۵۴۱۸۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برنامه‌های جدید تالار هنر اعلام شد

رییس تالار هنر با اشاره به فعالیت های جدید این سالن تئاتر کودک و نوجوان، اظهار کرد که هدف از برگزاری برخی از این برنامه ها بردن تئاتر به داخل خانواده ها است.

خبرگزاری مهر: رییس تالار هنر با اشاره به فعالیت های جدید این سالن تئاتر کودک و نوجوان، اظهار کرد که هدف از برگزاری برخی از این برنامه ها بردن تئاتر به داخل خانواده ها است.

پریسا مقتدی رییس تالار هنر درباره برنامه ها و فعالیت های جدید این سالن تئاتر که مختص اجراهای کودک و نوجوان است به ما گفت: از نیمه دوم خردادماه میزبان ۲ اثر نمایشی جدید می شویم. طبق این برنامه ریزی قرار است آقای حسین فدایی حسین که بیشتر به عنوان یکی از نمایشنامه نویسان باسابقه تئاتر و تئاتر کودک و نوجوان شناخته می شود، این بار هم در مقام نویسنده و هم در مقام کارگردان، نمایشی را با عنوان «ماجرای ساحل سنگی» در تالار هنر به صحنه ببرد.
برنامه‌های جدید تالار هنر اعلام شد

وی ادامه داد: همچنین قرار است نمایش «جادوی عروسک» به کارگردانی امیرمحمد انصافی نیز از نیمه دوم خردادماه در تالار هنر به صحنه برود.

رییس تالار هنر درباره فعالیت های آموزشی مدنظر در این مکان تئاتری، اظهار کرد: در حال برنامه ریزی هستیم تا در سیستم تئاتر شورایی، برای نوبت اجرای صبح ویژه کودکان و دانش آموزان مدارس نیز برنامه های اجرایی با شکل آموزشی داشته باشیم. در این اجراهای آموزشی مفاهیم مختلفی نظیر مفاهیم شهروندی و محیط زیست به بچه ها آموزش داده خواهد شد.

مقتدی تأکید کرد: در اجراهای بعدازظهر بچه ها به همراه خانواده های خود به تماشای تئاتر می نشینند ولی در نوبت صبح بچه ها از طرف مدارس یا مهدکودک ها به صورت گروهی برای تماشای تئاتر می آیند، به همین دلیل تماشای تئاتر به صورت گروهی جنس آموزشی متفاوتی نسبت به اجراهای بعدازظهر تالار هنر دارد.

مقتدی با اشاره به انتشار فراخوان کارگاه آموزشی «کودک، خانه، تماشا» به سرپرستی سامی صالحی که از تیرماه برگزار خواهد شد، توضیح داد: هر کدام از بچه هایی که به عنوان هنرجو در این کارگاه آموزشی حضور پیدا خواهند کرد باید یکی از اعضای خانواده نیز آنها را همراهی کند. هدف ما از این روند این است که تئاتر را به داخل خانواده ها ببریم. قرار است در پایان این کارگاه آموزشی نیز با حضور هنرجویان کارگاه، ۱ تا ۳ اجرای نمایشی داشته باشیم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج