۵۴۵۶۶۱
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

دیدار دانشجویان با رهبر معظم انقلاب

جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور، امروز با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار می کنند.

خبرگزاری آنا: جمعی از دانشجویان دانشگاه‌های سراسر کشور، امروز با رهبر معظم انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) دیدار می کنند.
بر‌اساس اعلام معاونت فرهنگی و دانشجویی دو وزارت‌ علوم و بهداشت، قرار است در این دیدار که همراه با مراسم افطاری است تعدادی از نمایندگان تشکل‌ها و انجمن‌های مختلف دانشجویی در حضور مقام معظم رهبری سخنرانی کنند.
همچنین تعدادی از مقامات و معاونان وزارت‌خانه‌های علوم، تحقیقات و فناوری و وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نیز در این مجلس حاضر می‌شوند.
محمد حاج‌زاده به نمایندگی از نشریات دانشجویی، سیدمحمدحسن داودی به نمایندگی از گروه‌های جهادی،‌ مریم عصار‌زاده به نمایندگی از دانشگاه آزاد اسلامی، علیرضا عزیز‌الزیاد به نمایندگی از دانشجویان خارجی، علی عبدالله لوشابی به نمایندگی از انجمن‌های علمی و محمد رهبری به نمایندگی از انجمن اسلامی دانشگاه تهران از سخنرانان مراسم دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب هستند.
همچنین دکتر سیدضیاء هاشمی، معاون فرهنگی وزارت علوم درباره این دیدار به آنا گفت: «برگزاری جلسه و تعیین کسانی که صحبت می‌کنند با نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌هاست و مسئولیتی با ما نیست اما تلاش شد که گروه‌های مختلف بتوانند دیدگاه‌های خود را بیان کنند.»
او ادامه داد: «سال‌های پیش این انتقاد بود که نمایندگان همه تشکل‌ها نتوانستند صحبت کنند با این حال خوشحالیم که نمایندگانی از بخشی از تشکل‌های دانشجویی فرصت پیدا می‌کنند که سخن بگویند.»

به گفته هاشمی؛ وزیر علوم، معاون فرهنگی وزارت علوم و مسئولانی از وزارت علوم در حوزه دانشجویان در این دیدار حضور دارند. در هفته‌های آینده نیز اساتید با رهبر معظم انقلاب دیدار خواهند داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج