۵۳۸۴۱
۵ نظر
۵۰۰۱
۵ نظر
۵۰۰۱
پ

شعار نه سازش نه تسليم باور ماست

شعار جدید سعید جليلی چیست؟

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: شعار نه سازش نه تسليم درست است هرچند اين فقط يک شعار نيست بلکه شعور و باور است و ما همه يار رهبري هستيم.

باشگاه خبرنگاران جوان: کانديداي يازدهمين انتخابات رياست‌جمهوري گفت: ما در برابر جهان مقاومت کرده‌ايم؛ مي‌توانيم در برابر مشکلات نيز بايستيم و مقاومت کارگزاران در برابر رانت خواري، فساد و تبعيض به پيشرفت‌هاي ما خواهد افزود.

سعيد جليلي کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در سفر انتخاباتي خود به رشت در جمع مردم در مهديه اين شهر ضمن تشکر از شعارهاي آنها گفت: وقتي ملت به امام راحل ابراز لطف کرده و از او تعريف مي‌کردند ايشان احساس نگراني از لغزش مي‌کرد لذا آنچه که در شعارهاي شما ابراز لطف به من است اما اميدوارم بنده توجه داشته باشم تا خداي ناکرده دچار لغزش نشويم.

وي ادامه داد: آن چيزي که برگ برنده ماست ۸ هزار شهيد گيلان و پايداري و مقاومت مردم است.

کانديداي يازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: شعار نه سازش نه تسليم درست است هرچند اين فقط يک شعار نيست بلکه شعور و باور است و ما همه يار رهبري هستيم.

جليلي افزود: ملت ما تجربه کرده است که تنها راه حرکت و پيشرفت توصل به قرآن و اهل بيت است که بدون هيچ تغييري در ولايت فقيه متجلي مي شود.

وي افزود: امروز تبعيت از ولايت فقيه همانند سوار شدن بر کشتي است که انسان‌ها را به جلو حرکت مي‌دهد و در دوران حوادث و موج‌هاي فتنه و دشمني دشمنان توصل به اين کشتي امنيت بخش است و هرکس به هر دليل خود را از آن دور نگه دارد غرق خواهد شد.

جليلي اظهار داشت: ما نبايد جلوتر از اين کشتي حرکت کرده و يا از آن عقب بمانيم بلکه بايد همراه با او حرکت کنيم.

اين کانديداي رياست جمهوري اظهار داشت: اگر امروز دنيا با حيرت به ما نگاه مي‌کند که چرا علي‌رغم همه فشارها و تنگناهايي که براي ملت ايجاد کرده اين ملت متوقف نشده و در موج‌هاي سنگين حرکت مي‌کند به طوري که نخست وزير اسبق ايتاليا به خود بنده گفت ملت شما فقط مقاومت نکرده بلکه پيشرفت هم داشته است.

جليلي افزود: پيشرفت‌هاي ما به خاطر گفتمان انقلاب اسلامي و اسلام نابي است که امام راحل در جامعه حاکم کرده است.

کاندیدای اصولگرای ریاست جمهوری یازدهم در واکنش به درودها و شعارهای مردم رشت گفت: آن چه درود دارید نثار امام(ره) و شهدا کنید و تمام ظرفیت‌ها را برپای مقام معظم رهبری فدا کنید و دیگران فقط می‌توانند در این مسیر اظهار وجودی داشته باشند چرا که این اعتقاد ماست و شاهد بودیم کسانی که از رهبر انقلاب فاصله و زاویه گرفته‌اند نتوانسته‌اند در مسیر پیشرفت موفقیت داشته باشند که این پیشرفت در نگاه ما متعالی بوده و ابعاد مادی و معنوی را در برمی‌گیرد.

وی ادامه داد: کسانی که دچار انحراف از مسیر ولایت فقیه شوند همان زمان لحظه سقوطشان خواهد بود.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشتی انقلاب اسلامی امروزدر پیچ دیگری قرار دارد و ما باید بدانیم چگونه عمل کنیم لذا باید به حرکت و گفتمان انقلاب اسلامی باور داشته باشیم.

وی افزود: انقلاب اسلامی پرافتخارتر از همیشه در عرصه جهان ظهور کرده است و این ادعای من نیست بلکه عین اظهارات دشمنان ماست.

جلیلی اظهار داشت: دشمنان علی‌رغم اختلاف با یکدیگر در حوزه‌های دیگر برای ایستادن در مقابل ایران تمام ظرفیت خود را به کار گرفته‌اند چرا که می‌دانند ایران دارای اقتدار بالایی است.

وی اضافه کرد: آن‌ها خود اعتراف کرده‌اند که بحران سوریه بدون ایران حل نخواهد شد.

جلیلی افزود: این که بگوییم یک فرد در جامعه موفق است باید بدانیم که این موفقیت به پشتوانه ملت ایران و اندیشه‌های اسلامی حاکم شده است و این عظمت انقلاب اسلامی است که چنین قدرت و اقتداری برای ایران تولید کرده است.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: کشتی شتابان انقلاب اسلامی از همه پیچ‌ها عبور کرده و ان شالله با برگزاری انتخاباتی پرشور و عبوراز این پیچ حماسه سیاسی ایجاد خواهد کرد.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی زمانی جمهوری اسلامی را و درزمانی دیگر قدرت ایران در منطقه را تثبیت کرد و وظیفه من و شما این است که امروز دراین مرحله جدید و تثبیت تمدن اسلامی موانع را برطرف کرده و به سمت پیشرفتی که در خور انقلاب است حرکت کنیم.

جلیلی افزود: ساختار اجرایی و اداری کشور باید به گونه ای باشد که ظرفیت آحاد ملت را آزاد کند که در این صورت پیشرفت های بزرگی در انتظار ما خواهد بود.
کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: غرب بارها گفته است که مشکلش با ما حقوقی نیست بلکه سیاسی است و به تعبیر مقام معظم رهبری مشکل آن‌ها ایران هسته‌ای نیست بلکه ایران اسلامی است چرا که نمی‌خواهند کشوری اسلامی مانند ایران و با ولایت فقیه در برابر آنها بایستد و پیشرفت کند.

وی افزود: پنج کشور جهان برای خود انحصاری درست کرده و الگویی ساختند تا بقیه کشورها طبق آن حرکت کنند اما ایران با الگوی تمدن اسلامی و ولایت فقیه در برابر آن ها مقابله کرده و باید نشان دهد که این الگودر همه زمینه ها موفق است.

جلیلی اظهار داشت: رئیس جمهور رئیس قوه مجریه است و مثل ماشینی است که باید مردم را به هدفشان برساند نه این که برای آن‌ها مانع ایجاد کند.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: اگر ساختار اداری کشور قدرت پیدا کرد باعث خواهد شد موانع برطرف شده و ظرفیت‌ها آزاد شود به طوری که هر جوان ما می تواند کارآفرینی کند.

وی ادامه داد: اگر ساختار درست نباشد با تغییر قوانین و سیاست نمی‌توان مسیر را پیش برد لذا از همه ظرفیت‌ها باید استفاده حداکثری شود.

جلیلی با اشاره به ظرفیت‌های استان گیلان گفت: مثلا اگر از ظرفیت دریا در جهت اشتغال و تولید در کشور استفاده شود و بهره وری از ظرفیت‌های دریا بالا برود موفقیت‌های زیادی خواهیم داشت.

وی افزود: طبق قانون 15 هزار میلیارد تومان برای کمک به کشاورزی در نظر گرفته شده است که صید نیز یکی از آن‌هاست در حالی که هنوز نتوانستیم حتی از 9 هزار میلیارد تومان آن استفاده کنیم.

جلیلی ادامه داد: ما می‌توانیم سالانه هزار شناور جدید تهیه کنیم و با این کار اشتغال را بالا برده و حتی تولیداتمان را صادر کنیم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اظهار داشت: با تنظیم اقتصاد بدون نفت و رهایی از وابستگی به درآمدهای نفتی می‌توان از ظرفیت‌های کشور به خوبی استفاده کرد.

وی افزود: طبق آمار جهانی موقعیت جغرافیایی ایران این ظرفیت را دارد که 236 میلیون تن بار کانتینری از آن عبور کند غیر از بار فله ای که ظرفیت 450 میلیون تنی دارد.

جلیلی گفت: استفاده‌ای که امروز ما از این ظرفیت داریم ده میلیون تن است در حالی که اگر فقط 25 درصد آن را فعال کنیم و 100 میلیون تن کالا عبور دهیم 20 میلیارد دلار درآمد در سال کسب خواهیم کرد.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: ما باید سازوکارهای جدیدی در دولت، وزارتخانه‌ها و دستگاه‌ها بنا کنیم چرا که ما مشکل قانون و برنامه نداریم و این‌ها باید به سراغ مردم بروند و ظرفیت‌های آن‌ها را آزاد کنند.

وی اظهار داشت: برای رفع گرانی و تورم باید تولید را بیشتر کنیم تا کالای بیشتری در جامعه به وجود بیاید و در این مسیر باید موانع را از سر راه مردم برداریم.

کاندیدای یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: در دوران دفاع مقدس همه دنیا به صدام کمک می‌کرد و حتی یک سیم خاردار به ما نمی‌دادند اما ملت ایران با تکیه بر گفتمان انقلاب اسلامی به پیروزی‌های بزرگی دست یافت و امروز نیز این گفتمان باید در ساختار اجرایی و اداری کشور نهادینه شود.

وی ادامه داد: کسانی که مسئولیت برعهده می‌گیرند باید کمترین هزینه‌ها را داشته باشند اما بیشترین خدمت را به مردم بکنند و دولت باید از ریخت و پاش و افراط جلوگیری کرده و بیشترین رفاه را برای مردم ایجاد کند.

جلیلی افزود: ما باید باور داشته باشیم که گفتمان انقلاب اسلامی با تکیه بر اسلام و ولایت فقیه پیروزهای بزرگی داشته اند و در برابر جهان مقاومت کرده‌اند لذا امروز نیز می‌توانیم در مقابل مشکلات بایستیم و اگر کارگزاران در مقابل رانت‌خواری، فساد و تبعیض مقاومت کنند به پیشرفت های ما افزوده خواهد شد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: امیدوارم دراین انتخابات آن چه که خیر است رقم بخورد تا با خلق حماسه سیاسی زمینه های خلق حماسه اقتصادی فراهم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حسين

      مجله قشنگ موضعت مشخصه كه داري از كي حمايت ميكني وكي رو تخريب ميكني.با تيتر زدنت و سليقه اي عمل كردنت.فكر نكن كه ...

    • dalton

      كسي كه طي 1هفته را به را شعار عوض كنه واي بر ما كه رئيس بشه بيچاره ميشيم از بس شعار! عوض كنه.

    • بدون نام

      فکر می کردم شعار اين آقا "ظرفيت وظرفيت ها" باشه چون تقريبا در هرجمله اش از آن ياد می کنه!!!!!
      برای کلی گويي و فرار از بحث های کارشناسی کلمه مناسبی است!

    • نیلوفر

      خوب شاید از این کلمه معنایی خاص توی ذهن آقای دکتر هست که با این واژه به ان اشاره می کند.
      من به دکتر جلیلی رای میدم.

      پاسخ ها

      • محسن

        منم رای میدم.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج