۵۴۵۹۴۴
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

برایان کرانستن و مورا تیرنی در «رویاهای الکتریکی»

استودیوی «آمازون» از اضافه شدن برایان کرانستن ستاره «برکینگ بد» و مورا تیرنی بازیگر سریال «رابطه» به گروه بازیگران فصل اول سریال «رویاهای الکتریکی فیلیپ کی دیک» خبر داد.

وب سایت آی ‌سینما: استودیوی «آمازون» از اضافه شدن برایان کرانستن ستاره «برکینگ بد» و مورا تیرنی بازیگر سریال «رابطه» به گروه بازیگران فصل اول سریال «رویاهای الکتریکی فیلیپ کی دیک» خبر داد. این سریال علمی-تخیلی با اقتباس از آثار خود فیلیپ کی دیک و در قالب ده اپیزود کاملا مجزا از هم تهیه و تولید می‌شود. کرانستن در مقام تهیه‌کننده اجرایی در تولید این پروژه با «سونی پیکچرز» همکاری می‌کند و همچنین در یکی از اپیزودها با عنوان «انسان است» مقابل دوربین خواهد رفت.
برایان کرانستن و مورا تیرنی در «رویاهای الکتریکی»

به گزارش «ددلاین»، جزییات نقش کرانستن در این سریال هنوز مشخص نیست، جز این که او در مقابل بازیگرانی همچون اسی دیویس، لیام کانینگام و روث بردلی بازی خواهد داشت. مورا تیرنی بازیگر نقش «هلن سالووی» در سریال پرطرفدار «رابطه» (The Affair) هم در یکی از اپیزودهای فصل نخست با عنوان «سالم و سلامت» مقابل دوربین می‌رود.

پیش از این هم، آثار معروف فیلیپ کی دیک نویسنده امریکایی داستان‌های علمی-تخیلی بارها و بارها دستمایه ساخت بعضی از مطرح‌ترین تولیدات سینمایی قرار گرفته است، از جمله «بلید رانر»ِ ریدلی اسکات و یا «گزارش اقلیت» ساخته استیون اسپیلبرگ.

در اپیزود «سالم و سلامت» (Safe & Sound) یک دختر شهرستانی که پیشاپیش دچار اضطراب اجتماعی است به همراه مادرش به شهری بزرگ و پیشرفته نقل مکان می‌کند. تجربه جامعه شهری برای نخستین بار و تاکیدش بر امنیت و جلوگیری از تروریسم، باعث می‌شود روزهایی که به مدرسه می‌رود لبریز از حس ترس و پارانویا باشد. با این حال، چیزی نمی‌گذرد که در غیره منتظره‌ترین مکان‌های شهر اتفاقاتی تازه و عجیب را تجربه می‌کند. آلن تیلور کارگردانی این اپیزود را به عهده دارد.

همچنین، اپیزود «انسان است» روایتگر ماجرای زنی است که از ازدواجی بدون عشق در رنج است. او به محض بازگشت شوهر سوءاستفاده‌گرش از جنگ، ناگهان در می‌یابد که هرگز او را نمی‌شناخته و با موجودی کاملا غریبه روبه‌رو است.

گروهی از مطرح‌ترین نویسندگان انگلیسی و امریکایی از جمله دی ریز، متیو گراهام، دیوید فار و تراویس بیچم، نگارش اپیزودهای مختلف این سریال را با اقتباس از داستان‌های کوتاه فیلیپ کی دیک به عهده دارند.

پخش «رویاهای الکتریکی فیلیپ کی دیک» از اواخر سال ۲۰۱۷ از «کانال ۴» در بریتانیا آغاز می‌شود و «آمازون پرایم» هم پخش امریکای سریال را به عهده دارد.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج