۵۳۹۷۰۶
۱۵ نظر
۵۰۰۳
۱۵ نظر
۵۰۰۳
پ

نماینده رئیسی: آمادگی مناظره با وزیر کشور را دارم

نماینده حجت‌الاسلام رئیسی در ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه تخلفات وزارت کشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت محرز است، گفت: آمادگی بررسی تخلفات قبل و حین انتخابات را با حضور وزیرکشور دارم.

خبرگزاری فارس: سید صولت مرتضوی نماینده حجت‌الاسلام رئیسی در ستاد انتخابات کشور بابیان اینکه تخلفات انتخاباتی وزارت کشور فراوان است،‌ اظهار داشت: آیت‌الله جنتی دبیر شورای نگهبان هم در بیانات خود به این تخلفات تصریح کرد و از مسئولین قضایی درخواست کردند که با متخلفان برخورد شود.

وی افزود: از طرف دیگر در اظهارات اخیر رئیس‌کل دادگستری استان تهران ذکرشده بود که تعدادی از مسئولین اجرایی ازجمله استانداران و فرمانداران متخلف به شعبه کارکنان دولت دادگستری تهران فراخوان شده‌اند.

مرتضوی با تأکید بر اینکه به اعتقاد ما تخلفات وزارت کشور در انتخابات ۲۹ اردیبهشت محرز است، خاطرنشان کرد: باوجود گذشت ۹ روز از برگزاری انتخابات وزارت کشور این حق را برای رقیب قائل نشده که نتایج تفکیکی انتخابات را به سایر کاندیداها به‌صورت مکتوب اعلام کند.

وی در همین راستا ادامه داد: از همان روز اول رئیس ستاد آقای رئیسی طی نامه‌ای رسمی از وزیر کشور خواست نظر به اینکه طبق قانون فرصتی برای اعتراض به شورای نگهبان وجود دارد جزئیات آمار آرای شعب اخذ رأی تمام کشور را در اختیارمان قرار دهند ولی از آن روز تاکنون هیچ اطلاعاتی مکتوبی از سوی وزارت کشور در اختیار ما قرار داده نشده است.

مرتضوی بابیان اینکه من این آمادگی رادارم که اگر صداوسیما فرصتی را فراهم کند تخلفات قبل و حین انتخابات را با وزیر کشور در فضایی شفاف بررسی و رسیدگی کنیم، اظهار داشت: اینکه آقای رحمانی فضلی می‌گوید جزئیات نتایج انتخابات را بعد از تائید صحت انتخابات توسط شورای نگهبان ارائه می‌کند هیچ مبنای قانونی و منطق حقوقی ندارد.

وی تأکید کرد:‌ اگر تدبیر درستی بر ستاد انتخابات کشور حاکم می‌شد بسیار راحت‌تر این انتخابات اجرا و این تخلفات نیز صورت نمی‌‌گرفت.

مرتضوی در پایان خاطرنشان کرد: من دو روز قبل از انتخابات به وزیر کشور نامه‌ای فرستادم که ما مشکلات را می‌بینیم و درخواست جلسه‌ای با هیات اجرایی برای رفع این مشکلات داریم ولی وزیر کشور توجهی به این درخواست‌ها نکرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اقا اینا اگه خودشون بودن تو خیابون از اون کارا میکردن دورود به صبر اقای رییسی والسلام

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقا رییسی تو مناظره ها بد باخت هنوزم دعوت به مناظره میکنه شما رو دعوت به سکوت و تفکر مجدد در مورد خواسته های ملت میکنم

    • رضا

      درودبر روحانی

    • کاربر

      با با بی خیال . تموم شد . برید خونه هاتون!

    • محمد

      درود بر روحانی

    • بدون نام

      درود بر سید محرومان

    • کاکایی

      تموم شد نمیدانی...دیگه بس است..ما اصلا حوصله ...هیچی را نداریم....

    • ناشناس

      علی برکت الله...درود بر دولت شجاع.فهیم . امین .سالم و بدون اختلاس گران و بدون حقوق های نجومی.دست و چشم پاک. با وزیران و مدیران جوان و شایسته و البته سالم و بدون حاشیه .دولت بدون پارتی بازی و رانت خواری.و همه صفات مثبت ....خدا حفظشون کنه...ماشاءالله

    • بدون نام

      اقای ریسی دشمن ایران نیست ایشان هم فرزند این انقلاب اسلامی است فرزند این مملکت اسلامی ایران است من نمی دانم شما چطور می خواهید خدمت به مردم ایران بکنید خدمتی مثل چهار سال گذشته می خواهند به مردم ایران بکنند در شهر ما کرمانشاه اقای روحانی گفتند نفری 500هزار تومان به حساب شما واریز میشود روی حساب یارانه نقدی واریز می شود اگر باور نمی کنید بروید کرمانشاه بپرسید چند روز مردم هستند که در پیش خوان دولت ثبت نام می کنند نفری 2 هزار تومان هم گرفتند از مردم من متاسفم برای اینطور معسولینی چطور می خواهند جواب مردم کرمانشاه بدهید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من اهل کرمانشاهم چنین چیزی نبوده است و باور نکنید. اگر روحانی وعده 500هزار تومان داده بود روزنامه ها همه ی عالم را خبر کرده بودند. برای تخریب روحانی متوسل به دروغگویی نشوید

    • انسان

      انشاا.... چهار سال دیگر دوباره در انتخابات مناظره برگزار می شود

    • میربافری

      طرفو توی ده راه نمیدادن
      سراق خونه کدخدا را میگرفت
      آقای رییسی خودتو اماده کن واسه چهار سال دیگه با آقای جهانگیری مناظره کن
      ولی در کل از صبرو شکیبلییت سپاس
      ایرانی خودش درک شعور و فهم داره
      ایشالله ک شما هم ب اون اهدافت برسی
      منطورم خدمت ب خلق هستش

    • خاسر

      بعضی ها یک طوری میگن سیدمحرومان ،این بنده خداازسن 19سالگی مسئولیت داشته چکاری برای محرومان جامعه انجام داده فقط یکی را بگوئید فقط فقط براساس شغل وحرفه خودقضاوت کرده که درست وغلط بودن ان دران دنیامشخص میشود ،عزیزان انتخابات تمام شد برای تخریب دولت تلاش نکنید،ان بنده خدائی که گفت اقای روحانی اعلام کرده نفرپانصدهزارتومان میدم واقعا خجالت نکشیدچنین دروغ بزرگی رابیان کردی کردهای کرمانشاه تمام زندگی شان رابرای این نظام گذاشتندبعدشمامی خواهی جایگاه بلنداین مردم شریف رابااین بهانه که براساس وعده اقای روحانی درانتخابات شرکت کردند.درود بر اقای روحانی ودرود برایران ایرانی .

    • بدون نام

      چقدر پرو هستن از روح نمی رندشکست خوردی تمام شد هیچ موقع دیگر رای ندارید.

    • بی نام

      باید بدانید که انتخابات تمام شد و مردم فهیم ایران با ۲۴ ملیون رای آقای روحانی را انتخاب کردند.وشما بهتر است به همان تولیت آستان قدس برگردید و اگر خدمتی دارید اونجا و به محرومان مشهد انجام دهید.موفق باشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج