۵۴۴۶۲۶
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

رونمایی از آیپد پروی جدید؛ کم حاشیه و قدرتمندتر

نسل جدید آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی و ۱۲.۹ اینچی جدید اپل (Apple iPad Pro ۲۰۱۷) همراه با چیپست A۱۰، نمایشگر باکیفیت و با حاشیه کم، عملکردی قدرتمندتر و قیمت پایه ۶۵۰ و ۸۰۰ دلار رسما در کنفرانس WWDC ۲۰۱۷ رونمایی شد.

وب سایت گجت نیوز - معین کریمی: نسل جدید آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی و ۱۲.۹ اینچی جدید اپل (Apple iPad Pro ۲۰۱۷) همراه با چیپست A۱۰، نمایشگر باکیفیت و با حاشیه کم، عملکردی قدرتمندتر و قیمت پایه ۶۵۰ و ۸۰۰ دلار رسما در کنفرانس WWDC ۲۰۱۷ رونمایی شد.
رونمایی از آیپد پروی جدید؛ کم حاشیه و قدرتمندتر

ساعاتی پیش، در حین برگزاری کنفرانس توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC ۲۰۱۷ ، این کمپانی از دو عضو تازه خانواده تبلت های آیپد خود رونمایی کرد.

رونمایی از آیپد پروی جدید؛ کم حاشیه و قدرتمندتر

پس از ماه‌ها درز اطلاعات مختلف، شایعات و رندرها، سرانجام نسل جدید آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی و ۱۲.۹ اینچی جدید اپل رسما معرفی شد. همانطور که انتظار می‌رفت این آیپد جدید از حاشیه‌های بسیار کم تصویر برخوردار بوده تا به لطف آن اندازه ای دقیقا مشابه با سایز دیگر آیپد پرو بازار برخوردار باشد. حاشیه ها ۴۰ درصد کاهش پیدا کرده‌اند و وزن آن همچنان ۴۵۳ گرم باقی مانده است. یک کیبورد تمام صفحه نیز در هنگام استفاده از تبلت در حالت لنداسکیپ به چشم می‌خورد. این کیبورد کاملا هوشمند است و شامل ۳۰ زبان مختلف شامل چینی و ژاپنی خواهد بود.

رونمایی از آیپد پروی جدید؛ کم حاشیه و قدرتمندتر

دو آیپد پرو ۲۰۱۷ اپل از یک نمایشگر جدید همراه با طیف گرمای رنگ وسیع P۳، انعکاس نور بسیار کم و روشنایی ۵۰ درصد بیشتر همراه با ۶۰۰ نیت بهره می برد. همراه با آی او اس ۱۱ (iOS ۱۱)، آن حتی می‌تواند از ویدیوهای HDR نیز پشتیبانی کند. این نمایشگر همچنین از Pro Motion پشتیبانی می‌کند که عملکرد آن را نیز می‌تواند ارتقا دهد. نمایشگر آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی جدید اپل از نرخ رفرش ۱۲۰ هرتز (۲ برابر نرخ رفرش فعلی) برخوردار خواهد بود. این بدان معناست که کاربران محتوای متحرک را به مراتب نرم‌تر و پاسخگو‌تر مشاهده خواهند کرد. علاوه بر این، عملکرد Apple Pencil نیز همراه با آن بهتر خواهد بود: زمان تغییر آن به ۲۰ میلی‌ثانیه می‌رسد که می‌تواند یکی از بهترین‌ها در صنعت کنونی باشد.

رونمایی از آیپد پروی جدید؛ کم حاشیه و قدرتمندتر

عملکرد آیپد پرو ۱۰.۵ اینچی جدی اپل نیز به مراتب بهبودیافته‌تر از آیپدهای کنونی خواهد بود. آن از یک چیپ A۱۰ همراه با پردازنده ۶ هسته‌ای قدرت می‌گیرد که تمامی آن‌ها به صورت خودکار توسط کنترلر اپل (Apple Controller) مدیریت خواهند شد. این چیپ ۳۰ درصد عملکرد پردازشی سریع‌تر و ۴۰ درصد عملکرد گرافیکی سریع‌تر را نسبت به چیپ A۹X را به ارمغان آورده است. اپل همچنین متعهد شده است که این نسل، عمر باتری ۱۰ ساعته درست همانند نسل پیشین خود داشته باشند. یک تغییر بزرگ، جایگزین شدن نسخه‌هایی با حافظه داخلی بزرگتر هستند: مدل کوچکتر نسل جدید آیپد پرو اینک از حافظه ۶۴ گیگابایتی برخوردار است. از دیگر نسخه‌های این تبلت باید به نسخه هایی مجهز به حافظه داخلی ۲۵۶ گیگابایتی و ۵۱۲ گیگابایتی اشاره کرد. شما همچنین باید در انتظار برخی از لوازم جانبی جدید برای این محصولات شامل یک کابل USB C به لایتنینگ و یک کارتخوان اس دی باشید.

رونمایی از آیپد پروی جدید؛ کم حاشیه و قدرتمندتر

دوربین به کار رفته بر روی این تبلت، دقیقا با دوربین نسخه اصلی آیفون ۷ یکسان است، بنابراین تبلت جدید اپل یکی از قدرتمندترین تبلت ها در زمینه عکاسی خواهد بود.

باید به این نکته اشاره کرد که نسل جدید آیپد پرو جدید همراه با iOS ۱۰ عرضه خواهد شد، اما در آینده‌ای نزدیک آن‌ها آپدیت آی او اس ۱۱ را دریافت خواهند کرد. این خبر خوبی است، چرا که نسخه جدید سیستم عامل موبایلی اپل ارائه کننده قابلیت‌های بسیار جذابی برای تبلت های آیپد است. از مهم‌ترین این قابلیت‌ها می‌توان به اضافه شدن قابلیت درگ دراپ در حالت مالتی تسکینگ اشاره کرد که می‌تواند قدرتی همسان با لپ تاپ ها و کامپیوترها را به این تبلت ها اضافه کند.

این محصولات از همین امروز پیش فروش شده‌اند و هفته آینده نیز در بازارهای جهانی یافت خواهند شد. قیمت مدل پایه آیپد پرو جدید ۱۰.۵ اینچی ۶۵۰ دلار و قیمت مدل پایه برادر بزرگتر آن ۸۰۰ دلار خواهد بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج