جاباما
۵۴۶۷۸۵
۵۰۱۸
۵۰۱۸
پ

کارگردان تونسی نخل طلایش را حراج می‌کند

عبداللطیف کشیش کارگردان تونسی برای این که بتواند هزینه‌های فیلم جدیدش را تامین کند، تصمیم گرفته نخل طلایی را که از جشنواره فیلم کن دریافت کرده است به فروش بگذارد.

خبرگزاری مهر: عبداللطیف کشیش کارگردان تونسی برای این که بتواند هزینه‌های فیلم جدیدش را تامین کند، تصمیم گرفته نخل طلایی را که از جشنواره فیلم کن دریافت کرده است به فروش بگذارد.

به نقل از هالیوود ریپورتر، عبداللطیف کشیش که سال ۲۰۱۳ برای فیلم «آبی گرم‌ترین رنگ است» نخل طلای جشنواره فیلم کن را دریافت کرد، قصد دارد نخل طلایش را به حراج بگذارد تا بتواند فیلم بعدی‌اش را کامل کند.
کارگردان تونسی نخل طلایش را حراج می‌کند

علاوه بر نخل طلا این کارگردان قصد دارد تا چند تابلوی رنگ روغن را که در فیلم قبلی‌اش به عنوان آکسسوار حضور داشتند نیز به فروش برساند.

«مکتوب، عشق من» فیلم جدید این کارگردان است که به دلیل مشکلات مالی پس‌ از تولید متوقف مانده است.

این فیلم با نقش‌آفرینی بازیگران تازه کار فرانسوی ساخته شده و درباره یک فیلمنامه‌نویس جوان به نام امین است که برای تعطیلات تابستانی راهی خانه‌اش در منطقه مدیترانه می‌شود.

این کارگردان در بیانیه‌ای در این باره گفته است که برای جمع‌آوری هزینه مورد نیاز برای تکمیل فیلم جدیدش برخی از اشیای مربوط به آثار سینمایی قبلی خود را حراج می‌کند.

اعلام نشده است که این فیلم به چه میزان بودجه برای رسیدن به مرحله نهایی نیاز دارد.

کشیش که قبلا هم سرو صدا به پا کرده بود اندکی پس از مراسم اختتامیه کن با یکی از بازیگران فیلمش دچار درگیری لفظی شد و او را لوس توصیف کرد.

اهدای نخل ظلای جشنواره کن شصت و ششم به این کارگردان با انتقادهایی همراه شده بود از جمله تاد مک کارتی منتقد هالیوود ریپورتر دلیل اهدای این جایزه را تنها به دلیل حمایت از فیلمی همجنس‌گرایانه خوانده بود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج