۵۴۲۸۳۷
۳ نظر
۵۰۰۵
۳ نظر
۵۰۰۵
پ

نماینده خرم‎آباد و چگنی:

موسسه آرمان، کمبود نقدینگی ندارد

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به دلیل این‌که در نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و از حمایت دولتمردان برخوردارند سپرده‌های خود را در موسسات اعتباری قرار داده‌اند.

خبرگزاری ایسنا: نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم به دلیل این‌که در نظام جمهوری اسلامی ایران هستیم و از حمایت دولتمردان برخوردارند سپرده‌های خود را در موسسات اعتباری قرار داده‌اند.

محمدرضا ملکشاهی‎راد در جمع خبرنگاران درباره موسسه آرمان با بیان این‌که «در حال حاضر دو هزار لرستانی در مجموعه موسسه آرمان در سراسر کشور اشتغال دارند»، افزود: فعالیت آرمان پس از کاسپین البرز ایرانیان بوده است و با پیگیری‏‎های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که این موسسه کمبود نقدینگی ندارد و حساب کتابش سرجایش است.

وی با تاکید بر این‌که «بانک مرکزی باید مسالمت‌آمیز با موسسات مالی برخورد کند» گفت: سپرده‌گذاران مطمئن باشند که سپرده‌های آنان سرجایش است، در مجلس هم تذکر شفاهی به وزیر اقتصاد دادیم تا شرایطی ایجاد شود سپرده‎گذاران به سپرده‌های خود برسند.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه مشکلی باشد مجمع نمایندگان استان‏‎های خوزستان، گلستان، البرز، همدان، مرکزی و کرمانشاه ورود پیدا می‎کنند و باقدرت پشت سر مردم هستند. یادمان نرود که کار قابل تقدیری شده که ۲۰۰۰ فرصت شغلی برای بیکاران استان ایجاد کرده است.

نماینده مردم خرم‎آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد: تاکنون هیچگونه نگرانی برای پرداختی‌ها نداریم و پیگیر می‎شویم تا هفته آینده به تدریج پرداختی‌ها پرداخت شود.

وی معتقد است: بانک مرکزی باید پاسخگو باشد و مجمع نمایندگان هفته آینده نامه‌ای به بانک مرکزی و وزیر اقتصاد خواهند نوشت که هر چه سریعتر مردم به سپرده‎های خود دسترسی پیدا کنند و از همه از سپرده‎گذارانی که معطل شدند عذرخواهی می‎کنم.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بانک مرکزی که هی مجوز مجوز میکنه ! چطور میشه اینهمه موسسه غیر مجاز چند ساله دارن خودسرانه فعالیت میکنن ، یه بدبخت بیچاره یه مغازه 2 متری میزنه هر روز هر روز میان پیگیر جواز و مالیات و ،،،، میشن ، همشجریمه و ،،،، نمیزارن کاسبی کنه ، بعد آقایون گردن کلفت موسسه میزنن ملیاردها پول همین مردم بیچاره رو میزارن جیب عقب ، کسی هم نیست چیزی بگه

    • بدون نام

      اون اشتتغالی که میگی آقاهمشون باپارتی بازی سرکارن میبینی یه ریس بانک ۵تاپسرداره که مدرک سیکل هم ندارن ولی همشون به همت پدرگردن کلفتشون توبانک مثلا آرمان وتوس شدن کارمندبانک...بعدتومیگی اشتغال زایی کردیم آشغال ...خبری جون عزیزت بچاپ

    • شهروند

      درود بر نماینده باغیرت خرم اباد نشان داد که چقدر به فکر مردم استانش است

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج