق‌۵۰۰متری‌پیش‌بریم‌ولی‌بعلت‌شدت‌گازامدادرسانی‌به‌کندی‌پیش‌میره‌چون‌کپسولهای‌اکسیژن‌موجود‌کوچک‌هستندشهرکی

    • دلسوز

      چرا در کشور ما قلل از حادثه هزینه ورسیدگی نمیشه بعد از مردن مردم چند برابر برای پیدا کردن اجسادهزینه میشه مگه آخرتی وجود نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج