۵۲۸۲۳۸
۴۶ نظر
۵۰۰۷
۴۶ نظر
۵۰۰۷
پ

واکنش جلیلی به حرف روحانی درباره «دیوار کِشی»

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ۱۵ سال فعالیت تلاشگران هسته‌ای ما را با افتخار بتن‌ریزی کردند، ۱۰ هزار کیلو مواد هسته‌ای که طی سال‌ها به زحمت به دست آمده بود از کشور خارج کردند.

پایگاه خبری انتخاب: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: ۱۵ سال فعالیت تلاشگران هسته‌ای ما را با افتخار بتن‌ریزی کردند، ۱۰ هزار کیلو مواد هسته‌ای که طی سال‌ها به زحمت به دست آمده بود از کشور خارج کردند.

سعید جلیلی در گردهمایی حامیان مردمی حجت‌الاسلام رئیسی در جامعه الحسین مشهد اظهار داشت: امروز ملت ما ۳۸ سال است انتخاب کرده که دعوت خدا و پیامبر را براساس آیه شریفه «استجیبوا لله و للرسول إذا دعاکم لما یحییکم» اجابت کند و حیات پیدا کند. امروز دوستان و دشمنان اقرار می‌کنند که ایران با انقلاب اسلامی حیات پیدا کرد و چهره جدیدی در دنیا یافت و این نتیجه تفکر اسلام ناب و تفکر انقلابی‌ای بود که ملت ما نشان داد.

وی افزود: امام راحل در سال‌های آخر حیات‌شان می‌فرمودند «امروز دشمنان ما فهمیده‌اند که با توپ و تانک نمی‌توانند جلوی ملت ما را بگیرند.»؛ انتخابات موسم تقابل دو تفکر اسلام ناب و اسلام آمریکایی است و باید توجه کرد که چه کسانی دارند به شاخص‌های اسلام آمریکایی افتخار می‌کنند. یعنی همان شاخص‌هایی که امام نسبت به آنها هشدار می‌دادند.

جلیلی عنوان کرد: امام راحل می‌فرمودند مراقب باشید کسانی به اسم سازش با جهانخواران منافع ملت ما را به یغما ببرند، امروز عده‌ای این مسئله را در دستور کار خود قرار داده‌اند. رهبر انقلاب هشدار داده‌اند که مبنای این دو نگاه را بشناسید و ببینید افراد چه نگاهی را دارند برای سعادت ملت مطرح می‌کنند و تفاوت آن را بدانید.

وی ادامه داد: برخی پیروان صفوف استکبارند که حتی فریاد زدن از درد را جایز نمی‌دانند. گویی امام امروز را می‌دیدند که می‌فرمودند «برخی حتی فریاد زدن از درد را ناشایست می‌دانند.» چه کسانی امروز می‌گویند «شعار مرگ بر اسراییل برای کشور هزینه داشته است»؟.

جلیلی افزود: گفتند هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد و هم چرخ اقتصاد. چرخ سانتریفیوژ ایستاد اما امروز چه اتفاقی افتاد؟ ۱۵ سال فعالیت تلاشگران هسته‌ای ما را با افتخار بتن‌ریزی کردند، ۱۰ هزار کیلو مواد هسته‌ای که طی سال‌ها به زحمت به دست آمده بود از کشور خارج کردند. در ازای آن چه چیزی به دست آمد؟ خودشان بیان می‌کنند «امروز آمریکا نه به روح برجام متعهد است و نه به متن برجام».

وی بیان کرد: مقام معظم رهبری می‌فرمایند دو نگاه برای مدیریت کشور وجود دارد؛ یکی نگاه به بیرون و یک نگاه به توانمندی‌های درون کشور. کدام نگاه می‌تواند در ۴ سال آینده چرخ پیشرفت کشور را بچرخاند؟ می‌گویند امروز ملت ما آرامش دارد. آرامش مسئله بسیار مهمی است اما آرامش با تهدیدهای موهوم بر هم نمی‌خورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: به برکت انقلاب اسلامی، تفکر انقلابی و توانمندی‌های این مرز و بوم ملت ما در دفاع مقدس مقاومتی از خود نشان داد که امروز دشمن جرأت نمی‌کند به مرزهای ما نزدیک شود.

جلیلی با طرح این سئوال که امروز تهدید چیست؟ افزود: تهدید، چرخ‌های تانک نیست؛ آرامش ملت را بیکاری تهدید می‌کند و شما باید بگویید برای رفع این تهدید چه کرده‌اید؟

وی افزود: شما می‌گویید عده‌ای می‌خواهند دیوار بکشند؟ خب بگویید نمی‌توانیم در ۴ سال آینده هم کارنامه‌ای ارائه کنیم چرا که کارنامه‌ای برای عملکرد ۴ سال گذشته‌مان نداریم و در نتیجه به مسائل موهوم می‌پردازیم. به شعور ملت ایران نباید توهین کرد. امروز مشکل مردم ما آن چه شما اشاره می‌کنید نیست؛ بلکه بیکاری مشکل کشور است.

جلیلی افزود: نخبگان امروز فریاد می‌زنند که تمام شرایط برای پیشرفت کشور مهیاست؛ آن وقت می‌آیند از دیوارکشی سخن می‌گویند.

وی تصریح کرد: در سال ۹۲ نیز گفتند که اگر مشکلاتی در کشور وجود دارد راهش این است که برویم با عده‌ای از قدرت‌های بزرگ گفت‌وگو انجام دهیم و نتیجه آن باعث می‌شود که چرخ کشور بچرخد. منتخب مردم حامل این نگاه بود. بعد از چهار سال نگاه کنیم که نتیجه این نگاه چه بوده است؟ نتیجه این نگاه برای مردم چه به ارمغان آورده است؟

جلیلی گفت: شما در کنار شور انقلابی باید روی آن معرفت و شعور و دانسته‌های لازم هم احاطه داشته باشید تا بتوانید بگویید اگر شور داریم مبتنی بر چه نگاهی است. گفتند هم چرخ سانتریفیوژ بچرخد هم اقتصاد. اما حال چه شده است؟

وی افزود: مرداد ۹۲ که دولت را تحویل گرفتند، ایران یک میلیون و ۲۵۰ هزار بشکه نفت می‌فروخت. کجا ۲۰۰ هزار بشکه بود؟ اکنون هم دو میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفتی که می‌فروشند نمی‌توانند پولش را بگیرند.

جلیلی عنوان کرد: مگر در سیاست‌های کلی ابلاغ نشده بود که نباید خام فروشی داشته باشیم و از نفت بیشترین استفاده را بکنیم؟ گفتند اگر می‌خواهیم از نفت بیشترین استفاده را ببریم باید بتوانیم جذب سرمایه کنیم. خودشان گفتند که باید ۵۰ میلیارد دلار سرمایه جذب کنیم. خوب گزارش بدهید سال گذشته چقدر توانستید سرمایه جذب کنید؟ بیش از یک میلیارد دلار بود؟

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به فاجعه منا تصریح کرد: در کدام دولت بدخواهان و دشمنان ما جسارت پیدا کردند؟ ۴۰۰ عزیز ما را به شهادت رساندند، شما حتی نتوانستید جنازه آنان را تحویل بگیرید. این است روابط خارجی؟! امروز صادرات ترکیه به عراق۲ برابر ایران است در حالی که دوستانه‌ترین روابط را با عراق داشته‌ایم؛ بیائید گزارش دهید توانستید چه سهمی برای ملت ایران بگیرید؟

جلیلی ادامه داد: ملت فریاد می‌زند امروز بیکاری مشکل من است، آن وقت شما می‌گویید در فلان جا دیوار می‌خواهند بکشند؟ این مایه شرمساری نیست؟ کارنامه چهارساله شما این است؟

وی بیان کرد: یک دفعه تمام دغدغه جوان ما را این قرار می‌دهند که یک عده می‌خواهند شما را از فضای مجازی محروم کنند. شما که اینقدر طرفدار فضای مجازی هستید، پاکستان سالی ۸ میلیارد دلار و هندوستان ۸۰ میلیارد دلار از این فضا درآمد داشتند، شما چه میزان درآمد داشتید؟ این‌ها را گزارش دهید.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تو يكي حرف نزن بابا,داره واسه پست و مقام گرفتن خودش زور ميزنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        جوونیمون سوخت فکر چرای الکی بتن ریزی هستند

    • لیلا

      8 سال پیش هم مشکل موی جوانان ما نبود...
      دولت شما در مدت 8سال چکار کرد ؟ اونموقع تورم و بیکاری و گرانی نبود..همه در این 4 سال یکهو خاق شد؟
      خود شما برای مذاکرات چکار کردی؟؟

    • بدون نام

      مملکت رو شما و امثال شما که هیپی نمیفهمید بتن ریزی کردید من جوان بیکار میخام اتم بخورم یا اورانیوم مصرف کنم دوره و زمان تندروی و خودسری تمام شده تاکی ما باید تاوان اشتباهات افراد نادان و بی سیاستی مثل شما رو بدیم لطفا دست از سر ملت بردارید تا کی از مردم طلبکارید

    • بدون نام

      بازم که این پیدا شد

    • بدون نام

      کار نامه شما هم موجوده واقعا شما دنیا رو چه رنگی میبینید با اون همفکراتون

    • بدون نام

      ای کاش کامل تعطیلش می کردن به ما فقیر فقرا که نمی خواد از هسته ای چیزی برسه جز اینکه وسیله ای میشه برا چپاول

    • بدون نام

      اگر دیوار بود چرا این 4 سال ازش حرفی نزدید؟ای مردم ایران این شیوه کثیف فقط مختص روحانیست

      پاسخ ها

      • بی نام

        بهمون دلیل که هاشمی سکوت کرددددددددددددددددد

    • بدون نام

      تمام بدبختی ما زیر سره شما و دار و دستتونه...من که نمیگذرم ازتون بهترین سال های عمرم تو دوره ی شماها حروم شد...خدا ازتون نگذره

    • reza

      با این که طرفدارش نیستم اما اکثرا انتقاداتش درسته.

    • دکتر

      کارنامه ننگین 8سال شما هم دیدیم تیم مذاکره کننده شما درس فقه به طرف مسیحی میداد هرچند که میدونم نظر من انتشار پیدا نمیکنه

    • بدون نام

      آقای جلیلی سال 92 تعداد آرای آقای روحانی 6 برابر آرای شما بود.همین براتون بسه که بدونین مردم اگه با تفکرات شما موافق بودن بیشتر بهتون رای میدادن ولی قطعا اینطور نیست!
      پس خواهشا اینقدر اظهار نظر بیخود نفرمایید و من الله توفیق

    • بدون نام

      فقط رییسی...

    • بدون نام

      دو کلام از مادر عروس .جلیلی جان اینهمه بدبختی و فقر و بیکاری نتیجه ندونم کاری تو و محمود خان عزیزته میرفتین دوتا فحش میدادین ده تا تحریم اضافه میشدخجالت بکشید و دست از سر مردم بردارید مردم دیگه شما رو نمیخان والا

    • هوادار برترینها

      جناب جلیلی شما اول دستاوردهای 8 سال خودتون رو شرح بدین که چه فاجعه ای برای این کشور به بار آوردین بعد بقیه هم میگن چه کردن.
      تو دوره شما این کشور از تمام جهات به قهقهرا سقوط کرد طوری که تا 40 سال دیگه هم جبران نمیشه.
      دستاورد دولت شما گدا پروری بود همین

    • کاربر

      خیلی هم خوب کردند. ما به اون آشغالا نیازی نداشتیم!

    • بدون نام

      لطفا ادم های افراطی بی فکر نیان تو پیج ما ملت ایران ممنون اهههههههههههههه

    • نسترن ع

      منظورتون از انرژی هسته ای همون زودپز و زیرزمین و دانش آموز 16 ساله هست؟ صبح که از خواب بیدار میشیم جای نان و پنیر، هسته ای میخوریم میریم سر کار... به راننده تاکسی هم هسته ای میدیم.. و به صاحبخونه هم جا کرایه انرژی هسته ای تقدیم می کنیم! مریض هم شدیم جای دارو هسته ای میخوریم خوب میشیم!....اگر هم دشمن حمله کرد با بمب هسته ای نابودشون میکنیم و البته موقع انفجار خودمون هم دود میشیم میریم هوا...

    • بدون نام

      جلیلی خدایی روت میشه این حرفا رو میزنی.....

    • علی

      اقای جلیلی میشه بفرمایید اون ده هزار کیلو مواد هسته ایی رو اصلا می خواستید چه کنید ؟
      سوال بعدی ؛ شما که دم از بیکاری میزنید ؛ ایا با مخارج نجومی برای تهیه این مواد هسته ایی بدرد نخور نمی توانستید برای هزاران هزار نفر کار تولید کنید ؟

    • بدون نام

      بسه دبگه حرف نزن تو چکار کردی برای این مملکت فقط میگی بتن ریزی کردن نمیگی که فساد ونکبت وبدبختی مملکت را ورداشته تو توتو چکار کردی برای این مرددددددددددددم

    • شهرام

      این خیلی دلش لک زده برای جنگ. نه داداش. ما نیستیم. میخوای بجنگی، یه سواری دربست بگیر برای موصل یا رقه. این مردم دیگه جنگ نمیخوان. صلح و آسایش و رفاه.

    • بدون نام

      فکر کنم بیشتر نظرات یک نفر می‌دهد چون اصلا نمی‌فهمه انرژی هسته ای چیه و چه کاربردهایی داره متاسفم

    • بدون نام

      این کارا واسه تو افتخاره ولی واسه مردم و کشور جز نکبت و بدبختی چیزی نداشت

    • بدون نام

      کاربر 11:08 همه میفهمن شما نمیفهمی یاخودتو زدی به نفهمی کاربرد هسته ای رو تو اون 8 سال دیدیم فقط تحریم و بدبختی و تحقیر

    • علی

      لطفا بگید هزاران هزار میلیارد دلارهای که خرج هسته ای کردید چه سودی برای مردم و کشور داشت و اصلا چرا دنباله انرژی هسته ای باید باشیم !!!! انرژی هسته ای به سود کی هست !؟

    • علی

      همین الان خبر اختلاس صندوق بازنشستگی رو بخونید تو همین سایت
      چندین کشتی نفتی با پول و نفتش ناپدید شده
      120 میلیون دلار به یه نفر تو امریکا دادن
      250 میلیون یورو یه نفر دیگه برده
      بابا تو اروپا با این میزان پول یه کشور و تبدیل به بهشت میکنند اونوقت اینجا ....!!!!!!!!!!!!!!! فقط پول میبرن کانادا و امریکا و.....

    • بدون نام

      دوباره مرثیه سرایی راجع به قلب پاره پاره راکتور عزیز و مظلوم اراک شروع شد که اینقدر بتن ریختن تو قلبش که قلبش از طپش وایستاد و گردش خون در رگ های تاسیسات هسته ای ایران سریلند متوقف شد و .....
      واسه یه راکتور فرسوده و با تکنولوژی عهد بوق که موفق شدن قرارداد نوسازیش رو ببندن ببین چه بساطی راه انداختن

    • نرگس

      روحانی هم با حقوق های نجومی و واردات دختر وزیر و رانت های نجومی وزرا و مدیرانش آبروش رفت پیش مردم که به جای محاکمه مدیرانش گفت اونا ذخیره نظامن!!!
      هم صنعت هسته ای رو تعطیل کرد و بتن ریخت تو راکتور تا کشورمون 20 سال برگرده به عقب!
      رشد علمی کشور هم تو دوران روحانی پسرفت داشت!
      کارخونه های با سابقه 80 و 90 سال مثل ارج و داروگر رو هم تعطیل کرد!
      چه دستاوردی داشت تو 4 سال جز از بین بردن کشور که کسی بخواد بهش مجدد رای بده؟!

    • زن سرپرست خانواده

      مشخصاً ، دلواپسها، همین آقایون هستند . آقای جلیلی همه هم میدونن که شما دلواپسها چقدر نگران این مملکت هستید!!!!. خجالت بکشید حق صغیر و کبیر و زیر پا گذاشتین اونوقت اسم خودتونم مسلمون میذارین(معنی مسلمونی رو هم فهمیدیم) من مادر از صبح تا شب یه بند کار کنم که آبروی خونواده مو حفظ کنم اونوقت امثال تو و بقیه همفکراتونو و مموتی با مالیاتهای پرداختی توسط ما ، لذت و عشق دنیارو هم خودتون و هم بچه هاتون تو خارج ببرن؟؟؟؟؟؟،،،،. لعنت به شماها... هزاران لعنت به شماهااااااااااااااااااااااااااااااااا

    • بدون نام

      نظرات و مثبت منفی ها رو هم طبق نظر میت تنظیم میکنید عایا؟؟؟

    • بدون نام

      آقای جلیلی آقای قدرت طلب که دم از مردم و فقر و بدبختی مردم میزنی من یکی میگم که خدا از تو و دیگر یاران نگذره. تو که این همه دلسوزی داری پس چرا در مقابل اون همه اختلاس ها بگیر و ببندها نایستادید و دم نزدید؟ ....

    • بدون نام

      جناب جلیلی شاید درست میفرمایید، ولیکن آنقدر اشکالات فوق العاده فاحش دیگر در کشور (در سطح کلان و جزیی) بوجود آمد که دیگر امانمان را بریده است.

    • بدون نام

      آقای روحانی به فکر اشتغال جوانان باشید ن دنبال دیوار برداشتن(مایه ی شرمساری هست آقای روحانی)

    • بدون نام

      آخر اینها چطوری و با چه مشروعیتی حرف می زنن. مردم از اینها بیزارند با پرروئی هر چه تمام در مورد اقدامات این دولت حرف می زنند.

    • واقع بین

      اقای روحانی فقط بلد است سخن پرانی کند . با این حرف ها دوباره می خواهد که مانند 4سال قبل مردم را فریب دهد. ولی با این جور رفتارها و حرف زدن های بی ربط نمی تواند عملکرد ضعیف دولتش را از ذهن ها پاک کند.

    • بدون نام

      چرا حقیقت رو نمیبینین؟ کسی که شکمش از مال حروم پر بشه حق رو نمیفهمه...

    • بدون نام

      دوستان به اصطلاح طرفدار روحانی هر چه باشه تو اون 8 سال دروغ جلوی دوربین تلویزیون نشنیدیم به خدا ،یه کم انصاف داشته باشید

    • دکتر

      سرکار خانم نرگی و بقیه دوستان شما خودتون و خانوادتون چقدر از محصولات داروگر و ارج استفاده میکردین

    • بدون نام

      حق با جلیلی است آفرین آقای جلیلی

    • بدون نام

      تفکر اصولگرایان:برداشت سطحی و سنتی از اسلام تفکراصلاح طلبی: کپی برداری ناقص از غرب و این گونه نه به ان چه که اسلام تاکید کرده رسیدیم و نه به زندگی غربی که انصافا خیلی چیزهاش از وضعیت امروز جامعه ما بهتره

    • حسین

      کاربر عزیز نشنیدن تو یا مصلحتی است یا به قول معروف نمیدونی از کجا خوردی!

    • بدون نام

      نسخه شفا بخش فقط ریسی

    • بدون نام

      یه نکته عرض میکنم آقای روحانی بدترین رئیس جمهور تاریخ انقلاب هست چون اولا تو دولتش دستاورد نداره وگرنه تو مناظره ها ازشان استفاده میکرد ثانیا تنها رئیس جمهوری است که با کاندید پوششی وارد میدان شده

    • بدون نام

      این کارا برای شما افتخاره برای ما خاطره شده آقای جلیلی از جون ما چه میخواهی بابا اگه مردم تفکر شما را قبول داشتن سال 92بهت رای میدادن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج