۵۴۶۱۴۲
۱ نظر
۵۰۰۳
۱ نظر
۵۰۰۳
پ

تارنمای &#۰۳۹;هاف پست&#۰۳۹;:

شگفتی پنتاگون از تغییر موضع ترامپ درباره قطر

یک تارنمای آمریکایی روز چهارشنبه نوشت: وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مواضع خود را از دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور جداکرده و با توجه به رابطه دیپلماتیک واشنگتن با دوحه و حضور سفیر آمریکا در قطر، از تغییر موضع ترامپ اظهار شگفتی کرده است.

خبرگزاری ایرنا: یک تارنمای آمریکایی روز چهارشنبه نوشت: وزارت دفاع آمریکا (پنتاگون) مواضع خود را از دونالد ترامپ رئیس جمهوری این کشور جداکرده و با توجه به رابطه دیپلماتیک واشنگتن با دوحه و حضور سفیر آمریکا در قطر، از تغییر موضع ترامپ اظهار شگفتی کرده است.

به نوشته تارنمای 'هاف پست'، ترامپ در طول این هفته، خارج از سیاست وزارت امور خارجه این کشور، در مورد خاورمیانه و به طرفداری از عربستان سعودی و علیه قطر، موضع گیری های متفاوتی کرده است.

کشورهای عربی شامل عربستان سعودی و امارات متحده عربی به اتهام حمایت قطر از اخوان المسلمین، که گروهی خشن نیست، اما ریاض آن را تروریست می نامد، روابط خود را با دوحه قطع کردند.

اما توییت های ترامپ متناقض با سیاست رسمی دولت آمریکا در مورد قطر می باشد.

جف دیویس، سخنگوی وزارت دفاع آمریکا، به خبرنگاران گفت: من نمی توانم در این مورد چیزی بگویم. آنچه که می توانم بگویم این است که ما در قطر پایگاه و حضور دایمی برای عملیات داریم.

وی، قطر را به خاطر تعهد به امنیت منطقه ستود.

هیتر نوئرت، سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا نیز با تکرار این سخنان، گفت: روابط ما با قطر محکم بوده و دانا شل اسمیت، سفیر آمریکا در دوحه در توییت خود گفت: دو کشور کارهای مشارکتی دارند.

عربستان سعودی، امارات متحده عربی و بحرین روز دوشنبه به همراه چند کشور عربی دیگر تمامی روابط خود را با دوحه به اتهام حمایت قطر از تروریسم، قطع کردند.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان وقت باج خواهی امریکا درحوضه خلیج فارس شروع شده از قطر باج خواهی بکند یامی حواهد جنگی براه بیاندازد سلاح هایش را بفروشد امریکا کارش بهم زدن گشورهاست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج