۵۳۲۴۰۵
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

واکنش ابوطالبی به انصراف قالیباف

حمید ابوطالبی نوشت: آقای قالیباف &#۰۳۹;آخرین نماد سیاست ورزی ویژه&#۰۳۹; از کاندیداتوری انصراف داد تا رهاشدگی سرمایه اجتماعی در شکاف های ساختگی و انشقاق و تقسیم های صوری را نبیند.

خبرگزاری ایرنا: حمید ابوطالبی نوشت: آقای قالیباف 'آخرین نماد سیاست ورزی ویژه' از کاندیداتوری انصراف داد تا رهاشدگی سرمایه اجتماعی در شکاف های ساختگی و انشقاق و تقسیم های صوری را نبیند.

ابوطالبی امروز -دوشنبه- در یادداشتی در فضای مجازی افزود: حامیان و هواداران ایشان نیز که وی را 'سردار برنامه و کارنامه' می خواندند، اکنون در گیرودار این التهاب سیاسی در آستانه تصمیمی بزرگ ایستاده اند.

ابوطالبی خاطر نشان کرد: گروهی از ایشان که در میان جناح اصولگرایی کسی را هم رده وی از منظر برنامه و کارنامه اجرایی نمی بینند، مردد خواهند ماند که چگونه سرنوشت کشور و آرمان های انقلابی خویش را به دست اصولگرایی بسپرند که 'بی برنامه و بی کارنامه اجرایی'راهی این دیار پرمسوولیت در این شرایط خطیر شده است.

معاون سیاسی دفتر رییس جمهوری تاکید کرد : گروه دیگر که قسمت عمده حامیان وی بوده و جذب برنامه می شوند، به برنامه و کارنامه اعتدال می پیوندند؛ تا درباره کشور و آینده خود گام های استوار بردارند.

ابوطالبی تصریح کرد: گروه سوم که اصولگرایان سنتی هستند، به نماینده آن خط مشی -اگر انصراف ندهد- خواهند پیوست تا دست کم امیدوار بازسازی خویش به دور از تندروی تا1400 باشند.

وی ادامه داد: این اقدام قابل پیش بینی در شرائطی انجام شد که جامعه هوادار جناح مذکور در التهابی عمیق نسبت به توانایی رهبران خود و انشقاق اجتماعی فرو رفته است.

ابوطالبی افزود: این انتخابات، تحولی مهم در سیاست ورزی بوده و حاصل آن، تغییرات وسیع در عرصه سیاست در جناح های سیاسی است؛ این گذر باید هشیارانه صورت پذیرد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بدبخت دولت فعلی بی برنامه هست تا کی میخواهید خودتون را به اون راه بزنید نمام کارخانه ها ورشکست شده

    • بدون نام

      با سلام جناب ابو طالب عزیز. روزی که شما را به لطف دوستان ناتوان چند ما از رفتن به امریکا باز داشتند . فکر کردیم. چیز بارتان هست. گویا شما یک ترسو از همان نوع دوستان غربگرا می باشد. بجای تفسیر کار دیگران بگوید با عزت بر باد رفته ایران چه کردید.در زمان اوج مخالف ایران با امریکا هیچ دولتی این قدر تحقیر نشد . جز دولت چند پهلو ودشمن شاد کن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج