۵۳۰۶۴۳
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

اپل آیتونز را به فروشگاه ویندوز می‌آورد!

دیروز در اقدامی پیش‌بینی نشده در مراسم Build developer، مایکروسافت اعلام کرد به زودی با همکاری اپل آیتونز را وارد فروشگاه ویندوز خواهد کرد. شاید این خبر زیاد جنجالی و مهم نباشد ولی آیتونز یکی از بیشترین اپلیکیشن‌های جستجو شده در ویندوز استور بوده که نشان از محبوبیت بالای آن در میان کاربران ویندوزی است.

وب سایت دیجی رو - سپیده رمضانی: دیروز خبر اضافه شدن نسخه دسکتاپ اپلیکیشن آیتونز (iTunes) به فروشگاه ویندوز (Windows Store) همه را شگفت زده کرد. دیروز در اقدامی پیش‌بینی نشده در مراسم Build developer، مایکروسافت اعلام کرد به زودی با همکاری اپل آیتونز را وارد فروشگاه ویندوز خواهد کرد. شاید این خبر زیاد جنجالی و مهم نباشد ولی آیتونز یکی از بیشترین اپلیکیشن‌های جستجو شده در ویندوز استور بوده که نشان از محبوبیت بالای آن در میان کاربران ویندوزی است.
اپل آیتونز را به فروشگاه ویندوز می‌آورد!

از سوی دیگر مایکروسافت احتیاج به جذب اپلیکیشن‌هایی مانند ادوب و مرورگر کروم دارد. البته نشانه‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهند احتمال اضافه شدن مرورگر کروم به ویندوز استور بعید به نظر می‌رسد؛ چرا که گوگل نیاز به کار کردن دوباره روی این مرورگر خواهد داشت تا بتواند از لحاظ امنیتی نیازهای اپلیکیشن‌های مایکروسافت را حفظ کند.
در حال حاضر اپلیکیشن‌های ویندوز استور از مرورگر مایکروسافت اج جستجو می‌شوند و نسخه دسکتاپ مرورگر کروم تنها موتور جستجوگر بسته می‌باشد. اگر گوگل تصمیم بگیرد تا به ویندوز استور اضافه شود باید همانند پیوستن به سیستم آی او اس باید از ابتدا این مرورگر را بسازد که احتمال آن بسیار پایین خواهد بود.

در هر صورت اضافه شدن آیتونز به ویندوز استور قدمی مثبت برای کمپانی مایکروسافت محسوب می‌شود ولی هنوز زمان زیادی برای اضافه شدن این اپ به استور ویندوز و ارزیابی آن در این استور باقی مانده است.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج