اسنپ پی_استیکی داخلی
adexo3
۵۴۲۰۹۶
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

ستاره هایی که از جام جهانی جوانان برخاستند

جام جهانی جوانان همواره خاستگاه ظهور ستارگان جوانی بوده که آینده فوتبال جهان را از آن خود کرده اند.

وبسایت نود: جام جهانی جوانان همواره خاستگاه ظهور ستارگان جوانی بوده که آینده فوتبال جهان را از آن خود کرده اند.

از اولین دوره رقابت های جام جهانی جوانان که با قهرمانی شوروی سابق به پایان رسید، تا آخرین دوره بازیها در نیوزلند که در آن صربستان قهرمان شد، این رقابتها شاهد صحنه های فراموش نشدنی و به یادماندنی از ستاره های جوانی بوده که بعدها به فوق ستاره های فوتبال جهان بدل شده اند.

از دیگو مارادونا و رائول و رونالدینیو گرفته تا لیونل مسی، اسکار و پل پوگبا، همگی از بازی های جام جهانی جوانان خود را به فوتبال جهان معرفی کردند؛ ستاره هایی که بعدها عکس های آنها بر روی دیوار اتاق هواداران دیده می شد یا پیراهن های آنها در سرتاسر جهان فروخته می شد.

در کره جنوبی از شمالی ترین نقطه ای که رقابت های جام جهانی جوانان برگزار می شود، یعنی از اینچئون و سووان گرفته تا جزیره جیجو همه به دنبال ستاره های آینده فوتبال جهان هستند.

ستاره هایی که از جام جهانی جوانان برخاستند

با وجودی که تیم جوانان اروگوئه هیچ گاه به مقام قهرمانی این رقابتها دست نیافته، اما آنها از جمله تیم هایی هستند که لحظات تاریخی را در تاریخ این رقابتها به جای گذاشته اند. از لوئیز سوارز گرفته تا تاباره دیگر ستاره اروگوئه که در جام جهانی ۲۰۰۷ خوش درخشید.

پرتغال از جمله تیم هایی است که دو بار متوالی به مقام قهرمانی جام جهانی جوانان دست یافت؛ کارلوس کی روش سرمربی فعلی تیم ملی ایران توانست دو قهرمانی متوالی برای فوتبال پرتغال به دست آورده و مهمتر اینکه نسل طلایی فوتبال این کشور را بسازد تا سالیان سال در فوتبال اروپا از مدعیان شناخته شود.

در جام جهانی جوانان ۲۰۱۳ در ترکیه، پل پوگبا که در حال حاضر گرانترین بازیکن جهان شناخته می شود، به تیم جوانان فرانسه کمک کرد تا به فینال این رقابتها راه یافته و قهرمانی این دوره را از آن خود کند.

ستاره هایی که از جام جهانی جوانان برخاستند

سرخیو آگوئرو مهاجم منچستر سیتی و تیم ملی آرژانتین تنها بازیکنی است که دو بار موفق به کسب عنوان قهرمانی در جام جهانی جوانان شده است؛ آگوئرو در سن ۱۷ سالگی همراه با آرژانتین به فینال راه یافت و با شکست نیجریه قهرمان جام جهانی جوانان شد و دو سال بعد که شرایط سنی او اجازه می داد، با غلبه بر جمهوری چک برای دومین بار قهرمان جام جهانی جوانان شد.

حال همگان منتظرند تا ستاره بعدی رقابت های جام جهانی جوانان در کره جنوبی را مشاهده کنند و ببینند که آیا او هم پا جای پای ستاره های قبلی می گذارد یا خیر.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج