۵۳۹۱۰۹
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

بیانیه خانه سینما علیه خواننده زیرزمینی

با فروکش کردن تب شدید رقابت های انتخاباتی، همچنان برخی اظهارنظرها درباره این رویداد سیاسی تبعات خود را در جامعه ایجاد می کند.

بانی فیلم: با فروکش کردن تب شدید رقابت های انتخاباتی، همچنان برخی اظهارنظرها درباره این رویداد سیاسی تبعات خود را در جامعه ایجاد می کند.

بیانیه خانه سینما علیه خواننده زیرزمینی
صحبت های یک خواننده زیرزمینی که به نظر می رسد در روزهای انتخابات با جهتگیری به نفع یکی از کاندیداها قصد رسمیت بخشیدن به عملکرد خود و تلاش برای دریافت مجوز قانونی جهت فعالیت قانونی بود، با واکنش انجمن بازیگران مواجه شد. این خواننده زیرزمینی، بازیگران زنی که از حسن روحانی در جریان انتخابات حمایت کردند را متهم کرده بود که وقتی در زندگی شخصی خود توان مدیریت ندارند، نباید در بحث های سیاسی شرکت کنند!

بر همین اساس انجمن بازیگران سینمای ایران دیروز با صدور بیانیه ای نوشت: «به لطف پروردگار بزرگ و با همت مردم فهیم و آگاه ، انتخابات ریاست جمهوری با پیروزی قاطع جناب آقای دکتر حسن روحانی به پایان رسید. بازیگران سینمای ایران که در مسیر به موفقیت رسیدن این حرکت بزرگ، همراه موج گسترده هموطنان پرچم تدبیر و امید را به دست گرفته و حضوری انکار ناپذیر داشتند، امـا بـا کمال تـاسف در طول ایام تبلیغات انتخاباتی، در فضاهای مجازی، مورد بی احترامی های هماهنگ و فراوان بعضى از طرفداران رقبای انتخاباتی قرار گرفته و حتی تعدادی از بانوان محترم بازیگر از سوی هنرمندنمای معلوم الحال و مورد حمایـت یکی از نامزدها - که به واسطه همین امر جسارتی فراوان یافته بود - با بی شرمانه ترین و بی ادبانه ترین الفاظ و کلمات مورد هتاکی قرار گرفتند.

شورای مرکزی انجمن بازیگران سینمای ایران ، این بی حرمتی را، که به دور از اخلاق ، قانون و کرامت انسانی است به شدت محکوم کرده و با استفاده قاطعانه از حق پیگیری قضایی آن ، انتظار دارد مراجع ذیصلاح نیز ضمن برخورد قانونی با عوامل این بی اخلاقی ها از شان و جایگاه هنرمندان حراست و صیانت نمایند.

نظرات سه بازیگر زن درباره اظهارات دور از شأن جامعه بازیگری این خواننده زیرزمینی

گوهر خیراندیش: عکس‏العملی مقابل حرف‏های ناپخته ندارم

گوهر خیراندیش در این باره به بانی فیلم گفت: هنوز حلاوت و شیرینی همگامی و یکدلی مردم آگاه و فرهیخته ام برای انتخاب رئیس جمهور اصلحشان با من است. دوست ندارم به حرف های ناپخته و ناشایست کسی عکس العملی نشان بدهم. ما باید به جوانانمان فرصت دهیم که اگر مرتکب اشتباهی می شوند، خود را اصلاح کنند. وقتی جملات ناشایستی از دهان یک نفر خارج می شود باید فرصت بدهیم که جبران کرده و خود را تصحیح کند. دوست دارم همه جوانان را به برقراری رفتار متعادل دعوت کنم. بهتر بود با درایت و هوشمندی بسیار از کنار این موضوع می گذشتیم. در این مقطع از تاریخ جامعه دوست ندارم دو دستگی بوجود بیاید و شیرینی روزهای انتخابات از بین برود.

ماهایا پطروسیان: مردم جواب او را داده اند

ماهایا پطروسیان، در خصوص اهانتی که یکی از خوانندگان زیرزمینی نسبت به خانم های بازیگر کرده است، به بانی فیلم گفت: من فکر می کنم که آن خواننده در حدی نیست که بخواهیم جوابش را بدهیم. مردم خودشان به او جواب داده اند و دیگر صحبت بیشتر در این خصوص لزومی ندارد.

وی افزود: همان روزهای انتخابات صفحه اجتماعی این خواننده را دیدم و دیدم که همه مردم از هر قشری جواب او را داده بودند و به جهت رفتار دوگانه ای که او نسبت به رفتارهای گذشته اش داشت، بسیار هم به مردم برخورده بود. در نتیجه اگر نظری هم در خصوص بازیگران و غیره و ذلک بدهد فکر نمی کنم محلی از اعراب داشته باشد. به هر حال می خواهند جنجال هایی ایجاد کنند ولی جواب دادن بیشتر به منزله پر و بال دادن است و منجر به این می شود که دوباره توجهات به سمت او جلب شود.

فلور نظری: حرف سخیف اثری ندارد

فلور نظری در خصوص اهانتی که یکی از خوانندگان زیرزمینی نسبت به خانم های بازیگر کرده است، به بانی فیلم گفت: اصلا او را و کسانی که فکر می کنند در مقام و جایگاهی هستند که چنین حرفی بزنند، نمی بینم. هر چقدر بخواهیم توضیح بدهیم، نادانی گوینده این حرف برای ما مشخص می شود. حتی حرف او را خودم دیدم ولی به نظرم باید او را نادیده گرفت. حرف او به اندازه ای سخیف است که اثری ندارد. کسی که این حرف را می زند نه از خانواده علمی دارد، نه جامعه شناسی و نه مردم شناسی. چنین فردی از زنان جامعه ایران هیچ چیز درک نمی کند و ظاهرا متوجه نشده است که نیمی از جمعیت جهان زن هستند و از افتخارات و آنچه که وجود دارد، خبر ندارد و نمی داند زنان ما چقدر منشأ اثر هستند. بنابراین با کسی که الفبای رفتار اجتماعی را نمی داند چه بگوییم؟

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      واقعا تمامی هنرمندانی که به روحانی رای دادند خود فروختگانی هستند که در تاریخ این مملکت بسیارند....

      پاسخ ها

      • سوفیا

        اگه به آقای ریسی رای می دادند خود فروخته نبودند ؟؟؟؟

    • بدون نام

      تتلو هیچ نمفمه ،

    • بدون نام

      بدون نام 13:10 مثلا میخوای بگی تو واون مثلاخواننده زیرزمینیه خودفروش نیستید!!؟؟؟؟؟!!

    • بدون نام

      بزنید تو سر هم!؟ خخخخخ

    • مهدی

      تتل دوباره باید توزیرزمین خونشون بخونه.13.10بیادزیرزمین شما باهم بخونین؟

    • بدون نام

      همین آقای تتلوکه میبینید دختران احمق این مملکت براش میمیرن

    • شهرام

      تتلوی بنده خدا. از این به بعد توی زیرزمین هم نمیتونی بخونی. تتلو تعطیل شد.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج