۵۲۷۱۹۲
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اطلاعات بازی Assassin’s Creed بعدی لو رفت

ظاهرا همانطور که انتظار داشتیم، بازی Assassin’s Creed: Origins در مصر باستان اتفاق می‌افتد. داستان بازی دو شخصیت اصلی دارد که یکی مرد و دیگری زن هستند و این قصه، اتفاقات اولین فرقه‌ی قاتل‌ها را روایت می‌کند.

مجله دیجی کالا - امیرحسین میرزایی: احتمالا خبر دارید که در حال حاضر دو سالی است از شماره‌ی بعدی مجموعه بازی‌های «فرقه اساسین» یا همان Assassin's Creed خبری نداریم. شرکت یوبی‌سافت پس از بازخورد بدی که از بازی Assassin's Creed: Unity گرفت، عرضه‌ی قسمت بعدی این مجموعه را به عقب انداخت تا استودیوی سازنده‌ی آن زمان بیشتری برای ساخت بازی در اختیار داشته باشد. در این مدت زمان، شایعاتی شنیدیم که می‌گفتند فرقه اساسین بعدی در مصر اتفاق می‌افتد و اسم‌اش Empire است. دیروز مجموعه‌ی اطلاعات جدیدی از این بازی به بیرون درز کردند؛ اطلاعاتی که می‌گویند اسم بازی Assassin's Creed: Origins است و در پاییز سال جاری عرضه خواهد شد.

اطلاعات بازی Assassin’s Creed بعدی لو رفت

ظاهرا همانطور که انتظار داشتیم، بازی Assassin's Creed: Origins در مصر باستان اتفاق می‌افتد. داستان بازی دو شخصیت اصلی دارد که یکی مرد و دیگری زن هستند و این قصه، اتفاقات اولین فرقه‌ی قاتل‌ها را روایت می‌کند. منابعی که این اطلاعات را منتشر کرده‌اند، گفته‌اند که شخصیت‌های بازی با استفاده از سیستمی نقش‌آفرینی-مانند و مثل «اسکایریم»، ارتقا پیدا می‌کنند و مهارت‌های‌شان بیشتر می‌شود.

روند اصلی بازی هم ظاهرا تمرکز بیشتری روی گشت و گذار و اکتشاف دارد و از شماره‌های قبلی فرقه اساسین، آزادانه‌تر است. گفته شده که دنیای بازی بسیار بزرگ، و بزرگ‌ترین دنیایی است که تا به حال در یک بازی فرقه اساسین وجود داشته.
اطلاعات بازی Assassin’s Creed بعدی لو رفت

نکته‌ی جالب دیگری که درباره‌ی بازی شنیده‌ایم، بازگشت مبارزات دریایی است. ظاهرا بازی‌کننده‌ها می‌توانند فراتر از مصر و حتی به یونان هم سفر کنند.

مثل Assassin's Creed: Unity احتمالا در این بازی جدید هم به زمان‌های مختلف در تاریخ سفر می‌کنید؛ زمان‌هایی مثل فرانسه‌ی جنگ جهانی دوم یا یک کشور آسیایی و البته شرکت آبسترگو.

به نظر می‌رسد که امسال به غیر از یک فرقه اساسین جدید، شاهد عرضه‌ی شماره‌ی تازه‌ای مجموعه‌ی فار کرای (Far Cry) هم باشیم.

اگر قرار است این خبرها صحت داشته باشند، احتمالا تمام رونمایی‌ها در کنفرانس یوبی‌سافت در E۳ ۲۰۱۷ صورت خواهند گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج