adexo3
۵۴۱۷۹۶
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

جیمز کامرون «آواتار ۲» را سه‌بعدی می‌سازد

جیمز کامرون، خالق دنیای «آواتار» در مصاحبه‌ای با شبکه‌ی سی‌ان‌ان (CNN)از برنامه‌ریزی برای ساخت قسمت‌های بعدی این فیلم پرطرفدار خبر داد.

وب سایت فیلم نت نیوز: جیمز کامرون، خالق دنیای «آواتار» در مصاحبه‌ای با شبکه‌ی سی‌ان‌ان (CNN)از برنامه‌ریزی برای ساخت قسمت‌های بعدی این فیلم پرطرفدار خبر داد.

هشت سال از اکران فیلم آواتار (Avatar) ساخته‌ی کارگردان پرآوازه‌ی هالیوود، جیمز کامرون می‌گذرد. آواتار درواقع پرهزینه‌ترین فیلم در کارنامه‌ی فیلم‌های پرخرج کامرون است. تعداد فیلم‌های او شاید زیاد نباشد اما هر یک از نظر انتخاب بازیگر، هزینه و درنهایت فتح جدول باکس آفیس همیشه صدر خبرهای سینمایی روز بودند.
جیمز کامرون «آواتار 2» را سه‌بعدی می‌سازد

بعد از اکران موفق آواتار در گیشه‌ی داخلی و جهانی، شایعاتی مبنی بر ساخت قسمت دوم آن شروع شد، تا اینکه سال گذشته خالق فیلم تایتانیک رسما اعلام کرد که قسمت دوم آواتار را خواهد ساخت. شاید از نظر برخی کمپانی‌های سازنده‌ی فیلم یا کارگردان‌ها، یازده سال فاصله بین دو قسمت فیلم چندان خوشایند نباشد، اما کامرون نظر دیگری دارد.

کارگردان ترمیناتور (The Terminator) در مصاحبه‌ای با شبکه‌ی خبری سی‌ان‌ان گفت: «بین دو قسمت ترمیناتور ۱ و ۲ هفت سال فاصله بود. در مورد دو قسمت فیلم بیگانه هم همینطور. بین دو قسمت آواتار هم مطمئنا بیش از ۱۰ سال فاصله خواهد بود اما قرار نیست صرفا ادامه‌ی داستانی باشد که در قسمت پیش دیدیم، بلکه واقعیتی است که در سه فیلم‌ بعدی خواهیم دید. از این رو قرار است مفهوم متفاوتی برای بیننده‌ها داشته باشد و این همه تاخیر برای خلق این دنیا بود.»

بنابراین طرفداران آثار جیمز کامرون قرار نیست فقط منتظر یک فیلم باشند، آواتار ۳، ۴ و ۵ هم در راهند. طبق برنامه‌ریزی کامرون این ۴ قسمت همزمان فیلم‌برداری می‌شوند بعد به ترتیب اولویت و زمان بندی قسمت‌های فیلم، تدوین می‌شوند.

فیلم‌برداری مجموعه‌ فیلم‌های آواتار اواخر سال جاری میلادی آغاز می‌شود و چند بازیگر جدید از جمله کلیف کرتیس به گروه بازیگران قبلی، سم ورثینگتون، زویی سالدانا، سیگورنی ویور و استیون لانگ اضافه می‌شوند.

این کارگردان برنده‌ی اسکار، پروژه‌ی طولانی و قطعا پرهزینه‌ی آواتار را با همکاری کمپانی فاکس (fox) ادامه می‌دهد و به نظر مدیران این کمپانی اگر بیننده‌ای داستان آواتار را دوست نداشته باشد، از دیدن این دنیای خیالی در قالب سه بعدی لذت خواهد برد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج