۵۴۶۷۳۲
۴ نظر
۵۰۱۸
۴ نظر
۵۰۱۸
پ

هر کسی از مادرش قهر می‌کند، نانوایی می‌زند

رئیس اتحادیه نانوایان تهران با انتقاد از افزایش تعداد نانوایی‌ها و ایجاد بی‌نظمی در این ارتباط گفت: هرکسی از مادرش قهر می‌کند نانوایی ایجاد می کند به طوری که بر اساس بخشنامه سال گذشته دولت، تعداد نانوایی‌ها از ۷۲ هزار واحد به ۸۴ هزار واحد رسیده است.

خبرگزاری تسنیم: قاسم زراعتکار در گفت‌وگو با خبرنگار اظهار کرد: هیچگونه افزایش قیمت نانی در بازار مصرف نداریم و این محصول کماکان به قیمت سال ۹۳ به فروش می‌رسد.

وی افزود: همکاران ما تا بعد از افطار هم نیاز مردم روزه‌دار را تأمین می‌کنند و شکایتی نیز در این زمینه به دست ما نرسیده است.

رئیس اتحادیه نانوایان تهران ادامه داد: بر اساس بخشنامه جدید دولت باوجود اینکه تعداد نانوایی‌های در کشور زیاد است هرکسی که از مادرش قهر می‌کند نانوایی ایجاد می‌کند.مغازه و خانه‌های زیادی تبدیل به نانوایی می‌شوند که این امر بی‌نظمی زیادی ایجاد کرده است.

وی تصریح کرد: بر اساس بخشنامه ۶ مهر ماه ۹۵ دولت، تعداد نانوایی‌ها از ۷۲ هزار واحد به ۸۴ هزار واحد رسید و حدود ۱۲ هزار واحد به نانوایی‌های کشور اضافه شد.

زراعتکار گفت: غالب نانوایی‌های اضافه‌شده سنتی پز بوده و بیشتر از ۹۵ درصد نان کشور از طریق واحد های سنتی پز تامین می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تاحالا که خواننده میشدن!؟ بغبغو میکردن!!؟ خخخخ

    • بدون نام

      چی کارکنن دزدی یااختلاص کنن خوبه اکثرملت بیکار گرسنه هستن چاره ای بی اندیشیدوازروی خردحرف بزنید تولیدملی توکشورنابودشده ازبس که یه عده ازخدابی خبرکانتینر کانتینر جنس بنجل ازکشورهای درپیتی مثل چین غیره واردمیکنن واین ضربه بزرگی به اقتصادما زده بارهارهبری فرموده ولی کوگوش شنوا.....

    • بینام

      حق با این اقاست چرا نانوایی میزنند امثال این اقا چند نانوایی دارد که اجاره خوبی میگرفتند مردم ساعتها صف میایستادند بایسند مهم نیست چون صف خلوت شده پخت کمتر میشود و برای مستاجر نانوا صرف نمیکند واجاره را نمیتوان زیاد کرد ضرر اقاست هر چه زود تر نانوایی ها را ببندید ببندید تا خیال اقا راحت بشود

    • احسان صادقی

      قبلنا خواننده می شدن،چون اشباع شده،نونوا می شن.
      بازم خ‌وبه،حداقل اینطوری به نفع مردمه!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج