جاباما
۵۳۲۷۳۹
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

گلکسی‌نوت ۷ ریفربیشد با نصف قیمت می‌آید!

طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، به نظر می‌رسد که عرضه نسخه ریفربیشد گلکسی نوت ۷ سامسونگ کاملا تایید شده و در حال رسیدن به مرحله اجرا است.

وب سایت شبکه: طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، به نظر می‌رسد که عرضه نسخه ریفربیشد گلکسی نوت ۷ سامسونگ کاملا تایید شده و در حال رسیدن به مرحله اجرا است. ظاهرا این نسخه از فبلت مذکور با نام اختصاصی گلکسی نوت ۷ آر (Galaxy Note ۷R) و با قیمت نصف نسخه اصلی روانه بازار خواهد شد.
گلکسی‌نوت 7 ریفربیشد با نصف قیمت می‌آید!

مشکلاتی که برای فبلت گلکسی نوت 7 به وجود آمد، منجر شد که سامسونگ عرضه این محصول را متوقف کند. اما مدتی پس از توقف عرضه این فبلت، شاهد انتشار خبرهایی مبنی بر احتمال عرضه نسخه ریفربیشد آن بودیم. حال به نظر می‌رسد که این مسئله کاملا تایید شده و در حال اجرایی شدن است.

مطلب پیشنهادی
شرایط فروش استثنایی ام‌وی‌ام و چری با پیش‌پرداخت اندک
از سوی مدیران خودرو اعلام شد
شرایط فروش استثنایی ام‌وی‌ام و چری با پیش‌پرداخت اندک

به تازگی برخی از منابع چینی خبرهایی در مورد اخذ تاییدیه بلوتوث از سوی نسخه ریفربیشد فبلت گلکسی نوت ۷ منتشر کرده‌اند. طبق این گزارش‌ها، نسخه ریفربیشد نوت ۷ به نام اختصاصی گلکسی نوت ۷ آر روانه بازار می‌شود. نکته جالب توجه در این است که احتمالا قیمتی بسیار عالی برای این فبلت در نظر گرفته خواهد شد که تقریبا نصب قیمت نسخه اصلی نوت ۷ است!

با این وجود هنوز سامسونگ به طور رسمی اطلاعاتی در مورد قیمت گلکسی نوت ۷ آر ارائه نکرده است. همچنین با توجه به شواهد موجود، این احتمال وجود دارد که سامسونگ در بستر سخت‌افزاری فبلت گلکسی نوت ۷ آر تغییراتی ایجاد کند و آن را با مشخصات فنی بسیار عالی که نسخه اصلی آن ارائه می‌کرد، روانه بازار نکند. یکی از موضوعاتی که در این رابطه به آن اشاره شده، مربوط به احتمال کاهش اندازه و ظرفیت باتری دستگاه می‌شود.

با وجود تمام این تفاسیر پیش‌بینی می‌کنیم که عرضه نسخه ریفربیشد نوت ۷ با توجه به قیمت احتمالی و مناسبی که عنوان شده، به شدت مورد توجه کاربران و علاقمندان به سری فبلت‌های غول کره‌ای صنعت موبایل قرار بگیرد. نظر شما در رابطه با این موضوع چگونه است؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج