۵۲۶۷۱۲
۶ نظر
۵۰۱۱
۶ نظر
۵۰۱۱
پ

الویری:

۴ درصدی و ۹۶ درصدی، افه احمدی نژادی است

یک فعال سیاسی معتقد است که حسن روحانی و اسحاق جهانگیری با توجه به عملکردشان می‌توانند در مناظره اقتصادی خوب ظاهر شوند و بحث ۴ درصدی و ۹۶ درصدی که توسط قالیباف مطرح می‌شود، افه احمدی‌نژادی است.

خبرگزاری ایسنا: مرتضی الویری در یک نشست خبری که امروز در محل ستاد حسن روحانی با موضوع تحلیل دومین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری برگزار شد، گفت: براساس مصوبه‌ای که سال ۸۰ تصویب شد آلودگی هوای تهران باید به حد نرمال می‌رسید اما عملکرد شهرداری در این مدت نشان می‌دهد که نه‌تنها به این مهم دست پیدا نکرده بلکه از این هدف فاصله گرفتیم.

وی با اشاره به تعداد روزهای ناسالم در چند سال اخیراظهارکرد: در مورد مدیریت غیرمتخصص آقای قالیباف باید گفت که نکته قابل توجه این است که بسیاری از مدیران فعلی شهرداری دو ویژگی دارند یکی اینکه وارداتی هستند و از نیروهای مسلح وارد شهرداری شده‌اند و دوم اینکه بسیاری از آنها بازنشسته هستند و حدود ۱۰۰ مدیر در شهرداری دارای چنین خصایصی می‌باشند.

الویری همچنین درخصوص استفاده از اقوام و مذاهب در مدیریت شهری، اظهار کرد: برای من تعجب‌برانگیز است، بهتر است آقای قالیباف یک مدیر در سازمان‌های مختلف و معاونت‌های مناطق نشان دهد که از اقوام و مذاهب دیگر باشند. نه‌تنها از این افراد استفاده نشده ، بلکه از سلایق سیاسی مختلف نیز بهره‌ای گرفته نشده است.

این شهردار پیشین تهران خاطرنشان کرد: برخی از پروژه‌ها مطالعات و مصوبه شورای شهر را ندارند. نمونه آن پل صدر است که روی گسل زلزله قرار داشته و وضعیت نگران‌کننده‌ای دارد، اجرای آن نه‌تنها بار ترافیکی را کم نکرده بلکه آن را بیشتر کرده است. هزینه‌های این پروژه نشان می‌دهد علی‌رغم اینکه قرار بود با ۸۰۰ میلیارد تمام شود با ۷۰۰ میلیارد تمام شد و بخشی از زمین‌های عباس‌آباد نیز برای تامین مالی این پروژه به فروش رفت.

وی تاکید کرد: برخی آمارها برای انحراف افکار عمومی داده می‌شود و گفته شد که خوب است آقای روحانی از اتاقش بیرون بیاید و ببیند که زباله‌ها تبدیل به برق شده است. در حالی که از هشت هزار تن فقط ۲۰۰ تن یعنی دو درصد آن تبدیل به برق می‌شود و میزان برق آن هم به دلیل پایین بودن راندمان طوری است که خود مرکز جمع‌آوری زباله کهریزک هم نمی‌تواند با آن میزان برق اداره شود. کافی است آقای قالیباف اجازه دهد اداره برق از دادن برق به این مرکز خودداری کند تا ببیند آیا این مرکز خودش را هم اداره کند یا نه.

الویری در ارزیابی خود از عملکرد کاندیداها در دومین مناظره انتخاباتی گفت: آقای روحانی و آقای جهانگیری با عملکردی که تاکنون داشته‌اند می‌توانند در مناظره بعدی و مناظره اقتصادی خوب ظاهر شوند چراکه عملکرد آقای قالیباف مشخص شده و با توجه به بدهی‌های سنگین به پیمانکاران و سیستم بانکی نشان داده که توسعه ناپایداری در شهر برقرار کرده است که اگر نامزدهای دیگر به این موضوع بپردازند، آقای قالیباف نمی‌تواند سالم از این مناظره بیرون بیاید.

وی همچنین درخصوص پیشنهاد ابراهیم رئیسی مبنی بر برگزاری مناظره میان محمود احمدی‌نژاد و حسن روحانی، گفت: عملکرد احمدی‌نژاد در حوزه‌های مختلف قابل تبیین است و چون آقای رئیسی می‌داند چنین امری امکان‌پذیر نیست آن را مطرح می‌کند البته خوب است احمدی‌نژاد درباره عملکرد خود در عرصه‌های مختلف اقتصادی توضیح دهد، درباره هاله نوری که وقتی سازمان ملل در زمان سخنرانی‌اش تخلیه شد، دید، توضیح دهد و می‌تواند بحث جالبی باشد و تنور انتخابات را داغ‌تر کند.

الویری خاطرنشان کرد: آقای هاشمی‌طبا و میرسلیم در این مناظره آکادمیک وارد مسائل شدند و حرف‌های منطقی زدند هرچند برخی آمار و ارقام آقای میرسلیم اشکالاتی داشت اما نهایتا هر دو سعی داشتند حرف‌های خود را صادقانه مطرح کنند.

این شهردار پیشین تهران تصریح کرد: آقای رئیسی اگرچه تندتر و با شدت بیشتری نسبت به قبل موضوعات خود را مطرح کرد اما مردم تشخیص می‌دهند که ایشان کار اجرایی نکرده و بدون عقبه و کار اجرایی ابراز نظر می‌کند. اما آقای روحانی منطقی و باتخصص وارد موضوعات می‌شدند. آقای جهانگیری نیز همین‌طور هرچند این نقد وجود داشت که از روی نوشته مطالب خود را مطرح کرد اما حرف‌های خوبی بود.

وی در ادامه گفت: آقای قالیباف همه را یاد سال‌های ۸۴ و شعارها و مطالب آقای احمدی‌نژاد می‌انداخت که بسیاری از مطالب با واقعیت سازگاری ندارد. این بحث ۴ درصدی و ۹۶ درصدی افه احمدی‌نژادی و کپی‌برداری ناشیانه در اتفاقات دیگر در کشور دیگری است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هیوا

      آقا الویری چون از طرفدارای را حالی هستی قالیباف رو قبول نداری برادر من استان فارس‌ها همه قالیباف هستیم درود بر قالیباف

    • بدون نام

      آقا دست از سر احمدی نژاد وردارید. شما اگه یک ویروس سرماخوردگی هم بیاد تو کشور..دولت روحانی وامثال شما میگوید.افه یا کپی احمدی نژادی است..از خودتان حرف بزنید. از برنامه هایتان بگوید. از کارهایی که این دولت برای مردم انجام داده سخن بگوید.اگر چیزی برای گفتن ندارید. بهتره حرف نزنید..تا چندوقت دیگه برمی گردید.به عقب همه چیز را حتمأ میخواهید بندازید.گردن ..زمان قاجار..آخرش میندازید گردن زمان هخامنشی...

    • بدون نام

      آقا راست میگه دیگه یکسری دارن حسابی کشور را میچاپند. مردم به نان شب شان محتاج شدند.فقر.فساد.بیکاری.روکود.کل کشور را گرفته است..امثال شما هم میگوید.همه چیز خوبه....بله برای شما و امثال شما همه چیز خوبه...خجالت هم از دست شما خجالت میکشه

    • حسن محمد ی

      در باره مناظره باید گفت سه نفر نقد دولت و سه نفر دفاع این اصلا مناظره نیست به چالش کشیدن همدیگر است اونای که مثلا نقد به وضعیت خارجی دارند نگفتن اگر اونها باشند چکار خواهند کرد اینک بگن درست میکنند چطوری ؟

    • بدون نام

      ناراحت نشو حق داری عصبی بشی چون تو هم ۴٪هستی ضمنا اکه جرات دارید با احمدی نژاد مناظره کنید ترسوها

    • بدون نام

      حداقل‌ازدولت احمدی نژاد از یارانه میشد خرج خانه رادربیاریم‌‌وقبضها راپرداخت کنیم‌ولی حالا باید کارکنیم وقت بتوانیم قبضها را صفر کنیم‌.پس درود بر احمدی نژاد..حداقل شب گرسنه نبودیم‌

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج