۵۴۲۳۱۶
۵۰۲۵
۵۰۲۵
پ

تغییر لوگوی «یوبی‌ سافت» پس از ۱۴ سال!

در ابتدای شروع عناوین ویدیویی ای همچون اساسین کرید، فار کرای، سری تام کلنسی و سایر عناوین چند سال اخیر شرکت یوبی سافت، لوگوی دایره ای و چرخشی آبی رنگی دیده می شد.

وب سایت کلیک: کمپانی فرانسوی یوبی سافت چهارده سال، لوگوی جدید خود را رسما به نمایش گذاشت. اگر خاطرتان باشد در ابتدای شروع عناوین ویدیویی ای همچون اساسین کرید، فار کرای، سری تام کلنسی و سایر عناوین چند سال اخیر شرکت یوبی سافت، لوگوی دایره ای و چرخشی آبی رنگی دیده می شد. حال این کمپانی لوگوی رسمی خود را مجددا از نو طراحی کرده و از این پس با لوگوی چرخشی سفید رنگی مواجه خواهیم بود.
تغییر لوگوی «یوبی‌ سافت» پس از 14 سال!

شرکت یوبی سافت از سال میلادی ۱۹۸۶ تا به امروز با چهار لوگوی متنوع ظاهر شده است. آخرین لوگوی این شرکت فرانسوی به به صورت دایره ای و چرخشی و به رنگ آبی شناخته می شد به طوری این لوگو در باکس آرت ها و انیمیشن های تمامی عناوین ویدیویی Ubisoft قابل مشاهده بود. اخیرا بخش طراحی این کمپانی تصمیم گرفتند که لوگوی جدید و مدرن تری خلق کنند که بیانگر فعالیت های کنونی شرکت باشد. از این رو، ساعاتی پیش یوبی سافت رسما لوگوی جدید خود را در سراسر فضای مجازی به اشتراک گذاشت.

لوگوی جدید یوبی سافت تفاوت جدی و زیادی با لوگوی پیشین ندارد و بلکه رنگ آن از آبی به سفید تغییر پیدا کرده و خطوط چرخشی آن نیز کمی پررنگ تر شده است. یوبی سافت در بیانیه ای توضیح نسبتا کاملی در خصوص این لوگوی جدید و ارتباط میان خطوط چرخشی و حرف O داد. این شرکت معتقد است که استفاده از حرف O و خطوط چرخشی در آن به خوبی یادآور اشکال دست کشیده و بیانگر قدرت و کیفیت هنر انسانی سازندگان می باشد.

متن بیانیه یوبی سافت در خصوص لوگوی جدید خود به شرح زیر است: «امروز ما دنیاهای گوناگونی را خلق کردیم که در عناوین ویدیویی، کمیک، فیلم های سینمایی، برنامه های تلویزیونی، کتاب ها و پارک های تفریحی جریان دارند. لوگوی جدید ما ساده (مینیمالیسم)، مدرن و تک رنگ می باشد. این لوگو، پنجره ای به دنیای ما و پیش نمایشی از دستاوردهای هنری و خلق آن هاست!»

Ubisoft در ادامه اضافه کرد: «ما عمدا از خطوط چرخشی و حرف O استفاده کردیم تا به خوبی یادآور اشکال دست کشیده، شور و شوق و حس کنجکاوی انسانی ما باشد. چیزی که ما به آن معروف هستیم.»

در انتها یوبی سافت اعلام کرد: «با این ظاهر و نمای جدید، ما به نقش خود در خلق دنیاهای گوناگون افتخار می کنیم. ما شما بازیکنان و گیمرها را دعوت می کنیم تا به تجربه عناوین ویدیویی ادامه دهید، خود را مشغول کنید و با ما بزرگ شوید. کم کم به یکی از پرهیجان ترین روزهای سال (نمایشگاه E۳) نزدیک می شویم و شما این نشان (لوگو) را در تمامی رنگ ها و تکسچرهای دنیای ما مشاهده خواهید کرد. ما بی صبرانه منتظر بازخوردها و نظرات شما در خصوص طراحی جدید لوگوی خود هستیم.»

در ادامه شما را به تماشای لوگوی جدید یوبی سافت و سه لوگوی پیشین این شرکت در زمان های مختلف دعوت می نماییم.
تغییر لوگوی «یوبی‌ سافت» پس از 14 سال!
تغییر لوگوی «یوبی‌ سافت» پس از 14 سال!

کنفرانس رسمی نمایشگاه E3 سال میلادی جاری شرکت یوبی سافت در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد (به وقت ایران) روز سه شنبه ۲۳ خرداد ماه سال ۹۶ (ساعت ۱ بعد از ظهر روز ۱۲ ژوئن به وقت ایالات متحده آمریکا) و در تئاتر Orpheum شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد. این کنفرانس به صورت آنلاین در شبکه ها و وب سایت های استریم قابل مشاهده می باشد.

اگر اخبار دنیای گیم را دنبال کرده باشید حتما اطلاع دارید که چندی پیش کمپانی یوبی سافت با انتشار گزارش سال مالی، به صورت همزمان از نسخه های جدید سه مجموعه اساسین کرید، فار کرای و The Crew رونمایی کرد. متاسفانه در این گزارش سال مالی، جزئیات و تصاویر زیادی از این سه بازی ویدیویی در منتشر نشده و تنها می دانیم که هر سه عنوان نهایتا تا روز ۱۱ فروردین ماه سال ۹۷ به دست علاقه مندان و بازی بازان خواهد رسید.
به نظر می رسد سازندگان خود را برای یک کنفرانس تماشایی آماده می کنند و در طول آن شاهد پخش ویدیوها و انتشار اطلاعات بیشتری از عناوین این شرکت خواهیم بود. به علاوه، تا به امروز چندین تیزر از بازی فار کرای ۵ به اشتراک گذاشته شده که به لطف این تیزها، موقعیت و مکان این عنوان مشخص گردید. بنا به این اطلاعات، عنوان Far Cry 5 در شهر هوپ (Hope) ایالت مونتانا (Montana) جریان دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج