۵۳۹۲۸۳
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

تام هاردی برای صلیب سرخ پول جمع کرد

بعد از حادثه تروریستی چند شب پیش در منچستر، بازیگر بریتانیایی توانست بیش از ۳۰ هزار پوند برای کمک به قربانیان و آسیب دیدگان جمع آوری کند.

بانی فیلم: بعد از حادثه تروریستی چند شب پیش در منچستر، بازیگر بریتانیایی توانست بیش از ۳۰ هزار پوند برای کمک به قربانیان و آسیب دیدگان جمع آوری کند.
تام هاردی برای صلیب سرخ پول جمع کرد
به نقل از ایندپندنت، بعد از بمب گذاری نابودکننده منچستر که باعث کشته شدن ۲۲ نفر و زخمی شدن حداقل ۵۹ نفر شد، تام هاردی بازیگر یک صفحه در وبسایت «JustGiving» درست کرده تا بتواند برای کسانی که به خاطر این حمله تحت تاثیر قرار گرفتند پول جمع کند.

پولی که توسط این صفحه، که توسط خود وبسایت تاییدشده که متعلق به تام هاردی است، جمع آوری شود به «جامعه صلیب سرخ بریتانیا» اهدا می‌شود که با یک کمپین ادامه دار تا همین حالا موفق به جمع آوری بیش از ۲ میلیون پوند شده است.

هاردی در این صفحه نوشت: «اتفاقی که در کنسرت آریانا گرانده در منچستر افتاد یک تراژدی بود؛ خانواده‌ها و کودکان مورد حمله قرار گرفتند و به قتل رسیدند؛ آن هم در مکانی که باید امن باشند و بتوانند از یک کنسرت لذت ببرند.»

این حمله بعد از اتمام کنسرت آریانا گرانده در تالار ورودی منچستر آرنا به وقوع پیوست و این خواننده پاپ از آن موقع تا به حال تور بعدی اش را به تعویق انداخته و با قربانیان این حمله ابراز همدردی کرده است.

هاردی در ادامه نوشت: «نمی توان کسانی که از دست رفته اند، آن هم به چنین شیوه بزدلانه و بی‌رحمانه، را بازگرداند. من حقیقتا به خاطر چیزی که مشاهده کردم غمگین شدم و شکی نیست که تروریسم یک چیز اهریمنی است. اما امیدوارم که بین خودمان بتوانیم کمی سرمایع جمع کنیم تا نشانی باشد از حسن نیت و عشق برای ارایه کمکی کوچک برای ترمیم کردن مقداری از ضرری که به خاطر رخدادهای دیشب به وجود آمده است.»

او ادامه داد: «کارهای بسیار زیادی برای انجام دادن وجود خواهد داشت برای آن دسته از افرادی که قرار است یک زندگی تازه را بدون کسانی شروع کنند که دوست شان دارند و این زندگی تازه آسیبی ترمیم ناپذیر به خاطر اعمال جنایی خورده که هیچ دلیلی پشت شان نیست و هیچ نیت قلبی ندارند و به سادگی اعمالی بزدلانه، بی رحمانه و بربری و اعمالی بی معنی از خشونت هستند. این راهی به سمت بازیابی خواهد بود که نمی‌توان تصورش کرد.»

این بازیگر نوشت: «تروریسم نفرت انگیز است، کشتن خانواده‌ها و فرزندان بی گناه غیرقابل قبول است؛ و به خاطر این قربانیان بی گناه و شاهدان این زشتی هاست که من به شدت نگران هستم و عمیقا حس همدردی می‌کنم. لطفا هرطور که می‌توانید کمک کنید. ممنونم.»

تا زمان تهیه این مطلب، بیش از ۳۰ هزار پوند به این صفحه اهدا شد که به این ترتیب تقریبا دو برابر هدف اولیه ۱۵ هزار پوندی آن است. تا به حال بیش از ۱۳۰۰ نفر از این حرکت بازیگر مشهور حمایت کرده‌اند.

تام هاردی بازیگر انگلیسی است که برای بازی در «مکس دیوانه» و «بازگشته» با اقبال زیادی روبه رو شد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج