۵۲۶۴۸۸
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

کلینتون گروه ضدترامپ تشکیل می‌دهد

تارنمای آمریکایی پولیتیکو خبر داد: هیلاری کلینتون در حال تشکیل گروهی برای مقابله با برنامه های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا است.

خبرگزاری ایرنا: تارنمای آمریکایی پولیتیکو خبر داد: هیلاری کلینتون در حال تشکیل گروهی برای مقابله با برنامه های دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا است.

تارنمای خبری پولیتیکو در خبری اختصاصی نوشت که وزیر امور خارجه پیشین دولت نخست باراک اوباما و نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری ۲۰۱۶ آمریکا سرگرم تشکیل گروهی سیاسی برای تامین مالی سازمان هایی است که قصد مقاومت در برابر برنامه های ترامپ را دارند. هیلاری کلینتون در هفته های اخیر در شهرهای واشنگتن، نیویورک و چاپاکوآ با افراد و گروههای مختلف دیدار کرده تا حمایت مالی آنان را جلب کند.

کلینتون قصد دارد گروه مورد نظر خود را با الهام از شعار انتخاباتی خود (با هم قویتر) «با هم به پیش» بنامد و هیأت مدیره ای برای آن استخدام کند.

پولیتیکو نوشت که این گروه این هفته تاسیس می شود ولی سخنگوی کلینتون هنوز در مورد این اخبار واکنشی نشان نداده است.

در همین حال «جودیث مک هیل» (Judith McHale) قائم مقام کلینتون در دوران وزارت به همراه «هوارد دین» که خود نیز نامزد شکست خورده انتخابات ریاست جمهوری آمریکا بوده و سابقه ریاست بر کمیته ملی دمکرات ها را دارد در زمینه جذب گروههای حامی کمک می کنند.

کلینتون روز پنج شنبه نیز در برنامه جهانی «زنان برای زنان» که در نیویورک برگزار شد، حضور یافت و در مصاحبه با کریستین امانپور خبرنگار سی ان ان بارها تاکید کرد که دلیل اصلی شکست او از ترامپ دخالت روسها و جیمز کومی رئیس اف بی آی در انتخابات بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همين ميشه ديگه وقتي به خاطر جناياتي كه با اوباما كرده محاكمه نشه تا ترامپ را ديوانه نكنند دست بر نميدارند،،،،،اين هيلاري از اون پاچه پاره هاي حار ،،

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج