جاباما
۵۳۰۶۷۱
۵۱۳۷
۵۱۳۷
پ

ساخت کارت‌های اعتباری مخصوص کودکان

کارت‌های اعتباری این روز ها جایگزین پول نقد شده اند و دیگر همه افراد برای مبادلات خود از کارت های اعتباری استفاده می کنند؛ بسیاری از والدین با این موضوع درگیر هستند که کارت های اعتباری خود را به دست فرزندان می دهند و ترس خرج شدن بیش از حد پول را دارند، با استفاده از کارت های اعتباری جدید دیگر والدین بر خرج و مخارج فرزندان نظارت دارند.

وب سایت کلیک: کارت‌های اعتباری این روز ها جایگزین پول نقد شده اند و دیگر همه افراد برای مبادلات خود از کارت های اعتباری استفاده می کنند؛ بسیاری از والدین با این موضوع درگیر هستند که کارت های اعتباری خود را به دست فرزندان می دهند و ترس خرج شدن بیش از حد پول را دارند، با استفاده از کارت های اعتباری جدید دیگر والدین بر خرج و مخارج فرزندان نظارت دارند.
ساخت کارت‌های اعتباری مخصوص کودکان

کارت های اعتباری این روز ها در دست هر رده سنی دیده می شود. نیازی نیست شما به سن قانونی برسید تا بتوانید از کارت اعتباری استفاده کنید، شما به راحتی می توانید کارت اعتباری افراد دیگر را گرفته و تنها با دانستن یک رمز به راحتی از حساب آن ها پول خرج کنید، بسیاری از والدین خرید های روزمره را بر عهده فرزندان خود می گذارند و در این میان ممکن است فرزندان خرج های اضافه بر سازمانی نیز داشته باشند که بهتر است این خرج و مخارج کاسته شود.

کارت های اعتباری جدیدی از Visa ارائه شده است که در کنار این کارت اعتباری شما از یک اپلیکیشن نیز بهره‌مند می‌شوید و با استفاده از آن می توانید بر خرج و مخارجی که از کارت شما می شود تسلط داشته باشید و ببینید که در چه زمانی کدام عضو خانواده چه مبلغی را صرف خرید چه چیزی کرده اند.

ساخت کارت‌های اعتباری مخصوص کودکان

حتی این اپلیکیشن کمک می کند که برای کودکان خود یک حساب جدا باز کنید و این حساب را به نام خود آن ها کنید ولی خرج و مخارج را زیر نظر داشته باشید و اگر فرزند شما در هر مکانی به پول احتیاج داشت با استفاده از این اپلیکیشن مبلغ مورد نظر خود را به کارت فرزند خود منتقل کنید.

یکی دیگر از ویژگی های بسیار خاصی که این کارت های اعتباری دارد این است که شما با استفاده از قابلیت های اپلیکیشن آن می توانید اجازه ندهید که در برخی مکان ها فرزند شما پول خرج کند، به عنوان مثال اگر در یک مغازه سیگار فروشی قصد خرید سیگار را داشته باشد شما با ممنوع کردن خرید آن در لیست این اپلیکیشن این امکان را از فرزند خود می گیرید.

ساخت کارت‌های اعتباری مخصوص کودکان

با استفاده از یکی از قابلیت های این اپلیکیشن شما می توانید برای فرزند خود در کارت خودش پس انداز کنید و تا زمانی که می خواهید نگذارید تا از حساب پس انداز باقی مانده در کارت اعتباری خویش استفاده کند.

این اپلیکیشن دارای حق عضویت ماهانه است و کاربران موظف به پرداخت ماهانه ۵ دلار حق اشتراک هستند هم چنین کاربران می توانند جهت استفاده از یک سال اشتراک این اپلیکیشن ۳۶ دلار و جهت دوسال اشتراک ۴۸ دلار پرداخت کنند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج