اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۳۹۰۸۰
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

تشدید تدابیر امنیتی در انگلیس

سرویس اطلاعات داخلی انگلیس از ترس تعدادی از مظنونان فراری بمب‌گذاری منچستر، در تدابیر امنیتی برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی آتی تجدیدنظر می‌کند.

خبرگزاری ایسنا: سرویس اطلاعات داخلی انگلیس از ترس تعدادی از مظنونان فراری بمب‌گذاری منچستر، در تدابیر امنیتی برنامه‌های ورزشی، فرهنگی و اجتماعی آتی تجدیدنظر می‌کند.

این هفته انگلیس شاهد برگزاری بیش از ۱۳۰۰ برنامه ورزشی، فرهنگی و اجتماعی است و صدها افسر پلیس قرار است گشت‌زنی داشته باشند. از جمله مراسم‌های مهم، فینال جام حذفی و لیگ برتر راگبی است که طرفداران زیادی دارد.

علاوه بر این، تدابیر امنیتی در تفرجگاه‌ها، تفریگاه‌های ساحلی و پارک‌ها افزایش خواهد یافت. افسران امنیتی ارشد انگلیس معتقدند که عاملان اصلی بمب‌گذاری مرگبار هفته گذشته در منچستر در بازداشت به سر می‌برند اما هشدار داده‌اند که احتمالا تعداد دیگری هم دستگیر شوند. تاکنون ۹ تن به ظن مشارکت در حمله مذکور بازداشت شدند.

تدابیر امنیتی در اطراف کاخ باکینگهام، حومه سایت‌های هسته‌ای و پارلمان انگلیس به شدت افزایش یافته است. در همین حال سرویس اطلاعات داخلی انگلیس اعلام کرده است،‌ ۲۳ هزار افراطی بالقوه در انگلیس ساکن هستند. با این حال، رئیس پلیس متروپولیتن تاکید دارد اکثر مظنونان شبکه بمب‌گذاری منچستر در بازداشت هستند و انگلیسی‌ها می‌توانند آزادانه تردد داشته باشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج