۵۳۳۳۸۰
۵۰۱۲
۵۰۱۲
پ

ارزان‌ترین گوشی‌های موتورولا معرفی شدند

شرکت موتورولا امروز از دو گوشی هوشمند اندرویدی ارزان‌قیمت به نام Moto C و Moto C Plus رونمایی کرد. این دو محصول، چه از نظر مشخصات سخت‌افزاری و چه از لحاظ قیمت، در دسته گوشی‌های هوشمند سطح پایین بازار عرضه خواهند شد.

وب سایت شهر سخت افزار: شرکت موتورولا امروز از دو گوشی هوشمند اندرویدی ارزان‌قیمت به نام Moto C و Moto C Plus رونمایی کرد. این دو محصول، چه از نظر مشخصات سخت‌افزاری و چه از لحاظ قیمت، در دسته گوشی‌های هوشمند سطح پایین بازار عرضه خواهند شد.
ارزان‌ترین گوشی‌های موتورولا معرفی شدند

از هفته‌ها پیش خبرهای غیررسمی و متفاوتی در خصوص احتمال رونمایی از گوشی‌های اندرویدی جدید و ارزان‌قیمت موتورولا شنیده می‌شد تا اینکه بالاخره امروز دو محصول جدید با ویژگی‌های یادشده و البته با زیربرند موتو رونمایی شد. نکته قابل توجه اینکه هر دو محصول، علی‌رغم بهره‌مندی از مشخصات سخت‌افزاری سطح پایین، از اندروید ۷.۰ نوقا بهره می‌برند.

موتو سی به عنوان یکی از گوشی‌های هوشمند تازه رونمایی شده، از پردازنده چهار هسته‌ای MediaTek MT۶۷۳۷M با فرکانس کاری ۱.۱ گیگاهرتز بهره می‌برد. این در حالی است که موتو سی پلاس به همین پردازنده اما با فرکانس کاری ۱.۳ گیگاهرتز تجهیز شده است. موتو سی، ۸ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی قابل ارتقا به واسطه کارت حافظه جانبی را در کنار یک گیگابایت رم قرار می‌دهد. موتو سی پلاس هم از ۱۶ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی در کنار یک گیگابایت رم بهره‌مند شده است.

Moto C Plus از صفحه‌نمایش ۵ اینچی با رزولوشن اچ‌دی بهره می‌برد و این در حالی است که اندازه صفحه‌نمایش Moto C هم ۵ اینچ بوده اما رزولوشن آن ۴۸۰ در ۸۵۴ پیکسل (FWVGA) اعلام شده است.

در بخش مولفه‌های عکس‌برداری، موتو سی از دوربین ۵ مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی ۲ مگاپیکسلی در جلو بهره می‌برد. موتو سی پلاس هم به دوربین ۸ مگاپیکسلی در بخش پشتی و دوربین ۲ مگاپیکسلی سلفی مجهز شده است. یکی از مزایایی که در قالب خرید نسخه پلاس پیش روی شما قرار می‌گیرد بهره‌مندی از باتری با ظرفیت ۴۰۰۰ میلی آمپرساعت است. در طرف مقابل، موتو سی از باتری ۲۴۵۰ میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد.
ارزان‌ترین گوشی‌های موتورولا معرفی شدند

فون‌آرنا مدعی شده محصولات جدید موتورولا، ارازن‌ترین گوشی‌های اندرویدی هستند که تاکنون توسط موتورولا معرفی شده‌اند. بدنیست بدانید نسخه ۳G موتو سی با قیمت ۸۹ یورو به بازار عرضه خواهد شد و نسخه مجهز به قابلیت‌های ارتباطی نسل چهارم نیز ۹۹ یورو قیمت خواهد داشت. گران‌ترین مدل معرفی شده یعنی موتو سی پلاس نیز با قیمت ۱۱۹ یورو به فروش خواهد رسید.

هنوز حرف و سخنی در خصوص احتمال عرضه این دو محصول به بازار ایالات متحده آمریکا به میان آورده نشده اما آنچه مسلم است این محصولات به زودی در آمریکای لاتین، اروپا و آسیا در دسترس مشتاقان قرار خواهند گرفت.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج