۵۴۴۵۹۲
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

اپل watchOS ۴ را معرفی کرد

در نطق مراسم WWDC ۲۰۱۷ اپل نسخه جدید سیستم‌عامل اپل واچ را با نام watchOS ۴ معرفی کرد که قرار است پاییز امسال منتشر شود. در نسخه جدید watchOS صفحه ساعت‌ها هوشمندتر شده و حالا می‌توانند اطلاعاتی را بسته به زمان و مکان نمایش دهند.

وب سایت فارنت - علی ارغوان: دقایقی پیش در نطق مراسم WWDC ۲۰۱۷ اپل نسخه جدید سیستم‌عامل اپل واچ را با نام watchOS ۴ معرفی کرد که قرار است پاییز امسال منتشر شود.
اپل watchOS 4 را معرفی کرد

در نسخه جدید watchOS صفحه ساعت‌ها هوشمندتر شده و حالا می‌توانند اطلاعاتی را بسته به زمان و مکان نمایش دهند. یک صفحه‌ساعت جدید مختص سیری نیز اضافه شده که با استفاده از فناوری یادگیری ماشینی می‌تواند تشخیص دهد به چه اطلاعاتی در چه زمانی نیاز دارید و به طور مثال زمان غروب آفتاب و یا پرواز بعدی شما را نشان دهد.

صفحه ساعت‌های جدید بعدی یک کالیدوسکوپ، و چند شخصیت کارتونی دیگر مانند میکی و مینی ماوس مثل وودی، جسی و Buzz از داستان اسباب بازی است.
اپل watchOS 4 را معرفی کرد

watchOS ۴ همچنین آپدیت‌هایی را برای قابلیت‌های تندرستی به همراه دارد که شامل یک رابط کاربری جدید برای اپلیکیشن workout و همچنین سازگاری با تجهیزات ورزشی و بدنسازی از شرکت‌های مختلف است. به گفته اپل کاربران اپل واچ می‌توانند با NFC ساعت خود را با تجهیزات ورزشی pair کنند.

مدیریت موسیقی‌ها نیز بهبود یافته و حالا ساعت به‌صورت خودکار لیست پخش Apple Music را با پشتیبانی از چند لیست اضافه خواهد کرد. اپل همچنین یک داک برای مرور عمودی موسیقی‌ها در بخش recent apps نیز اضافه کرده است.

به‌طور کلی WatchOS ۴ تفاوت زیادی با نسخه سوم ندارد اما کماکان می‌تواند تجربه کاربران سری اول و دوم ساعت هوشمند اپل را بهبود ببخشد. توسعه‌دهندگان از همین حالا می‌توانند نسخه پیش‌نمایش را دانلود کنند اما سایر کاربران برای عرضه نسخه نهایی تا پاییز منتظر خواهند بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج