۵۴۲۸۵۵
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

تغییر فاز سپاهان در پنجره نقل و انتقالات

سپاهان تاکنون ۴ بازیکن در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفته که سه تای آنها مدافع هستند.

ورزش سه: سپاهان تاکنون ۴ بازیکن در فصل نقل و انتقالات به خدمت گرفته که سه تای آنها مدافع هستند.

شاهین ثاقبی، سیاوش یزدانی، حسن جعفری و عزت الله پورقاز چهار بازیکنی هستند که تاکنون به تیم سپاهان اضافه شده اند؛ از میان آنها تنها شاهین ثاقبی مهره ای تهاجمی به شمار می رود و سایر بازیکنان برای تقویت بخش دفاعی تیم خریداری شده اند.

سیاوش یزدانی و عزت الله پورقاز مدافع وسط هستند و برای پر کردن جای شجاع خلیل زاده به تیم اضافه شده اند. ضمن اینکه عزت الله پورقاز توانایی بازی در پست هافبک تدافعی را نیز دارد و این می تواند برگ برنده ای برای کرانچار در شرایط ویژه باشد.

حسن جعفری نیز برای بازی در پست دفاع راست مورد نظر کرانچار قرار گرفته؛ نمایش های او در لیگ شانزدهم هواداران سپاهانی را امیدوار به درخشش این بازیکن در لیگ هفدهم کرده است.

با این وصف از همین حالا می توان پیش بینی کرد که در دفاع ۴ نفره خطی، احسان حاج صفی و حسن جعفری مدافع چپ و راست خواهند بود و موسی کولیبالی به همراه عزت الله پورقاز یا سیاوش یزدانی مدافع وسط تیم می شوند.

کرانچار در پست هافبک تدافعی نیز بازیکنان خوب و با کیفیتی در اختیار دارد؛ رسول نویدکیا، میلاد سرلک، حامد بحیرایی و محمودقائدرحمتی 4 بازیکنی هستند که در این پست به بازی گرفته خواهند شد.

بنابراین و با توجه به انجام اولویتِ اول کرانچار که تقویت بخش تدافعی تیم بود، حالا مدیران سپاهان در حال مذاکره برای اضافه کردن یک مهاجم جدید به تیم هستند و طی روزهای آتی به احتمال فراوان از میان مرتصی تبریزی، لوسیانو پریرا و ساسان انصاری یکی از آنها طلایی پوش خواهد شد که در این میان شانس مهاجم فصل گذشته فولاد خوزستان بیشتر است.

دغدغه دیگر مدیران سپاهان انتخاب جایگزینی برای محرم نویدکیا است که فصل گذشته در میانه های نیم فصل اول، از دنیای حرفه ای فوتبال خداحافظی کرد. سرور چپاروف در 6 دیدار انتهایی فصل نمایش های امیدوارکننده ای از خود نشان داد و همین موضوع سپاهانی ها را امیدوار به حفظ این بازیکن ملی پوش کرده؛ در غیر این صورت بازیکن دیگری برای بازی در این پست به تیم سپاهان اضافه خواهد شد.

با این وصف انتظار بر این است که تمرکز مدیران سپاهان در ادامه فصل نقل و انتقالات بیشتر روی تقویت بخش تهاجمی تیم باشد؛ هر چند که با توجه به خروجی های سپاهان که بیشتر در بخش تدافعی بوده، تا پایان مهلت نقل و انتقالات همچنان شاهد اضافه شدن مدافع یا مدافعان دیگری به تیم سپاهان خواهیم بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج