۵۲۶۳۵۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تاریخ انتشار بازی God of War فاش شد

به تازگی خرده فروش پرتغالی به نام گیمینگ ریپلای (Gaming Replay) تاریخ انتشار بازی محبوب و مورد انتظار God of War را مشخص کرده است که بنا به ادعای این خرده فروش، بازی گاد آو وار در ۱۴ سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۷ مصادف با ۲۳ شهریور ماه امسال به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.

وب سایت کلیک: این روزها اکثر خرده فروشان بزرگ دنیا تاریخ انتشار عناوین ویدیویی را بر روی خروجی وب سایت خود قرار می دهند و به نوعی زودتر از ناشران، تاریخ عرضه بازی ها را فاش می کنند. به تازگی خرده فروش پرتغالی به نام گیمینگ ریپلای (Gaming Replay) تاریخ انتشار بازی محبوب و مورد انتظار God of War را مشخص کرده است که بنا به ادعای این خرده فروش، بازی گاد آو وار در ۱۴ سپتامبر سال میلادی ۲۰۱۷ مصادف با ۲۳ شهریور ماه امسال به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر خواهد شد.
تاریخ انتشار بازی God of War فاش شد

بدون شک یکی از مورد انتظارترین بازی های امسال، نسخه جدید مجموعه God of War است که آخرین نسخه آن در سال ۲۰۱۰ برای کنسول پلی استیشن ۳ عرضه گشت. البته سازندگان در سال میلادی ۲۰۱۵، بازی گاد آو وار ۳ را مجددا برای کنسول پلی استیشن ۴ طراحی کردند تا گرافیک محیط و کاراکترها مطالبق نسل هشتم عناوین ویدیویی باشد.

به تازگی خرده فروش پرتغالی به نام گیمینگ ریپلای، اطلاعات جدیدی از تاریخ انتشار نسخه جدید بازی گاد آو وار منتشر کرده است که البته هنوز از درستی یا نادرستی این اطلاعات باخبر نیستیم. بر اساس ادعای فروشگاه گیمینگ ریپلای، نسخه جدید بازی God of War در روز ۱۴ ماه سپتامبر امسال (مصادف با ۲۳ شهریور ماه سال ۹۶) به دست علاقه مندان و طرفداران پر و پا قرص بازی خواهد رسید. استودیوی سنتا مونیکا و کمپانی ژاپنی سونی که به ترتیب سازنده و ناشر این بازی هستند، هنوز واکنشی در قبال این شایعه نداشتند و این خبر را تایید و یا تکذیب نکردند.

اگرچه دیگر به ادعای خرده فروشان مبنی بر اعلام تاریخ انتشار عناوین ویدیویی عادت کردیم اما برخی از این ادعاها در گذشته صحت داشتند. در هر صورت باید تا برگزاری مراسم E3 امسال منتظر بمانیم تا سونی جزئیات و ویدیوهای بیشتری از این بازی مورد انتظار به اشتراک بگذارید.

مورد مهم بعدی این است که استودیوی سنتا مونیکا، نسخه جدید بازی گاد آو وار را بر روی دو کنسول پلی استیشن ۴ و پلی استیشن ۴ پرو منتشر خواهد کرد. قطعا نسخه PS4 Pro بازی از نرخ فریم بالا و ثابتی و همچنین گرافیک خیره کننده ای برخودار خواهد بود که این امر موجب افزایش هیجان بازی بر روی این کنسول جدید و قدرتمند می شود.
تاریخ انتشار بازی God of War فاش شد

بازی مورد انتظار God of War در طول کنفرانس کمپانی سونی در نمایشگاه E۳ سال گذشته میلادی به صورت رسمی معرفی شد. متاسفانه از زمان رونمایی از این عنوان تا به امروز، استودیوی سنتا مونیکا اطلاعات زیادی در خصوص گیم پلی، داستان، شخصت و کاراکترها و… بازی جدید گاد آو وار منتشر نکرده است. اگر شما هم جز طرفداران پر و پا قرص این مجموعه فوق العاده هستید، باید توجه داشته باشید که زمان زیادی به برگزاری مراسم E۳ نمانده و شرکت سونی در روز شنبه ۲۳ خرداد ماه سال ۹۶ (مصادف با ۱۲ ژوئن) و ساعت ۵:۳۰ دقیقه قبل از ظهر به وقت تهران، کنفرانس اختصاصی خود را آغاز خواهد کرد. پیش بینی می شود در طول این کنفرانس اطلاعات، تصاویر و ویدیوهای بیشتری از دو بازی God Of War و The Last of Us Part II منتشر شود. همچنین شرکت سونی از چندین بازی انحصاری جدید خود رونمایی خواهد کرد.

آخرین نسخه بازی گاد آو وار با نام God of War III Remastered در تاریخ ۱۵ جولای سال میلادی ۲۰۱۵ (مصادف با ۲۳ تیر ماه سال ۹۴) به صورت انحصاری برای کنسول پلی استیشن ۴ منتشر شد. این بازی، یک عنوان جدیدی از مجموعه گاد آو وار به حساب نمی آید بلکه ورژن بازسازی شده نسخه سوم این فرانچایز می باشد. این عنوان هم اکنون در شبکه پلی استیشن با قیمت ۱۹٫۹۹ دلار به فروش می رسد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج