جاباما
۵۲۹۶۳
۱۶۱ نظر
۶۱۰۰
۱۶۱ نظر
۶۱۰۰
پ

این سرطان های دوست داشتنی

سریال های پرطرفدار سال ۲۰۱۳

این مطلب به درد کسانی می خورد که به تازگی با پدیده سریال های خارجی آشنا شده اند و نمی دانند که باید کدام سریال را برای دیدن انتخاب کنند. بیشتر سریال هایی که نمایش شان از اول سال میلادی شروع شده همین روزها به پایان می رسند

سریال های پرطرفدار سال 2013

روزنامه تماشا: همه چیز از «لاست» شروع شد. سریالی که شب و روز را از ما گرفت و صبح ها همه را با چشمان قرمز و خواب آلود روانه کار کرد. آنهایی که این روزها سریال های روز دنیا را دنبال می کنند. می دانند در چه موردی حرف می زنیم. سریال بین ها این سرطان های دوست داشتنی را می شناسند و می دانند که با چه پدیده ای سر و کار داریم.

این مطلب به درد این جماعت نمی خورد، چرا که آنها می دانند که باید چه سریالی را دنبال کنند؛ این مطلب به درد کسانی می خورد که به تازگی با پدیده سریال های خارجی آشنا شده اند و نمی دانند که باید کدام سریال را برای دیدن انتخاب کنند.

بیشتر سریال هایی که نمایش شان از اول سال میلادی شروع شده همین روزها به پایان می رسند و تیم سازنده برای فصل جدید آماده می شوند. سایت «آی ام دی بی» ده سریال 2013 را انتخاب کرده است، ده سریالی که در ماه های گذشته مورد توجه قرار گرفته اند. اگر تازه به جمع خون آشام های شب بیدار پیوسته اید این راهنما را از دست ندهید.

سریال های پرطرفدار سال 2013

The Good Wife (همسر خوب)

این سریال در مورد خانمی است که همسر سیاستمدارش به زندان افتاده است. آلیشیا (قهرمان اصلی داستان) تا سال ها بعد از ازدواج هیچ فعالیت حقوقی نداشته و حالا بعد از ده سال دوباره شغل وکالت را در یک شرکت حقوقی پی می گیرد. او که سال ها از وکالت فاصله گرفته و به بزرگ کردن فرزندان و زندگی به عنوان یک زن خانه دار خو گرفته بود، در محیط کار با استقبال گرمی مواجه نمی شود.

از طرفی باید صحبت های درگوشی همکارانش را در مورد شوهرش تحمل کند و از طرفی با مشکلات کار تازه مواجه باشد. این سریال را تونی و ریدلی اسکات تهیه کرده اندت و از سال ۲۰۰۹ تا به همین امروز چهار فصل از آن تولید شده است. قسمت آخر این سریال بیست و هشتم آوریل پخش شده است.

سریال های پرطرفدار سال 2013


Once Upon a Time (یکی بود، یکی نبود)

اگر هنوز هم به داستان های کودکی تان علاقه دارید و دوست دارید آنها را در یک ورژن جدیدتری ببینید، «یکی بود، یکی نبود» یکی از سریال های مورد علاقه شما خواهد شد. داستان شهری که در آن تمام شخصیت های داستانی جان گرفته اند و در کنار هم زندگی می کنند؛ از سفید برفی و سیندرلا گرفته تا جک و لوبیای سحرآمیز، رابین هودو پینوکیو. پخش سریال از سال 2011 شروع شده و تا به حال دو فصل از آن به اتمام رسیده است. قسمت آخر فصل دوم از این سریال هشتم می پخش شد.


سریال های پرطرفدار سال 2013

How I Met your Mother (چطور با مادرتان آشنا شدم)

قرارت بود که در پایان فصل هشت، سریال تمام شود اما به نظر می رسد که تهیه کنندگانش دوست ندارند علاقمندان سریال را ناامید کنند. فصل نهم این سریال اواخر سال میلادی یا همان سپتامبر ۲۰۱۳ پخش خواهد شد. تمام قصه سریال در مورد جمعی از دوستان و تد موزبی است که دارد برای فرزندانش ماجرای ازدواجش را بازگو می کند، بی اینکه در طول قسمت های اول تا هفتم بفهمیم او سرانجام با چه کسی ازدواج می کند.

در فصل هشت به سوال اصلی داستان جواب داده شد و تد موزبی به فرزندانش می گوید که چطور مادرشان را ملاقات کرده است. اینکه فیلمنامه نویسان قرار است برای فصل بعدی چه قصه ای را سر هم کنند را هیچ کس نمی داند اما آنهایی که طرفدار این سریال هستند، از ادامه دار بودن سریال خرسندند.


سریال های پرطرفدار سال 2013

New Girl (دختر جدید)

«دختر جدید» داستان دختری است که به همراه سه نفر در یک خانه زندگی می کند و هر کدام شخصیت خاص خودشان را دارند، یکی آواز دوست دارد و یکی دیگر عاشق سکوت است. یکی بیکار است و دیگری در یک شرکت مهم پست مدیریتی دارد اما با تمام این تفاوت هایشان به راحتی در کنار هم زندگی می کنند. سریال سال ۲۰۱۱ شروع شده و دو فصل آن به پایان رسیده است. زویی دسشنل بازیگر اصلی سریال یعنی همان جس است.


سریال های پرطرفدار سال 2013

Arrow (کمان)

«کمان» هم یکی دیگر از سریال های جدید است و امسال فصل اول آن پخش شده است. داستان ماجراجویانه ای دارد که به خصوص در قسمت های اول برای شما هیجان انگیز خواهد بود. «کمان» قصه پسری را روایت می کنند که همه تصور می کنند مرده است اما پنج سال بعد در یک جزیره اسرارآمیز بیدار می شود و به خانه بازمی گردد. دوستانش از دیدن او خوشحال می شوند اما او در آن جزیره تبدیل به فرد دیگری شده و در تلاش است که این نکته را پنهان و گذشته اش را جبران کند. اگر به این دست از داستان ها علاقه دارید، «کمان» گزینه بدی برای شما نیست.


سریال های پرطرفدار سال 2013

The Vampire Diaries (خاطرات روزانه خون آشام)

علاقمندان به ژانر خون آشامی از این سریال متنفر هستند؛ آنها عقیده دارند «خاطرات روزانه خون آشام» ماهیت اصلی تمام خون آشام ها را زیر سوال برده است. اگرچه طرفداران سریال با متفاوت بودن آن حال می کنند! یکسری دختر و پسر نوجوان در یک شهر کوچک دور هم جمع شده اند و جامعه ای از گرگینه و جادوگر و خون آشام را تشکیل داده اند. خون آشام ها به راحتی و با یک طلسم روز روشن راه می روند، به جز خون غذا هم می خورند و تازه راهی هم برای دوباره انسان شدن هم پیدا می کنند! چهار فصل از این سریال ساخته شده است و فصل جدیدش هم سال بعد کلید می خورد.


سریال های پرطرفدار سال 2013

The Office (دفتر کار)

داستان این سریال درباره گروهی کارمند است که در شرکتی مشغول به کارند. هر یک از این افراد عیبی منحصر به فرد دارند و در رأس آنها رئیس شان است. یک داستان صاف و ساده که می تواند ذهن شما را به شدت درگیر کند. این سریال در رتبه بندی از نظر مخاطبان بالاتر از «لاست» و «فرار از زندان» قرار گرفته است. هشت فصل از این سریال پخش شده و فصل بعدی آن هم در راه است.


سریال های پرطرفدار سال 2013

Game of Thrones (بازی تاج و تخت)

سریالی که به خصوص در میان خانم ها محبوبیت بسیار زیادی دارد و رتبه اول دانلود غیرقانونی را از آن خودش کرده است! داستان تاریخی، چهار پنج خانواده سلطنتی که بر سر تاج و تخت با هم در جنگ هستند. باید بگوییم حتی اگر به ژانر تاریخی هم علاقه ای نداشته باشید، این سریال برای شما جذابیت دارد. داستان پیچیده ای که شما را با خودش همراه می کند. دو فصل از این سریال تکمیل شده است و فصل سوم تا اول ماه ژوئن تمام می شود.


سریال های پرطرفدار سال 2013

The Following (دنباله رو)

سریال در مورد یک کارآگاه FBI است که به جنگ با یک قاتل سریالی باهوش می رود. سریال حول محور این دو کاراکتر می گردد. قاتل سریالی که جو کارول نام دارد و نقشش را جیمز پوروفی ایفا می کند. او درصد است تا به وسیله هوش و دستگاه هایی که در اختیار دارد به جمع آوری یک تیم با ۳۰۰ قاتل سریالی در کنار یکدیگر بپردازد. «دنباله رو» از ابتدای سال ۲۰۱۳ شروع شده و بیست و نهم آوریل آخرین قسمت از فصل اول آن پخش شده است. اگر از سریال هایی مثل «۲۴» و «سرزمین مادری» خوشتان آمده است، «دنباله رو» داستان جذابی دارد که خواب را از شما می دزدد و کوین بیکن یکی از بازیگرانی است که شما را برای دیدن این سریال وسوسه می کند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ??????walking dead chi

      پاسخ ها

      • یکی

        واقعا برا همه...! سریال breakingbad دنیا را تکان داد و ارزش این سریال رو برابر دونستند با 10 برابر لاستی که یه شاهکار بود.اسم این سریال به رکوردهای گینس رفت و در imdb در پایان 9.5 گرفت و بهترین سریال تاریخ شد.

      • 1

        lost یه شاهکار بود ولی ارزش سریال breaking bad رو 10 برابر لاست میدونند.دنیا در مقابل این سریال هنوز سکوت کرده! imdb اونو با 9.5 اولین سریال جهان گذاشته!

      • konvicted

        عزیزم مثل اینکه سریال ندیدی هنوز ریت سریال Game of Thrones بالاترین ریت چه تو فیلم چه سریال پس خواهشن اگر میخوای حرف بزنی قبلش تحقیق کن

      • ali

        breaking badفصل 5یکم خوب میشه فصل1و2و3 که ارزش نگاه کردن نداره .سریال game of thrones که بد نیس ولی به پای walking dead نمیرسه

      • فرهاد

        آقای konvicted بریکینگ بد سه سهال از تموم شدنش میگذره ولی هنوز تو سایت imdb ریت 9.5 رو داره ولی بازی تاج و تخت در حال پخشه و الان ریتش شده 9.4 داش حساب بریکینگ بد با سریالای دیگه جداست و نمیدونم اگه سریالی رو دستش بیاد من زنده باشم یا نه...

    • fatemeh

      کحرده است؟!
      غلط املایی تونو درست کنید آقا!

    • صادق

      فکر کن سریال بازی تاج و تخت رو ایران پخش کنه....
      هر قسمت 10 دقیقه
      :)

    • ممد

      Arrow به معنی تیر کمانه نه خود کمان

      پاسخ ها

      • محمدرضا

        arrow یعنی پیکان همان تکه آهنی روی تیر رو میگن پیکان تیر

    • محمدd

      سریال Arrow قشنگه
      New Girl خوبه

      بازی تاج و تخت خوبه

      والکینگ دد هم خوبه :)

    • استار

      دوست دارم يكي بود، يكي نبود رو ببينم! مي‌تونه خيلي جالب باشه!

    • آرین حدادی

      پس doctor who کو؟

    • zahra seven

      فقط خاطرات یک خوناشام و بازی تخت و تاج حتما دان کنید خیلی باحاله.

    • رویا مهدوی

      پس حریم سلطان چی؟

      پاسخ ها

      • @

        خیلی براتون متاسفم که همچین سریالی رو میبینید

      • محسن

        واقعا تعاسف داره

    • کاسپین

      یکی از بهترین و حرفه ای ترین سریال هایی که اسمش از قلم افتاده Person of Interest است که پیشنهاد میکنم حتما بیبنید البته اسم سربال دیدنی نیکیتا هم از قلم افتاده که برای فصل 4 نمدید شده!

      پاسخ ها

      • مهران

        یعنی هرچی از این سریال بگم کم گفتم واقعا عالیه و هر فصلش بیست و سه قسمت هم هست و مثل بعضی از سریال ها نیست که از فصل دو سه به بعد بی معنی و کسل کننده باشه اصلا اینطور نیست و کسانی که این سریال ندیدن پیشنهاد می کنم که حتنا این سریال ببینید.
        Person of Interest

    • یاس

      dexter و breaking bad فوق العاده هستند که تو لیست شما نیستند

    • بدون نام

      خاطرات یک خون اشام و گریز اناتومی بهترین سریال های سال هستند

    • mahdi

      بهتره بیشتر درباره شون توضیح بدید

    • jack

      pas koo fringe?

      پاسخ ها

      • @

        مرسی

    • oliver

      arrow و game of thrones و spartacus
      حرف ندارن اخرته سریالن

      پاسخ ها

      • پارسا

        بهت رای مثبت میدم برای game of thrones

      • محمد

        فقط اسپارتاکوس

    • امیرمحمد

      درلیستتون چندسریال رونگفتیدکه عالیهtrue bloodوbreaking badکه breaking bad کلی امی برده بود

    • مهران

      بازی تاج و تخت فوق العادست

      تیرو کمان اصلا کشش نداره

      خاطرات خون اشام جذابه

    • رضا

      دوستان حتما سریال revulation با grimm رو ببینید.........گارگردان لاست تو سریاله revolution ایفای نقش میکنه

      پاسخ ها

      • Amin

        کارگردان لاست در کدوم نقش بازی‌میکنه‌تو سریال revolution?

        سریال revolution عالیه

    • کیارش

      فقط arrow

      پاسخ ها

      • محمد

        این سریال برای افراد زیر 16سال جذابیتی بالایی داره.چون یه نفر هست که قهرمان داستانه و به تنهایی سراغ آدم بدا میره و حتی اگر آدم بدای قصه به اندازه یه لشکر هم باشن هیچ تیری به این قهرمان نمیخوره و این قهرمان با تیراندازی با کمان همه آدم بدا رو میکشه.این سریال بسیار بسیار ضعیف ساخته شده و حتی کارگردانش هم در جایی اشاره کرده که در ازای ضعف بسیار این سریال.تونستن عروسکهایی با همین شخصیت رو برای کودکانه علاقه مند طراحی و راهی بازار کنن

      • کیارش

        دوست عزیز، محمد جان.اولا تو این سریال به هیچ وجه به صورت تک بعدی به قهرمان نگاه نشده.اصلا قهرمان داستان در ابتدا یه آدم خوشگذرون بوده.تازه خیلی وقتا دچار اشتباه میشه و همکاراش جان دیگل و فلیسیتی اسموک کار رو درست میکنن. روابط عاشقانه ی سریال هم نسبت به سریالای دیگه پیچیدگی نسبتا بالایی داره. تازه به نظر من اصلا هم مخصوص سنین زیر 16 سال نیست و اگه برای اونا هم جذابیتی داره جزء جنبه های مثبتشه.هر قسمت واسه خودش داستان بخصوصی داره که واسه خودش جذابیت زیادی داره.مهم تر از اون داستان اصلی ایه که تو طول سریال جریان داره.داستان های مربوط به جزیره هم که جای خودش.ولی درسته که اشتباه هایی هم داره مثلا تو قسمت 4 به دست راست خلافکاره تیر میزنه ولی موقع دستگیر شدن دست چپشو بسته.که این اشتباه های جزیی بیشتر مربوط به داستان های فرعیه.همین طور اون قدرا هم قوی ساخته نشده که با توجه به حجم داستان های هر قسمت و داستان کلی و روابط عاشقانه و تعامل پیچیده ی شخصیت ها وجود این ضعفا و اشتباه ها دور از انتظار نیست.تازه یکی دوماهه فصل دومش هم اومده و تلاش شده این ضعفا رو جبران کنه.
        در جواب به این که قهرمان داستان همیشه موفق میشه اتفاقا خیلی جاها شکست میخوره مثل قسمت 9 ، 14 ، 17 تو قسمت هایی مثه 6 و 8 به اونچیزی که میخواد نمیرسه و تو قسمت 16 بدون اینکه بدونه دشمنشو نجات میده و تو قسمت 23 هم که بهترین دوستشو از دست میده و تو فصل دوم به آدم دیگه ای تبدیل میشه.
        اگر هم عروسک شخصیت های این سریالو ساختن باید بگم که اولا این سریال از یه کتاب کمیک به اسم گرین اررو ساخته شده.دوما ضعف این سریال در مقایسه با سریال های برتر و مطرح تا حد زیادی به این دلیله این سریال های مطرح تو شبکه های خیلی معتبر تری پخش می شن.
        ولی خب این به این معنی نیست که سریالی بهتر از اررو وجود نداره. معلومه که وجود داره.
        من فقط به خاطر سلیقه ی شخصیم نوشتم فقط arrow.ولی خواستم دلیل علاقم به این
        سریالم بنویسم . فقط همین.من سریالای زیادی دیدم مثه once upon a time , prison break , breaking bad,.... ولی سبک اررو به نظرم جوون پسندتر و جدیدتره.

    • پارسا

      لازم به ذکر است که سریال Dexter رو فراموش کردی که داره فصل هشتش ساخته میشه
      و بنظر من از همه سریال ها قشنگ تر Game Of Thrones هست که واقعا عالیه

    • ابی

      دکستر از نظر من سریال زیبا و پررمزورازه. رای اول منه.

    • siavash

      سلام خوب ما این سریالا رو از کجا دانلود کنیم؟

    • نانا

      سلام
      من امکان دانلود ندارم جایی را سراغ دارید که بتونم سریالها را بخرم؟

      پاسخ ها

      • مریم بانو

        از سایت cloobfilm.com و http://www.foroushserial.ir میتونی بخری. هم قیمتشون خوبه هم کیفیتشون.

    • بدون نام

      علییییییییییییA

    • علی

      سلام فقط walking dead
      درضمن اینم یه سایت رایگان دانلود فیلم وسریالهای خارجی (هر فیلم و سریالی بخوای توشه)
      http://filmvare1.ir

      پاسخ ها

      • داود

        مرسی علی جان که سایت معرفی کردی ولی فیلتر شده خیلی وقته که مثل قبل دیگه نمیشه یه سایت خوب پیدا کرد برای دانلود یا همه فیلتر شدن یا پولی اگر کسی سایت خوب میشناسه معرفی کنه

    • غزاله

      سریال supernatural عالییییه .پیشنهاد میکنم حتما ببینید

    • مریم

      فقط سوپرنچرال....نبینی ضرر کردی؟؟؟؟؟

    • جواد

      گذشته از سریال های امسال...
      هیچی alias نمیشه
      واقعا این سریال بیننده ی زیادی نداشت ولی من که 24 و فرار از زندان و لاست و خیلی های دیگه رو دیدم ...
      سرتره
      خیلی بهتره

    • نگار

      دوستان میتونید یک سریال که به اندازه ی لاست و یا فلش فوروارد
      جالب باشه بهم پیشنهاد بدید?

      پاسخ ها

      • محمد

        dexter رو ببین مطمئنم خوشت میاد.فوق العادس.محشره

      • saeed

        سلام سریال The Vampire Diaries حتما ببین ارزش داره

      • ندا

        خاطرات یک خوناشام عالیهه
        مردگان متحرک
        اصیل ها
        اسپارتاکوس

    • akbar

      والکینگ دد یکی از بهتریناست.امتیاز فوقاالعاده 9.5 رو گرفته

    • hasan

      سلام خسته نباشید
      سریال آشنایی با مادر را دوبله فارسی میخوام
      شما دارید
      یا چطوری میتونم تهیه كنم

      پاسخ ها

      • ؟

        ساویدی به الک باوو

    • شهاب

      ردزد

    • سعید

      سلام سریال فقط ملاقات با مادر و واکینگ دد

    • مرتضی

      بهترین سریال دکستر و شکست بد هست و الیور وسوپرنچرار که از همه بهتره 8 فصلش هم پخش شده و دکستر هم 8 فصل تمام و شکست بد 5 فصل

    • ugd

      این لیست تون به درد عمتون میخوره

    • محمد

      اوهم اسپارتاکوس دوباره اوهم ماورالطبیعه دوباره اوهم اوهم؟؟؟؟؟؟

    • senetipiti

      سریال supernaturalاز خاطرات یک خون اشام خیلی سرتره

    • elena

      سریال the vampire diaries و سریال supernatural بهترین سریال ها هستن

    • مانی

      من سوپرنچرال-پریزون برک-لاست-قهرمانان-اسپارتاکوس رودیدم ولی
      Game of Thrones یه چیز دیگس عالیه فقط حرص آدمو در میاره که کلی باید منتظر بقیش باشی و سالی 10 قسمت تهیه میشه حداقل 30 قسمت دیگه مونده

    • aminx

      DEXTER

    • علی

      فقط arrow

      پاسخ ها

      • ایمان

        افرین واقعا عالیه فصل3 کی میاد

    • tani

      پس سریال homeland کو؟؟؟؟؟؟؟؟؟
      میشه قسمت دوم فصل سوم بدارین؟؟

    • jojo

      میشه یکی درباره فلش فوروارد توضیح بده؟

      پاسخ ها

      • takpari

        داداش این سریال به خاطر اینکه همزمان با سریال های پرطرفدار دنیاپخش شد نتونست که مخاطب خودشو جذب کنه..برای همین دیگه ساخته نشد...اما حیف چون من عاشق این سریال شدم..واقعا خیلی قشنگ بود..خیلی هم گشتم ببینم باز ساخته میشه یا نه...اما نشد...همون فصل اول اخرشه دیگه...میگم اگه سریالی مانند سریال فلش فوروارد و لاست و فرار از زندان دیدی که خوشت اومده به منم معرفی کن که ببینم...چون فکر میکنم سلیقمون یکیه.

      • بدون نام

        breaking bad ببین. مثل فرار از زندان باحاله

    • بدون نام

      خون اشام عالی

    • الیا

      خبری از سریال راز حلقه ندارین که ادامه داره یا نه؟

    • Ehsan

      bache ha chejori don konam

    • محمد

      دوستانی که به ژانر وحشت علاقه دارند میتونن سریالهای زیر رو ببینند هرچند برخلاف دسته بندی این سریالها چیزی برای ترسیدن وجود نداره.بنظرم سریال مردگان متحرک بسیار خوش ساخته و خود من از نگاه کردن به این سریال لذت میبرم.لیست خود من بترتیب:
      1-The Walking Dead
      2-SuperNatural
      3-TeenWolf
      4-Master Of Horror
      5-American Horror Story
      تو این ژانر چیز دیگه ای بذهنم نمیرسه که واقعا دلت بخواد حتما ببینیش
      در ژانر فانتزی درام هیجانی تخیلی
      سریالهای لاست و فرار از زندان هم که جای خودشون رو دارند هرچند فکر نکنم کسی باقی مونده باشه که اینارو ندیده باشه
      1-Game Of Thrones که کمی نیاز به زمان داره تا با داستان ارتباط برقرار کرد
      2-Spartacus
      3-sherlock
      4-heroes
      5-fringe
      6-alias
      7-vampire diares
      8-Undet The Dome
      خیلی ها Breaking Bad رو هم پیشنهاد میدن و البته که از امتیاز بسیار بالایی مثل سریال friends برخورداره اما بشخصه از دیدن سریال بریکینگ بد زیاد لذت نبردم و به همین علت بیش از یک فصل دنبال نکردمش
      9-Vikings نیز بسیار پرطرفداره البته از نظر دوستان بنده .اما متاسفانه هنوز وقت نکردم که ببینم
      بنظر من جذابیت سریالهای فرار از زندان و لاست و واکینگ دد و بازی تاج و تخت تکرار نشدنیه و توصیه ام به دوستان اینه بعد از دیدن هر 4 سریال شروع به دیدن بقیه بکنند و اولویت رو به اینها اختصاص بدند.طولانی شد اما امیدوارم تا حدودی مفید بوده باشه ...هرچند تکراری بود

      پاسخ ها

      • محسن

        واقعا دستت درد نکنه داداشه گلم . خیلی گشتم ولی هرکی یه سریالی رو گفت !!!!!
        فکر کنم سلیقت مثل خودمه تو سریال دیدین من خودم بعد از فرار از زندان و والکینگ دد فکر کنم بازی تاج و تخت رو بگیرم دانلود کنم سریال breaking bad رو هم یه فصلشو دیدیم ولی خوشم نیومد البته نظرم از این سریال شخصیه چون خیلیا دوسش دارن . بازم ممنون

    • همونم

      breaking bad دنیارو تکان داد تمام رکوردهارو در imdb زد. قسمت 15 فصل 5 برای اولین بار در imdb از 10 ده! گرفت و 8 روز پیش این سریال تمام شد .ارزش این سریال رو با تمام فیلم و سریال های دنیا برابر میدونند.. سطح این سریال از مخاطب های ایرانی بالا تر هست ولی دیدنی هست.. من از سال 2008 این سریال رو بدونه زیر نویس دیدم.

      پاسخ ها

      • حسین

        تو خیلی ادعا میکنی

    • MaMaD

      سریال هایی مثل GOT یا walking dead و vampire diaries از همون اول قوی کار کردن و مخاطبا رو جذب میکنن. سریال heroes هم در نوع خودش جذاب بود. سریال breaking bad هم اگه ازش فاصله بگیرید از جذابیتش واستون کاسته میشه، شخصاً تجربه کردم.
      سریال های کمدی هم how i met ur mother و the big bang theory از نظر من بهترین هستند.
      و اما سریالی هم مثل دکستر با جلو رفتن داستان جذاب تر میشه، مثلاً در فصلهای ابتدایی هر فصل داستان با هم ارتباط چندانی نداشتند ولی به تدریج با گذشت زمان بهتر شد. طوری شد که فصل های شش و هفت و هشت رو بدون پلک زدن دیدم.
      اینم بگم فیلمنامه سریال دکستر رو اعصابم بود، از سال 2006 یه شخصیت میسازه بعد الان تو فصل هشت سال 2013 میزنه میکشدش، دپرس شدم اصن :)

    • mmm

      1. The Walking Dead
      2. Masters of horror

    • sevgilim

      سلام میشه بگین شما این سریال هارو از کجا و چطوری دانلود میکنید؟؟؟
      و اینکه اگه یه سایت بدون فیلتر سراغ دارین بدین تا ما و بقیه هم استفاده کنن...
      یه دنیا تشکر!

    • Mohammad

      بهترین سریال جهان جومونگ وفرارررراززندان وسلام شد تمام این سریال هایی که گذاشتین هیچ وپوچن

    • نوید

      man khodam dextero vaqan tarji midam serial shakhsiat mehvar va foqolade khosh sakhto sarshar az supris ast gozine hae badam game of throns vampir diaries age ba tnj hal mikonin how meet ur mother vaqan alie flowing va a......

    • درسا

      ممنون از همتون

    • amir

      فقط فقط فقط فقط مرلین اسپارتاکوس

      پاسخ ها

      • ضد دختر

        اقا هیچ فیلمی به درد نمیخوره اکثریت بیخوده فقط اسپارتاکوس اسپارتاکوس

    • mohammad

      آقایون و خانم ها سریال breaking bad رکورد بهترین سریال قرن رو شکوند وبهترین پرفروش ترین سریال قرن 21 شد

    • davoud

      اسپارتاکوس و 24 و فرار از زندان و لاست و بازی تاج و تخت و خاطرات یک خوناشامم بد نیس.

    • Hamid

      سریال خاطرات یک خون آشام (The Vampire Diaries) سریال بسیار خوبی هست پیشنهادم به دوستان اینه که اگر این سریال ندیدند فصل اول را دانلود کنند بقیه نظر رو هم بر عهده خودشون می زارم از دوستانی هم که هر سریال خوبی را دیدن خواهش می کنم در قسمت نظرات در هر سایتی نظر خودشونو بگن. دمتان گرم

    • رضا

      سریال والکینگ دد - سوپرنچرال -وامپایر دایرز این سه تا فوق العادن پیشنهاد میکنم حتما ببینید

    • chiya

      امتيازجهاني از 10:
      game of thrones:9.4
      breaking bad:9.4
      lost:8.3
      prison break:8.5
      walking dead:8.8
      revolution:6.6
      arrow:8
      spartacus:8.7
      under the dome:7.7
      person of interest:8.3
      viking:8.7

      پاسخ ها

      • alireza

        این امتیازه جهانیه یا امتیازه خودت والکینگ دد 9.5

    • chiya

      The Vampire Diaries:
      8.1

    • شظهئ

      من بلد نيستم فيلم هاي خارجي را دانلود كنم يادم بدهيد

    • محسن

      شـــــــــــــمــــــــــــــیم عــــــــشــــــــــــــــــق! :دی

    • فیلم روز

      4film2.ir

    • babak

      واقعا اعصابم خورد شد admin این سایت هرکی هست براش متاسفم هه هه هه این سریال ها بهترین نیستن بد ترینن حاجی برکینگ بد دکستر سوپرنشتال واااااااای اخه چی بگم خیلی از سریال های پر بیننده دیگه این چرتا رو گذاشتی 2 نفر میبینه حالش از هرچی سریال به 9م میخوره

    • حمیدرضا

      من زیاد سریال میبینم.ولی متعجبم چرا هیچ کسی از علاقه مندان حرفی از modern family نزده که توی ژانر کمدی بهترینه.توی ژانر درام هم walking dead جذاب و دیدنیه.ژانر تاریخی من GOT رو پیشنهاد میکنم.
      ژآنر انیمیشن legend of korra علمی تخیلی(sciense fiction) به نظرم fringe خوبه.سریال ومپایر هم دنبال میکردم ولی دیگه زیادی داره کشش میده به نظرم originals جذاب تره.

    • amir to day

      هیچی قهوه تلخ نمیشه
      هیچ کسم مهران مدیری نمیشه
      بازی تاج و تختم که نگو

    • شهلا گراز

      سیر داغ بابا.
      جمیعا از همون نفر اول تا اینجا همگی..........سیرداغ!
      انصافا اسم شما رو الاف نذاریم چی بذاریم؟3 ساعت نشستن این میگه این خوبه اون یکی میگه این خوبه.انصافا به خودت نمره چند میدی؟؟؟

    • daddy

      ۱ بازی تاج و تخت
      ۲ person of interest
      3 lost

    • Raotor

      به نظر من سریالهای teen wolf , Arrowو walking dead عالی هستن.مخصوصا Arrow:-)

    • no0shin

      دکستر که عالی بود والکینگ دد هم حرف نداشت
      پیشنهاد میکنم سریال هانیبال و هم ببینید خیلی قشنگه

    • hossein

      چرا teenwolf,spartacus,breaking bad,...رو نذاشتین

    • وحید

      همه سریال هارو از اینجا دانلود کنید مارو هم دعا کنید همشم مجانی برای اولین بار در ایران
      WwW.Number1Music.Us

    • مرتضی

      برای همتون متاسفم مخصوصا ادمین عزیز که هیچ اسمی از سریال teen wolf نیاورده آخه جذاب تر از این سریال هست؟

    • mostafazedbazi

      فقط ومپایر دایرز. عاشق عشق بین استیفن و الینام.بعدشم اقای ادمین کی گفته داخل فیلم, خون اشاما غذا میخورن؟؟
      یه جا نشون داد الینا خواست غدا بخوره بالا اورد.فقط شراب میخورن.

    • بدون نام

      جای سریال hannibal خالیه

    • تمنــا

      supernatural فوق العــاده َس

    • بهروز

      بابت اشناشدنم ازاسم سریالها بواسطه نظرات شما دوستان عزیزممنونم خیلی سودمند بود

    • sajjad

      فقط و فقططططططططططGame of Throns e

    • alireza

      بچه ها به انتخاب دیگران احترام بذارین من به شخصه سریالی رو میبینم که ادما تو زمین تنها هستن .ادما با هم سر بعضی چیزا درگیرن.مثلا تو شهر بزرگ تنهان میرن به فروشگاه همه کار میکنن ولی درده سرهای بزرگی هم دارن .بخصوص ادمای عجیب غریبم باشن.طوری سریال باشه که شخص جاشو بزاره به شخصی که داره بازی میکنه .من فقط والکینگ دد رو پیدا کردم .فیلمه خوبیه با شادیه بچها شاد شدم با ناراحتی شون ناراحت و بعضی وقت ها یه جورایی سوپرایز شدم .با تمام شدن فصل چهار تونستم یه سریال شبیه اون پیدا کنم (البت زامبی نیست) که the 100 هستش تازه یه فصل اونم 3 قسمت اومده .و من رازی بودم .بقیه سریالهارو ندیدم چون اون چیزی که دوست داشتمو نداشتن .دلیل نمیشه که اونا خوب نباشن .بعضیا فیلمهای با صحنه های منشوری نمیبینن چون روال فیلم از دستشون میره .بعضیا میبینن و میگن فقط فلان فیلم .بعضیا ومپایرو دوست دارن میگن توش عشقه(بعضیا میگن) بعضیا از عشق خسته شدن . کلا سریالهایی که دوست داشتینو با دلیلش بگین دیگران هم ببینن .

    • ahmad

      واقعا تعجب میکنم که hannibal توی لیستتون نبود.

    • حسین

      game of thrones,breaking bad و vampire dieries عالی هستن

    • miloo

      pa seryal vikings kooo ajibe ... az nazar man behtarin seryal seryal vikings hast hatman bebinin

    • حسین

      بچه ها میخواین سریال یا فیلم دان کنید،یه راه خیلی خیلی ساده هست.
      برید تو گوگل و هر سریالی که میخواین،باید شماره فصل و اپیزود(قسمت) رو بدید.اینطوری:
      site:uploadbaz.com game of thrones s04e03
      یا فیلم خواستین هم اسمشو بدید و از آپلود باز دانلود کنید.به همین راحتی و بدون فیلت*

    • بدون نام

      وا....خیلی عجیبه!!!!!!!!!!!!!!پس سریال محبوب و تاریخی و اعتیادآور downton abbey;کو؟اگه کسی یه قسمت این سریال را ببینه بهش معتاد می شه مثل من...

    • حامد

      دکستر(dexter) عالیهوفوق العاده کشش داره.عاشق شخصیتشم.اگه سریال دوستاش نگاه نکنن ضرر کردن.

    • عشقه سریال

      آقا به نظر من هیچ کدوماز این سریال هایی که میگید به درد نمیخوره...
      بهترین سریال ها فقط :
      1-beraking bad
      2-walking dead
      3-dexter
      4-following
      5-teen wolf
      6-haniball

    • pary

      خیلی ازسریالهارو دنبال کردم ولی از هیچ کدومشون به نتیجه نرسیدم چون بیشترشون هنوزدرحال ساختن ایناروتانصفه دیدم پیکان.رازدایره.بازی تاج وتخت.ماورائ طبیعه.قهرمانان.راه رفتن مردگان.گریم.لاست.خاطرات خون اشام.کایلxy.

    • مهدی

      سریال از shameless قشنگ تر خداییش کسی سراغ داره
      خیلی توپه هم کمدی هم خانوادگی خداییش خیلی قشنگه
      البته سریال banshee هم خیلی باحاله ببینید 100% پشیمون نمیشید

    • مهسا

      میشه بگین تو این سریالا کدومشون واقعی تره ؟ تخیلی نیست؟

    • كسري

      مريم خانوم شما از كجا سريال تهيه ميكنيد. من هر جا ميرم ميكن الان نداريم.

      پاسخ ها

      • kiyan

        breaking bad

    • شایان

      فقط سریالrevolution

    • سمیرا

      سلام
      سریال جذاب چی پیشنهاد می کنید که آدمو میخکوب کنه البته تخیلی و ترسناک نباشه؟ من لاست، فراز از زندان و بازی تاج و تخت رو دیدم عالی بودن

    • محمد

      سلام سریال arrow . teen wolf سریال های جذابی اند. سوپر نشنال قشنگه اسپارتاکوس حرف نداشت.
      Witches.Of.East.End رو هم ببینید ضرر نمیکنید. دوستان با نصب نرم افزار سایت ایرو موزیک و شارژ ماهانه 5000 تومان میتونید همه سریال ها و فیلم های سینمایی رو بدون دردسر و فیلتر دانلود کنید.

    • ناشناس

      teen wolf خیلی ضعیفه

    • اوا

      ممنونم دنبال سریالی هستم که عشقی نباشه زیادیم کشش ندن

    • علی اکبر

      فقط salem

    • im god

      از همه ی اونایی که اینقدر تعصبیا عذر میخواما ولی اخه مگه سریالو تو ساختی که 4 بار اسم فیلمو مینویسیو تاکید میکنی حتما اینی که تو میگی ببینیم مگه چیزیش تو جیب تو میره.نظر من به اولویت اول دکستره بعد فرار از زندان بعد کمان ولی من فقط اینارو دیدم و نظرمو میگم نیازی نیست جوگیر بشم و به بقیه تحمیل کنم.بزار یکم ایرانی پیشرفت کنه یکم از سریالا چیزمیز یاد بگیری هم خوبه ها مرسی داری :_ِd

    • کامران

      فقط 24 . . . . .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        24=خالی بندی در حدی که سقف ترک میخوره

    • امیررضا

      دوستان گلم
      اگه واقعا میخواین از یک سریال خوب لذت ببرین و وقتتون بیهوده نگذره بهتون ALIAS رو پیشنهاد میدم
      واقعا عالیه
      ژانر:جاسوسی-هیجان انگیز-عاشقانه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مزخرف ترین سریال همین Alias

    • sepideh

      من خیلی سریال ندیدم اما بین اون سریالایی که دیدم Justified رو خیلی دوست داشتم.
      یه سریال کابوی مدرن که شخصیت پردازی و داستان عالی ای داره.

    • تارا

      سریال سوپر نچرال معرکست حرف نداره برید نگاه کنیید بعد نظر بدید

      پاسخ ها

      • امیر

        آره موافقم من سوپرنچرال وفرار از زندان رو خیلی دوست داشتم

    • mohamad

      من سریال زیاد دیدم ولی خدایی بدون تعصب میگم هیچکدومشون ب پای ومپایر نمیرسن
      راستی مگه اکتر بهتر از دیمن هم داریم؟؟!!!

      پاسخ ها

      • Governor

        سریال ومپایر تا آخر فصل 4 خیلی قشنگ بود. به نطر من با مرگ سایلس سریال باید تموم میشد. فصل 5 با فصل 6 تا الآن چیزی جز اعصاب خورد کردن نداشتن. 4 فصل میخواستن دیمن به الینا برسه بعد میان راحت دیمن رو میکشن. دیگه خیلی دارن کش میدن.

    • فرشته

      راستش من بیشتر فیلم های کره ای میبینم وشناخت زیادی از سریال های خارجی ندارم اما از وقتی که سریال game of throes

    • سعید

      فقط سریال یوسف پیامبر خخخخخخخخخخخخخخخخخخخ

      پاسخ ها

      • فائزه

        خنده نداره که.فیلمی که خوبه خوبه.وخیلی هم قشنگه.

    • ملیکا

      فقط سوپر نشنال و والکینگ دد
      سریال هایی هستن که از دیدنشون پشیمون نمیشید

      پاسخ ها

      • علی

        موافقم

    • بدون نام

      گیم اوترون خیلی قشنگه واکینگ ددواورجینال هم عالین ولی پیشنهاد می کنم بنداوبرادرز رو حتماببینین چون بی نظیره امتیازش 9.6

    • بهنام

      درباره سریال روم نطزبدید

    • محسن

      ما که رفتیم سریال تاج وتخت رو دان کنیم . هر کی هر چی دوس داره بگیره . خوش باشید

      پاسخ ها

      • erfan

        دان کن پشیمون نمیشی خیلی باحاله

    • وویا

      سریال های جذاب و ماجراجویانه مثله the100 -فرار از زندان - ماوراطبیعی خیلی قشنگ هستن...
      دوستان اگه سریال هایی در این سبک ها میشناسید بهم معرفی کنید

    • امیرآیلا

      سلام.دوستان. من سریالای زیادی رو دیدم.
      اگه دنبال بهترین سریالای موجود میگردین.
      من بترتیب زیبایی و حرفه ای بودن سریال این رو بهتون پیشنهاد میدم.اصلا هم از صرف وقت و هزینه واسه اینا ضرر نمیکنین.مطمئنم.

      1.game of thrones
      2.breaking bad
      3.the strain
      4.Penny dreadful
      5.DEXTER
      6.TeeN WoLf
      7.Salem
      8.fargo
      9.the 100
      10.bitten

      توصیه اکید میکنم بهتون که.1،3،6،9و10 رو به هیچ وجه از دست ندین.مابقیش فقط واسه یکسری مخاطب خاص میتونه جذاب باشه.

      پاسخ ها

      • زندگی

        می شه بگی کدوم یکی ها عاشقانه و جدید تره؟ اینا زیرنویس فارسی دارن؟
        هر چند از نوشتن نظرت یک سال می گذره،فک نکنم جواب بدی!

    • پینکمن

      کسی جوایز امی ۲۰۱۴رو دیده؟بریکینگ بد به معنای واقعی کلمه درو میکنه!!این سریال به دلیل ۱۰۰درصد نقد های مثبتی که گرفته تو گینس رفته!!اپیزوده ۱۴فصل ۵بهترین اپیزود تاریخ تلویزیون شد؛ولی بکت به خاطر نوشتن این اپیزود جایزه ویژه نویسندگان گرفت!این حرفا رو از خودم در نمیارم همش با یه سرچ تو گوگل ثابت میشه؛گیم اف ترون خوش ساخته یکی از طرفدارای پروپاقرصش اوباما ست!واکینگ دد لذت بخشه!دکستر اعتیاد آوره!لاست رو اگه پایانش رو در نظر نگیریم یه سریال فوق العادست خلاقیته محض!!فرار از زندان عشقه ولی بریکینگ بد یه اتفاقه یه اتفاق که دیگه تو زندگیت نمیوفته!!

    • ناشناس

      سلام دوستان منم زیاد سریال دیدم ولی به نظرم سریال Battlestar Galactica رو هم ببینید

    • امیر حسین

      گیم آف ترون واقغا معرکه هست




      راستی پس ستایش چی!!!!!!!!!

    • milad

      سریال برکینگ بد و واکینگ دد خیلی قشنگن واقعا ارزش دان رو دارن ولی گیم اف ترون خیلی پیچیدست خواهشا یه سریال حذاب بهم معرفی کنید تا دان کنم اگر لینک بدید که ممنون میشم!!!

    • ندا

      سریال های
      the orginals
      walking dead
      هم عالی هستن
      و
      خاطرات خوناشام ک معرکه است

    • ظشاقش

      سلام من بیشتر سریال هارو دیدم ولی گیم اف و برکینگ بد بهترین هستن

    • زندگی

      اصلا فیلم کره ای که لی مینهو توش نباشه که فیلم نیست.اه،حالا که همه سریال های مینهو رو دیدم موندم چی کار کنم؟دارم همش دنبال یه سریال خوب کره ای می گردم ولی پیدا نمی کنم!امیدوارم بتونم پیدا کنم و مینهو هم بره چند تا سریال بازی کنه.عشقم که فعلا زده تو خط کارای سینمایی و درام.

    • fati

      سلام وخسته نباشید من دنبال یه سریال گرگینه خوب هستم میشه معرفی کنین؟

    • MohammaD

      سلام .به نظر من سریال بریکینگ بد با سوبرنشنال خیلی خیلی خیلی خیلی خیلی قشنگن

    • آزاده

      vampire diaries
      The Orginals
      teen wolf
      اگه سریال های تخیلی رو دوست دارید اینا رو از دست ندید به هیچ عنوان
      دوتای اولی درباره یه سری خون آشامه و دومی هم گرگینه موضوعه اصلیشه ولی یه عالمه موجود دیکه هم توش داره و جالبه

    • میلاد

      برید سریال واکینگ ها رو ببینید توپه.
      برینکینگ بد هم اگه دوبلشو با سرعت ۱/۵ببینی حال میکنی
      پیکان هم قشنگه اما زیاده
      گیم اف ترونز هم که خدای سریاله
      اگه دوست داشتی یه لایک بده.

    • پریا

      دوستان!دوستان! سریال بازی تاج و تخت بسیار پر عظمت و تاثیر گذاره...تنوع صحنه ها عالیه و می دونید که در شش یا هشت کشور دنیا فیلم برداری شده انتخاب هنر پیشه ها فوق لعادهست طوری در ذهن و روح شما رسوخ میکنه که تا مدتها بعد از پایان دیدن همه ی قسمت ها تحت تاثیرش هستید موسیقی تیتراژ ش را هم رامین جوادی ساخته که با تارها ی اعصاب و روان بازی میکنه انگار که یک دست نامرئی تارهای روح شما را مینوازد و احساسات سما را به بازی می گیرد....

    • م

      خاطرات خون اشام بی نظیره
      کسی هست ک سلیقش مثل من باشه سریال مثل این کسی سراغ داره بگه دان کنم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج