۵۲۸۷۰۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

پایبندی ۹۷ درصدی وزارت بهداشت به بودجه ۹۴

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی گزارش تفریغ بودجه سال ۹۴ وزارت بهداشت در این کمیسیون و بررسی سوال نماینده زاهدان از وزیر کار در این نشست خبر داد و گفت : نماینده سوال کننده از پاسخ های وزیر قانع شد.

خبرگزاری ایسنا: سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس از بررسی گزارش تفریغ بودجه سال ۹۴ وزارت بهداشت در این کمیسیون و بررسی سوال نماینده زاهدان از وزیر کار در این نشست خبر داد و گفت : نماینده سوال کننده از پاسخ های وزیر قانع شد.

محمد نعیم امینی فرد در گفت‌وگویی در توضیح جزئیات جلسه امروز کمیسیون بهداشت و درمان گفت در این جلسه گزارش تفریغ بودجه وزارت بهداشت در سال ۹۴ مورد بررسی قرار گرفت که طبق آن وزارت بهداشت در ۹۷ درصد انحرافی از موازین بودجه نداشته و سه درصد انحرافی نیز طبق گفته مسئولان وزارت بهداشت در مواردی بوده که مجوزهای خاص هیأت امنا وجود داشته است.

وی با اشاره به وزیر کار برای پاسخ به سوال شهریاری نماینده زاهدان گفت: یکی از این سوالات مربوط به موضوع هم پوشانی بیمه ها بود مبنی بر اینکه ۵ تا ۶ میلیون نفر در کشور بیش از یک دفترچه درمانی دارند که برای رفع این همپوشانی باید اقداماتی شود. طبق توضیحات مسئولان تامین اجتماعی از اواسط خرداد سال جاری به تسریع همپوشانی رفع شده و دفترچه های جدید صادر نمی شود.

امینی فرد افزود: همچنین این توضیح داده شد که قرار است برای رفع همپوشانی بیمه ها دفترچه های الکترونیک سلامت راه اندازی شود که با این توضیحات نماینده زاهدان از پاسخ ها قانع شد.

وی ادامه داد: سوال دیگر در مورد دلیل تفاوت میان برخورداری مردم در کلان شهرها نسبت به درمان مستقیم در مراکز تامین اجتماعی و درمان غیرمستقیم در مراکز تحت پوشش وزارت بهداشت بود، به طوری که بیماران در مراکز تامین اجتماعی در کلان شهرها وجهی بابت فرانشیز پرداخت نمی کنند اما در شهرهای کوچک باید درصدی به بیمارستان های دولتی پرداخت کنند؛ وزیر در پاسخ گفت این وزارت خانه در صورت تقبل وزارت بهداشت آمادگی پرداخت فرانشیز درمان غیرمستقیم را دارد اما وزارت بهداشت به خاطر کمبود شدید منابع در پرداخت دچار مشکل است البته که باید این موضوع در هیأت امنای تامین اجتماعی تصویب شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج