۵۳۲۰۷۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

پردازنده های ۴۸ هسته ای AMD در راه بازار!

پس از طوفانی که اطلاعات جدید از پردازنده های ۱۶ هسته ای AMD ZEN به راه انداختند، اسلایدهای منتشر شده از سوی مجموعه VC همچنان می تواند شما را شک زده نماید!

مجله سخت افزار: پس از طوفانی که اطلاعات جدید از پردازنده های ۱۶ هسته ای AMD ZEN به راه انداختند، اسلایدهای منتشر شده از سوی مجموعه VC همچنان می تواند شما را شک زده نماید!
پردازنده های 48 هسته ای AMD در راه بازار!
همانطور که می دانید، AMD در پردازنده های ZEN Ryzen از معماری 14 نانومتری استفاده کرده اند. AMD Naples ها که به عنوان پردازنده های سرور شناخته می شوند، دارای 32 هسته هستند؛ همچنین پردازنده های 16 هسته ای Ryzen Threadripper نیز مابین سرور و کلاس خانگی قرار گرفته و به نوعی HEDT هستند. اما ظاهرا AMD نقشه های دیگری نیز در سر دارد؛ این شرکت CPU های دیگری تحت عنوان AMD Starship را نیز در سال 2018 عرضه خواهد کرد که دارای 48 هسته پردازشی است!
پردازنده های 48 هسته ای AMD در راه بازار!

این محصولات از هسته های پیشرفته تر معماری ZEN با نام ZEN۲ یا ZEN+ بهره برده و در لیتوگرافی ۷ نانومتری برخوردار هستند. همانطور که گفته شد، این پردازنده ها دارای ۴۸ هسته و ۹۶ رشته پردازشی هستند؛ به طور حتم این پردازنده ها نیازمند سازگاری با نرم افزارهای آینده خواهند بود و به طور حتم در سیستم های سرور به خدمت گرفته خواهند شد.
پردازنده های ۴۸ هسته ای با کد رمز Starship شناخته خواهند شد. برخی رسانه ها شک و تردید خود از آماده شدن پردازنده های ۷ نانومتری بر اساس هسته های ZEN۲ را اعلام کرده اند؛ با این وجود AMD این روزها به شدت برای عرضه سخت افزارهای جدید خود پا فشاری می کند. آیا پردازنده های ۴۸ هسته ای این شرکت در سال ۲۰۱۸ راهی بازار خواهند شد؟
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج